2019-02-08, 19:11
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmyGbrg
Eller är det bara dags för svenska män att "man up", skaffa sig ett självständigt liv och egna intressen som kan göra dom intressanta för det motsatta könet, sluta konsumera porr, sluta Tinder-knulla, odla sin intuition, sluta klaga på frigjorda kvinnor som bestämmer över sitt eget liv och sluta klänga på och förfölja kvinnor dom ändå inte kan få?

Så kanske kvinnor till slut också förändrar sig till det bättre och slutar ägna livet åt att dejta en lång rad män de ändå aldrig kan etablera fasta och långsiktiga relationer med, och neutraliserar hotet att dras in i bitterhet och radikalfeminism?
Skitbra råd om det inte vore för hypergami.

Men jag ska ge ett råd till "sexuellt frigjorda" kvinnorna: när ni tar er mindre alfasnubbe eller beta när ni blir äldre och ger dom samma sex som ni gav rövhålen så kommer betan aldrig klaga på ditt horiga förflutna.
Citera
2019-02-08, 19:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Eller är det bara dags för svenska män att "man up", skaffa sig ett självständigt liv och egna intressen som kan göra dom intressanta för det motsatta könet, sluta konsumera porr, sluta Tinder-knulla, odla sin intuition, sluta klaga på frigjorda kvinnor som bestämmer över sitt eget liv och sluta klänga på och förfölja kvinnor dom ändå inte kan få?

Så kanske kvinnor till slut också förändrar sig till det bättre och slutar ägna livet åt att dejta en lång rad män de ändå aldrig kan etablera fasta och långsiktiga relationer med, och neutraliserar hotet att dras in i bitterhet och radikalfeminism?

Att män ska anpassa sig för att behaga kvinnor är en radikalfeministisk synpunkt. Det kan du glömma. Män som underkastar sig kvinnors nycker har ingen integritet, och gillas inte av kvinnor heller. Det vet du innerst inne. Att svenska kvinnor inbillar sig detta är ytterligare ett gott skäl att välja bort dem. Många invandrarkvinnor i Sverige är faktiskt mycket trevligare att ha att göra med än er.

Vill du ha en karl eller en korgosse din moralkärring?
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-08 kl. 19:37.
Citera
2019-02-08, 19:36
Medlem
BonBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Att män ska anpassa sig för att behaga kvinnor är en radikalfeministisk synpunkt. Det kan du glömma.

Du har tur och behöver inte anpassa dig till att behaga kvinnor ändå då sådana inte finns i ditt liv. Ska bli kul att se dig i ett förhållande i framtiden helt klart, jag är säker på att du kommer vara en söt liten man som gör allt för att behaga henne.
Citera
2019-02-08, 19:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonBoy
Du har tur och behöver inte anpassa dig till att behaga kvinnor ändå då sådana inte finns i ditt liv. Ska bli kul att se dig i ett förhållande i framtiden helt klart, jag är säker på att du kommer vara en söt liten man som gör allt för att behaga henne.

Du vet inte ett skit om mig, och har du inga andra argument än ad hominem så håll dig utanför tråden din obildade imbecill.

Här skriver vi om att överge svenska kvinnor, fysiskt, mentalt och lojalitetsmässigt.
Citera
2019-02-08, 21:47
Medlem
För personlig del behöver jag inte vägra svenska kvinnor. Jag är helt enkelt inte intresserad.
Citera
2019-02-08, 22:12
Medlem
BonBoys avatar
Citat:
Du vet inte ett skit om mig, och har du inga andra argument än ad hominem så håll dig utanför tråden din obildade imbecill.

Här skriver vi om att överge svenska kvinnor, fysiskt, mentalt och lojalitetsmässigt.

Jag ser igenom dig vännen, du är transparent. Jag ser att du lider. Jag ser att du är vilsen. Det är ok. Dina trådar och dina alias säger så mycket om dig bara så du vet. Jag tror att innerst inne är du en fin person men livet har varit tufft för dig och då blir det lätt att man fylls med hat och avundsjuka, det är mänskligt.

Svårt att överge något man aldrig har haft tidigare men ok.
Vad innebär överge någon lojalitetsmässigt?

Innebär det att du kommer överge dina kvinnliga familjemedlemmar också?

Vad har du själv för argument sötnöt när du kommer med dina påståenden? Du är bara fylld av hat och avundsjuka.

Vet du, jag ska lämna dig ifred nu. Hej då
Senast redigerad av BonBoy 2019-02-08 kl. 22:18.
Citera
2019-02-08, 22:13
Medlem
BonBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
För personlig del behöver jag inte vägra svenska kvinnor. Jag är helt enkelt inte intresserad.

