Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-17, 19:26
  #1129
Medlem
woafswedens avatar
Jag tycker att det är en bra fördelning med jämn könsfördelning och åldersspann.

Att Joakim Hedelin och Jeanette Malmström får platser är en stor skandal. Det finns ingen som vill ha dem där.
Citera
2018-12-17, 19:27
  #1130
Medlem
woafswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundellin
Hon är väl trevlig.

Men snacka om att vara Peter inte förhandlat så bra när de bara får 1 nämndplats i varje nämnd. Det är väl inte proportionerligt till valresultatet?

Jo det är det. Sluta klaga.
Citera
2018-12-17, 19:46
  #1131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundellin
Jag tycker att Lucas Argården kunde ha fått en plats.
Han är knappt aktiv alls längre.

Citat:
Ursprungligen postat av woafsweden
Jag tycker att det är en bra fördelning med jämn könsfördelning och åldersspann.

Att Joakim Hedelin och Jeanette Malmström får platser är en stor skandal. Det finns ingen som vill ha dem där.
Det tycker jag också faktiskt. Bra fördelning mellan lite mer erfarna och ersättare som har potential att blomma ut. Ganska bra jobb faktiskt.

Joakim och Jeanette är det väl inget fel på? Trevliga människor och drivna den uppfattning jag fått.
Citera
2018-12-17, 19:49
  #1132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundellin
Mattias Mårdenfjord?

Killen har ju aldrig haft några positioner under de flera år som han var aktiv. Men nu helt plötsligt innehar han flera uppdrag? Inget personligt mot honom. Men det känns lite märkligt att en såpass anonym person helt plötsligt höjs till skyarna över en natt.
Mer nationalistisk är det enda jag hört via rykte och det kan stå Wallmarks dyrt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lundellin
Felix Byström är en reko kille. Däremot är han hatad av Wallerstein som blockar honom i partiet.
"Ungsvenska" karriärister som blir PS-kritiska när karriären tar slut har jag svårt att lita på.

Byström får gå ut och berätta om vad som händer inom partiet, allt detta gökande, krökande, knarkande, hur sjuka i huvudet folk är, Bielers hysteriska utbrott etc. om jag ska ta han på allvar.

Väljarna MÅSTE få veta detta.
Citera
2018-12-17, 19:50
  #1133
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk
Han är knappt aktiv alls längre.

Nej för att han har blivit persona non grata.
Citera
2018-12-17, 19:51
  #1134
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elfenbenstornet
Mer nationalistisk är det enda jag hört via rykte och det kan stå Wallmarks dyrt.

"Ungsvenska" karriärister som blir PS-kritiska när karriären tar slut har jag svårt att lita på.

Byström får gå ut och berätta om vad som händer inom partiet, allt detta gökande, krökande, knarkande, hur sjuka i huvudet folk är, Bielers hysteriska utbrott etc. om jag ska ta han på allvar.

Väljarna MÅSTE få veta detta.

Nja han är inte mer nationalistisk än någon annan. Han är väl ganska typisk sd.

Det kan han ju inte göra förstår du väl. Då är han helt körd.
Citera
2018-12-17, 19:52
  #1135
Medlem
Den här Argården borde också berätta om inside info.

Var inte han "ungsvensk" socialpolitisk talesman en gång i tiden?

Måste ju veta allt om allt som är stört inom S(D)ekten.
Citera
2018-12-17, 19:52
  #1136
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elfenbenstornet
Den här Argården borde också berätta om inside info.

Var inte han "ungsvensk" socialpolitisk talesman en gång i tiden?

Måste ju veta allt om allt som är stört inom S(D)ekten.

Nä. Landsbygspolitisk talesperson..
Citera
2018-12-17, 19:55
  #1137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundellin
Nja han är inte mer nationalistisk än någon annan. Han är väl ganska typisk sd.

Det kan han ju inte göra förstår du väl. Då är han helt körd.
ALLA är körda tills den dagen Drängstuge-Karlsson och maffian PS blir avsatta efter alla åren med vansköttsel mao. här finns inget att förlora. Han har inte en chans med sina drömmar om riksdags-karriär som fiende med Wallerstein. Och skall fejk-juden och torsken Wallerstein bort måste PS också bort.
Citera
2018-12-17, 19:56
  #1138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundellin
Nä. Landsbygspolitisk talesperson..
Låter konstigt när man bor i Stockholm.

Borde iaf. veta det mesta om hur "Ungsvenskarna" byggdes upp. Detta måste UT I DET OFFENTLIGA. För väljarnas och Sveriges skull.
Citera
2018-12-17, 21:29
  #1139
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elfenbenstornet
Låter konstigt när man bor i Stockholm.

Borde iaf. veta det mesta om hur "Ungsvenskarna" byggdes upp. Detta måste UT I DET OFFENTLIGA. För väljarnas och Sveriges skull.

Haha. Deras ledare för Ungdomsförbundet ville ju inte ens själv bli ledare några månader innan kongressen. Minns ni när hårhjälmen sa att det vore patetiskt att lansera sig själv men en vecka senare ändå kandiderade?

Honom utklassade Queen Jessica Ohlson med råge! Finns det någon människa i Ungsvenskarna som gillar honom? Förutom de som limmar på honom i hopp om att komma framåt? Han verkar ogillad. Dumdryg och arrogant.
__________________
Senast redigerad av Lundellin 2018-12-17 kl. 21:32.
Citera
2018-12-18, 10:47
  #1140
Medlem
jodames avatar
Intressant att Jeanette Malmström och Joakim Hedelin bara blev ersättare. Kf ledamöter ska i första hand ges ordinarie platser.

Att Martin Westmont sitter i Arbetsmarknad-utbildningsnämnen samt Regionrådet är ett stort skämt. Han har ju aldrig ens haft ett arbeter eller någon utbildning.

Vad i helskotta har Christina Wallmark att göra i Södermalms stadsdelsnämnd eller Exploateringsnämnden?

Är byggskojaren Peter Wallmark som inte ens kan tapetsera en vägg bli SDs starke man i Stadsbyggnad-fastighetsnämnden? Varför ska han som är gruppledare sitta överallt? går det ihop med Peters önskan om att bygga skyskrapor? Förtäta Stockholm... ideologisk avvikande.

Henrik Åkerlund? Skall han sitta och ta hand om SD i Stadsdelsnämnen Hägersten/Liljeholmen. Han kan ju inte ens ta hand om sig själv...

Lena Karin Lifvenhielm är också ett fall.

Att inte ledamöterna i Stadshuset fått platserna är det absurda. Varför har Peter tagit två platser och vad har den obildade sjukpensionären Christina Wallmark där att göra? Som är fullständigt obegåvad och dessutom väldigt otrevlig. Ska hon göra bort SD där?

Mona Wallsen och Mads Lundgaard fick gå upp in som ledamöter under budgetdebatten. Joakim Hedelin var inte där. Vad är det som sker?
__________________
Senast redigerad av jodame 2018-12-18 kl. 10:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback