Citat:
Ursprungligen postat av
Veldes
Christina Wallmark är även kassör och ska godkänna/granska sin man tillika ordförande Peter Wallmark.
Gillar inte det.
Bara för att det inte är direkt olagligt utan bara direkt olämpligt så är det helt ok för Smutsdemokraternas ledning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avlans
Jag fattar inte hur riks kunde undgå detta. En ensam ledamot fattar alla beslut och sätter sig själv på flera poster?
Det är så illa det är ställt med interndemokratin i Sveriges sämsta parti tydligen!
Citat:
Ursprungligen postat av
farbror Sven
Vad lugnt det var i den här tråden!!! Politiker som mygla med pengar är tydligen ok för SD-sympatisörerna... Jag trodde det var en av flera viktiga anledningar att rösta på SD…
Tänk om vi kunde ertappa någon miljöpartist på flygsemester… Då hade vi haft tusentals ilskna inlägg nu...
De SD-blivna hurrar då de älskar och ser upp till personer som fifflar med skattepengar tydligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avlans
"Min tanke efter läsningen går till er som hård drabbats av fenomenet "Wallmarks".
Jag har sedan många år sedan följd SD-kaos på många håll men Stockholms bravader tar priset!
Bland detta röra har ni oskyldiga stått och blivit vanärade medans fifflandet, osunt leverne och blåsningen pågått under partistyrelsens goda min.
(Läst om fester där topparna härjat rejält, det skrivs om att droger förekommit och om hög alkoholkonsumtion är brukligt).
Medlemsutskottet kommer ALDRIG att röra dessa personers stolar eftersom den röda tråden leder
"För högt upp"."
Wallmark måste ha hållhakar på någon i toppen på den röda tråden. Annars är det ju ett politiskt självskadebeteende att ha partiföreträdare som Wallmarks.
Bara i SD mina vänner förekommer och tolereras ett sånt här beteende. Hur kan SD-toppen sanktionera dessa fifflare?