2019-02-08, 23:53
Medlem
BonBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

Ni svenska kvinnor kommer att få uppleva hur det är att inte sponsras av vita svenska män. Jag lovar, det kommer att bli smärtsamt...

Den enda personen som har smärta just nu är du. Jag ber en bön för dig ikväll och hoppas du slipper lida och känna den smärtan inom dig som du känner.

Detta påminner om Elliot rodger, det är dags för dig att ta en titt i spegelbilden och fråga vad för person du vill vara för du är på väg åt helt fel håll min vän.

Ska jag lämna dig ifred eller ska vi fortsätta?
Citera
2019-02-09, 00:01
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonBoy
Den enda personen som har smärta just nu är du. Jag ber en bön för dig ikväll och hoppas du slipper lida och känna den smärtan inom dig som du känner.

Detta påminner om Elliot rodger, det är dags för dig att ta en titt i spegelbilden och fråga vad för person du vill vara för du är på väg åt helt fel håll min vän.

Jag förstår att du inte är psykolog.
En psykolog skulle knappast vara så nedlåtande att han började klappa folk på huvudet och säga att de ska be för en.
Du får säga hejdå till din låtsaskompis, om vi nånsin ska kunna ha en dialog.

Och du, vad kan du om Elliot Rodger?
Ja, det är ett test. Inte som ditt skittest utan ett riktigt kunskapsprov.
Citera
2019-02-09, 00:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag har aldrig påstått att jag är psykolog. Dina inlägg avslöjar så mycket min vän.
Ja, du är läkare och jag är astronaut. Visa mig din legitimation
Du har fru och döttrar nu också. Spännande. Så du ger dig in i en debatt att överge svenska kvinnor när du har "fru" och "döttrar" och frågar om man ska ingripa om en svensk kvinna våldtas?
Vilken principfast man vi har här, han frågar sig själv om han kommer hjälpa en svensk kvinna som våldtas.
Ingen kvinna förtjänar någonsin att våldtas ditt fanskap.

Enbart i din familj är kvinnorna normala, är det så? Alla andra är luder och älskar kriminella blattar?

Vad i helvete har de som styr med detta att göra? Ska du överge svenska kvinnor för att du tycker samt är irriterad över att de som styr är inkompetenta?

Jag tänkte lämna dig ifred, säg stopp så slutar jag skriva till dig, detta är för enkelt. Och håll dig till sanningen i fortsättningen tack.

Haha!

Tanken att kopiera en maskerad version av min läkarlegitimation för uppladdning har förkommit. Problemet är att jag måste maska både utfärdandedatum och utfärdare för att inte outa mig själv. Då blir det helt plötsligt meningslöst.

Är du en svensk kvinna? I så fall är du ett levande argument för att svenska män ska dra vidare. Satan alltså, vilka aggressionsproblem du har....
Citera
2019-02-09, 00:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

För all del, fortsätt...
Citera
2019-02-09, 00:23
Avslutad
Citat:
Att män ska anpassa sig för att behaga kvinnor är en radikalfeministisk synpunkt. Det kan du glömma. Män som underkastar sig kvinnors nycker har ingen integritet, och gillas inte av kvinnor heller. Det vet du innerst inne. Att svenska kvinnor inbillar sig detta är ytterligare ett gott skäl att välja bort dem. Många invandrarkvinnor i Sverige är faktiskt mycket trevligare att ha att göra med än er.

Vill du ha en karl eller en korgosse din moralkärring?
Antingen får man göra så att andra gillar en eller stå ut med att ingen gillar en. Din motvilja mot svenska kvinnor verkar ju faktiskt vara ömsesidig.
Citera
2019-02-09, 00:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Antingen får man göra så att andra gillar en eller stå ut med att ingen gillar en. Din motvilja mot svenska kvinnor verkar ju faktiskt vara ömsesidig.

Nej, den är enkelriktad. De förstår inte vilka de själva är, så hur ska de få veta något om mig? För mig så är det whispering sweet nothings in my ear.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-09 kl. 00:36.
Citera
2019-02-09, 00:51
Avslutad
Citat:
Nej, den är enkelriktad. De förstår inte vilka de själva är, så hur ska de få veta något om mig? För mig så är det whispering sweet nothings in my ear.
Haha, det här har du allt fått om bakfoten. Det är helt tvärtom. DU förstår inte vem du själv är, så hur ska du få veta nåt om svenska kvinnor?

Hade svenska kvinnor varit intresserade av att bli gillade av sådana som du så hade de nog betett sig på ett sådant sätt att du gillar dem, don’t you think?
Citera
2019-02-09, 01:02
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Haha, det här har du allt fått om bakfoten. Det är helt tvärtom. DU förstår inte vem du själv är, så hur ska du få veta nåt om svenska kvinnor?

Ja, vem kan man lita på? En 20-årig tjej eller en kvalificerad läkare? You be the judge.

Citat:
Hade svenska kvinnor varit intresserade av att bli gillade av sådana som du så hade de nog betett sig på ett sådant sätt att du gillar dem, don’t you think?

Det stämmer inte. Det finns många egenskaper jag inte gillar hos svenska kvinnor. Många utländska kvinnor har jag en helt annan syn på. Många gillar mig. Jag har en bra utbildning, tjänar väldigt bra, och ser rätt bra ut.

Relatera detta till att överge svenska kvinnor. Det kan jag: de kan dra åt helvete!
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-09 kl. 01:04.
Citera
2019-02-09, 01:20
Avslutad
Citat:
Ja, vem kan man lita på? En 20-årig tjej eller en kvalificerad läkare? You be the judge.

Det stämmer inte. Det finns många egenskaper jag inte gillar hos svenska kvinnor. Många utländska kvinnor har jag en helt annan syn på. Många gillar mig. Jag har en bra utbildning, tjänar väldigt bra, och ser rätt bra ut.

Relatera detta till att överge svenska kvinnor. Det kan jag: de kan dra åt helvete!
Japp, och hur mycket verkar svenska kvinnor bry sig? Kommer de springandes efter dig och ropar Snälla, överge oss inte!

Nä, de bildar par med vanliga trevliga killar som de gillar och tycker att det är bra att såna som du söker sig utomlands.
Citera
2019-02-09, 01:22
Medlem
Citat:
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Vänta lite nu. Det här kriget mellan kvinnor och män är något vänstern förespråkar via sin feminism. Svenska män ska inte inrätta sig i ledet och fortgå med det här patetiska kriget. Svenska män ska återta sin manlighet och bli åtråvärd för den svenska kvinnan igen. Det är inte svenska kvinnor som trycker ner män, det här är en vänsterfråga och en välfärdsfråga, inget annat. De flesta kvinnor vill ha riktiga män fortfarande, välj rätt istället.

Tips på riktiga kvinnor?? Då menar du kvinnor som vill ha ett bättre liv här och underställer sig mannen. Hur är det en lösning, helst ska väl ingen vara nedtryckt av den andre? Fråga dig istället varför svenska kvinnor inte vill ha dig?

Så istället för att lipa som en tönt och springa till något "lättfångat" så kan du bete dig som en man, hitta en bra svensk kvinna med bra värderingar och försörja din familj. Du låter som en bitter gammal tant bara. Och ja, det är utmanande och jobbigt men värt varje minut!!
Citera
2019-02-09, 01:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Nä, de bildar par med vanliga trevliga killar som de gillar och tycker att det är bra att såna som du söker sig utomlands.

Problemet är att de föraktar vanliga svenska killar. De anses inte duga, helt enkelt.
Citera
2019-02-09, 01:25
Medlem
Citat:
Haha!

Tanken att kopiera en maskerad version av min läkarlegitimation för uppladdning har förkommit. Problemet är att jag måste maska både utfärdandedatum och utfärdare för att inte outa mig själv. Då blir det helt plötsligt meningslöst.

Är du en svensk kvinna? I så fall är du ett levande argument för att svenska män ska dra vidare. Satan alltså, vilka aggressionsproblem du har....

Ha ha..dags att sluta gå till läkare då, om man är svensk kvinna.

Du argumenterar inte som en högutbildad men med tanke på de läkare jag har mött så skulle du kunna vara läkare, men det betyder ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in