2019-02-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasslerstrand
Vem är Leif Leijon? Han luktar sur mjölk och klär sig konstigt. Maggi Haglund har en skruv lös och känns knäpp.

Leffe är sverigevänlig skribent.
Citera
2019-02-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruina.Imperi
Vad har Simon gjort? Trodde han var lojal till Vinge. Har han kritiserat eller?

Vem som helst kan ryka i det föruttna skitpartiet SD.
Citera
2019-02-07, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaslom
Simon Solberg är ju tillsammans med Jenny R. Hon ville ha nytt kött.
Sluta ljug bara. Någon nivå får man hålla i denna tråd tycker jag.
Citera
2019-02-07, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumbibumbibear
Osäker om det stämmer, tror det bara är en rökridå. Simon Solberg var förut ihop med en Hugo, innan dess var Hugo tillsammans med Felix Byström. Det verkar ha löst sig, de två bråkar inte längre över Hugos kärlek. Allt tyder på att Simon och Felix nu är ett par, om man te x ser vilka blickar de två ger varandra på träffar osv. Men finns säkert andra som vet mer här i tråden som kan fylla i.

Har jag personkryssat ett fikus?
Citera
2019-02-07, 23:04
Medlem
Citat:
Simon Solberg är AfS, läcker mycket information till sina AfS kompisar. Märkligt att han tilllåts sitta på SDs kommunikationsavdelning och sprida känsliga uppgifter. Flera som säger att han gör det, bland annat hon Nataly efter en drink eller två

Muh boi!
Citera
2019-02-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk
Sluta ljug bara. Någon nivå får man hålla i denna tråd tycker jag.

Hon var ju snygg så vad är problemet? Hedra Simon istället. 🙂
Citera
2019-02-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmirLejla
Per Sefastsson kastade Hesselbäcks styrelse framför tåget så att säga, annars hade de varit kvar idag. Bedragaren Per Sefastsson har tagit 2 examen. En på arbetstid.

Peter Wallmark har tagit noll examens.
Citera
2019-02-07, 23:08
Medlem
Citat:
Flera har sagt att han gör det, sen står det ju i massor med inlägg här på Flashback att han umgås med folk i AfS, Nordisk Alternativhöger och Nordisk Ungdom. Ingen rök utan eld.

Nataly som Simon är vän med har varit tydlig med sen hon inte har fått jobb av partiet att "partiet ska få betala för det här, det ska vi se till!" med betoning på "vi".

Då är det ju bara att titta på vem Nataly umgås med dvs Simon och vilka är Simon Solbergs närmaste vänner? De är säkert också inblandande.

Att folk umgås är inget konstigt. Människan är ett flockdjur.
Citera
2019-02-07, 23:10
Medlem
Tjänar en tjänsteman 40 000 som politisk sekreterare? Jag har hört att lönerna är piss hos SD. Såtilvida du inte heter Karlsson, Åkesson eller något judiskt klingande som Wallerstein.
Citera
2019-02-08, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NEJSIST
Tjänar en tjänsteman 40 000 som politisk sekreterare? Jag har hört att lönerna är piss hos SD. Såtilvida du inte heter Karlsson, Åkesson eller något judiskt klingande som Wallerstein.

Christina Wallmark får 50 000 som politisk sekreterare
Citera
2019-02-08, 14:41
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NEJSIST

40 000 tycker jag inte är så farligt om du är högutbildad och gör ett bra jobb.
Citera
2019-02-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
40 000 tycker jag inte är så farligt om du är högutbildad och gör ett bra jobb.

Nej, det är värre med 50 000 kr när man är så obildad och heter Christina "kisstina" Wallmark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in