Jag trodde också hans fru var värre tills jag läste om hur Peter Wallmark, med Vinge i spetsen, försökte muta den gamla ordföranden i syfte att få Henrik till makten.
Ganska ironiskt.
Linnéa Vinge var den med störst skuld i att det lojala styrelseförslaget i det gamla ungdomsförbundet förlorade med några rösters marginal. De som är insatta känner till historien.
Henrik Vinge är den person med störst skuld för det låga väljarstödet i SD Stockholm och sabbar distriktet genom de oseriösa kufarna som släpps fram.
Jag tänker för alla medlemmar och aktiva. Kan du redogöra den händelsen vid tillfälle? Medlemmarna borde känna till vilka de egentligen är och kan göra. Även för väljarna nu när Henrik är riksdagsledamot och fattar beslut om vår vardag...
Jag skäms lite över att jag röstade på SD i lokalt. Personkryssade Simon Solberg. Har träffat honom ett par gånger och anser honom som duktig och driven.
Men det var ju inte detta kaos som jag röstade för... det blir NMR nästa kommunalval om inte Afs ställer upp och det tvärt.
Jag tänker för alla medlemmar och aktiva. Kan du redogöra den händelsen vid tillfälle? Medlemmarna borde känna till vilka de egentligen är och kan göra. Även för väljarna nu när Henrik är riksdagsledamot och fattar beslut om vår vardag...
Linnea hytte med klackskor efter lite för mycket drickbart för flera år sedan. Så farligt var det inte. Det kan gå så.