Det är en helt okej åsikt. Du kanske är intresserad av latinas?
Citera
2019-02-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonBoy
Det är en helt okej åsikt. Du kanske är intresserad av latinas?
Lol. Vi tar det i PM.
Citera
2019-02-08, 22:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag ser igenom dig vännen, du är transparent. Jag ser att du lider. Jag ser att du är vilsen. Det är ok. Dina trådar och dina alias säger så mycket om dig bara så du vet. Jag tror att innerst inne är du en fin person men livet har varit tufft för dig och då blir det lätt att man fylls med hat och avundsjuka, det är mänskligt.

Du ser inte igenom någonting. Du tror däremot att du är en amatörpsykolog. Löjligt. Visa mig din legitimation. Jag är läkare, du är inte psykolog.

Citat:
Svårt att överge något man aldrig har haft tidigare men ok.
Vad innebär överge någon lojalitetsmässigt?

Om man ser en svensk kvinna bli våldtagen, ska man ingripa, eller inte?

Citat:
Innebär det att du kommer överge dina kvinnliga familjemedlemmar också?

Absolut inte. Kommer inte att överge vare sig fru eller döttrar. Ingen av dem har de sjuka åsikter som de flesta svenskor delar. Man vet väl hur man uppfostrar sina kvinnor?

Citat:
Vad har du själv för argument sötnöt när du kommer med dina påståenden? Du är bara fylld av hat och avundsjuka.

Jag skulle snarare säga irritation. Vem avskyr inte de som styr, när de är inkompetenta idioter?

Citat:
Vet du, jag ska lämna dig ifred nu. Hej då

Jaha, det var slut på argumenten redan?
Citera
2019-02-08, 23:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Eller är det bara dags för svenska män att "man up"

När män gör just detta, så gnälls det om "toxisk maskulinitet". Det enklaste är att bortse från vad kvinnor säger, eftersom de är hycklare. Säger en sak, menar en annan.

Ni svenska kvinnor kommer att få uppleva hur det är att inte sponsras av vita svenska män. Jag lovar, det kommer att bli smärtsamt...
Citera
2019-02-08, 23:41
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:

Intressant vinkling, men jag kontrar med #inteerkvinna och vadan allt där här: sluta upp med att "inte tjäna kvinnan i allt ni gör" och skaffa er egna vägar och intressen som en vanlig MGTOW?

Gör som vi säger, så kanske några få av er kan vinna i lotteriet.
Nästan 50% av den svenska svenska befolkningen bekänner sig till feminismen. I andra västländer är det runt 20% eller ner till ca 7%. Jag förmodar att majoriteten av dessa runt 50% är kvinnor och min uträkning gör "nästan alla kvinnor" är feminister om det gynnar dem.
En svensk kvinna drar sig dock inte för att säga motsatsen om hon tror att det kan gynna henne bättre.

DET säger det mesta om henne.
Hur vacker hon än är, är hon en orm.
Senast redigerad av Flickfotograf 2019-02-08 kl. 23:45.
Citera
2019-02-08, 23:47
Medlem
BonBoys avatar
Citat:
Du ser inte igenom någonting. Du tror däremot att du är en amatörpsykolog. Löjligt. Visa mig din legitimation. Jag är läkare, du är inte psykolog.

Om man ser en svensk kvinna bli våldtagen, ska man ingripa, eller inte?

Absolut inte. Kommer inte att överge vare sig fru eller döttrar. Ingen av dem har de sjuka åsikter som de flesta svenskor delar. Man vet väl hur man uppfostrar sina kvinnor?

Jag skulle snarare säga irritation. Vem avskyr inte de som styr, när de är inkompetenta idioter?

Jaha, det var slut på argumenten redan?

Jag har aldrig påstått att jag är psykolog. Dina inlägg avslöjar så mycket min vän.
Ja, du är läkare och jag är astronaut. Visa mig din legitimation
Du har fru och döttrar nu också. Spännande. Så du ger dig in i en debatt att överge svenska kvinnor när du har "fru" och "döttrar" och frågar om man ska ingripa om en svensk kvinna våldtas?
Ingen kvinna förtjänar någonsin att våldtas ditt fanskap.

Enbart i din familj är kvinnorna normala, är det så? Alla andra är luder och älskar kriminella blattar?

Vad i helvete har de som styr med detta att göra? Ska du överge svenska kvinnor för att du tycker samt är irriterad över att de som styr är inkompetenta?

Jag tänkte lämna dig ifred, säg stopp så slutar jag skriva till dig, detta är för enkelt. Och håll dig till sanningen i fortsättningen tack.

För att hata andra så måste man först hata sig själv.
Senast redigerad av BonBoy 2019-02-08 kl. 23:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in