Tobias Andersson håller jävligt tråkiga tal och inger ett otrevligt intryck. Förstår jag det rätt som att han inte blivit vald om det inte var för att Linnea tabbade?
Tobias Andersson håller jävligt tråkiga tal och inger ett otrevligt intryck. Förstår jag det rätt som att han inte blivit vald om det inte var för att Linnea tabbade?
Haha ja. Glöm inte att han inte ens själv ville bli ordförande och sa detta i media. Patetisk människa som gör allt för att tjäna ledningen...
Jag skäms lite över att jag röstade på SD i lokalt. Personkryssade Simon Solberg. Har träffat honom ett par gånger och anser honom som duktig och driven.
Men det var ju inte detta kaos som jag röstade för... det blir NMR nästa kommunalval om inte Afs ställer upp och det tvärt.
Hans initialer är SS. Det borde ju gå som uteslutningsskäl för ideologisk avvikelse i dagens SD.
Är du medveten om att den kvinnan är kriminell och känd bråkmakerska? Sedan kan du lägga ner ditt kvinnohat från dina tusentals konton, lägg ner och sök hjälp.