Osäker om det stämmer, tror det bara är en rökridå. Simon Solberg var förut ihop med en Hugo, innan dess var Hugo tillsammans med Felix Byström. Det verkar ha löst sig, de två bråkar inte längre över Hugos kärlek. Allt tyder på att Simon och Felix nu är ett par, om man te x ser vilka blickar de två ger varandra på träffar osv. Men finns säkert andra som vet mer här i tråden som kan fylla i.
Simon Solberg är AfS, läcker mycket information till sina AfS kompisar. Märkligt att han tilllåts sitta på SDs kommunikationsavdelning och sprida känsliga uppgifter. Flera som säger att han gör det, bland annat hon Nataly efter en drink eller två
Per Sefastsson kastade Hesselbäcks styrelse framför tåget så att säga, annars hade de varit kvar idag. Bedragaren Per Sefastsson har tagit 2 examen. En på arbetstid.
Flera har sagt att han gör det, sen står det ju i massor med inlägg här på Flashback att han umgås med folk i AfS, Nordisk Alternativhöger och Nordisk Ungdom. Ingen rök utan eld.
Nataly som Simon är vän med har varit tydlig med sen hon inte har fått jobb av partiet att "partiet ska få betala för det här, det ska vi se till!" med betoning på "vi".
Då är det ju bara att titta på vem Nataly umgås med dvs Simon och vilka är Simon Solbergs närmaste vänner? De är säkert också inblandande.
Att folk umgås är inget konstigt. Människan är ett flockdjur.
Tjänar en tjänsteman 40 000 som politisk sekreterare? Jag har hört att lönerna är piss hos SD. Såtilvida du inte heter Karlsson, Åkesson eller något judiskt klingande som Wallerstein.
Tjänar en tjänsteman 40 000 som politisk sekreterare? Jag har hört att lönerna är piss hos SD. Såtilvida du inte heter Karlsson, Åkesson eller något judiskt klingande som Wallerstein.
Christina Wallmark får 50 000 som politisk sekreterare
40 000 tycker jag inte är så farligt om du är högutbildad och gör ett bra jobb.