2019-01-30, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattblomma
Ursprungligen postat av CalleMMA

Det jag undrar lite över är det är som Helen Schoultz och Bengt Herke gjorde mot Sverigedemokraterna, det var ju uppenbart att de gjorde vad de kunde för att sabotera för partiet. De två är ju ett par, Bengt sitter i kommunfullmäktige förut för sd Stockholm stad och Helen Shoultz i landstinget för sd stockholom stad. När deras svartmålning av partiet hade retts ut så valde Bengt Herke att lämna partiet (han visste väl att han skulle bli utesluten), allt bra så långt. Men har Helen Schoultz lämnat SD än? För det är väl ingen som tror att ett par som lever tillsammans gör sådana här saker på tu man hand, klart att Helen Schoultz var med på det som Bengt Herke gjorde mot Sverigedemokraterna.

Hur är det med romanserna i Stockholm ,? triangeldramat Bengt Herke, Helen Schoultz och Jeanette Malmström hur har det gått med det?

Talar Helen med Jeanette idag med tanke på vad som skett?

Hur kan man ha ett triangeldrama kring Bengt Herke?
Citera
2019-01-30, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billhill
Någon som vet vad Jimmy Hesselbäck gör nuförtiden? Jag minns honom som rätt vettig till en början, men tappade all respekt för honom när han raljerade på inför medlemmar över hur korkad hans fru var som alltid tog tillbaka han efter otaliga otrohetsaffärer. Kör han i Afs nu??

Han har aldrig begått otukt.
Citera
2019-01-30, 10:37
Medlem
Hur går det för Joakim Hedelin? Vad har han sagt om detta?
Citera
2019-01-30, 10:41
Medlem
(FB) Christina Wallmark (SD)
Citera
2019-01-30, 10:42
Medlem
Sverigedemokraternas pressavdelning har stängt ned för samtal.
Citera
2019-01-30, 10:43
Medlem
Snacka om att Peter har förstört. Han har begått brott, bedrägerier.
Citera
2019-01-30, 10:43
Medlem
Han har förfalskat protokoll och anteckningar.
Citera
2019-01-30, 10:44
Medlem
Felix Byström skall nomineras till Årets Syltrygg.
Citera
2019-01-30, 10:49
Medlem
Åter till politik.

Charlotte Quensel har inte lämnat in en enda egen motion eller deltagit i någon webbsändning. Pinsamt.
Citera
2019-01-30, 12:16
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KISStinaWallmark
Åter till politik.

Charlotte Quensel har inte lämnat in en enda egen motion eller deltagit i någon webbsändning. Pinsamt.

Bedrövligt. Hur motiveras det?
Citera
2019-01-30, 12:18
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KISStinaWallmark
Sverigedemokraternas pressavdelning har stängt ned för samtal.

Såpass?
Citera
2019-01-30, 12:20
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattblomma
Nästan komiskt hur man gör allt för att försöka svartmåla personer i den här tråden
Men någon gång känner jag att man bara måste syna bluffen. Nu har jag ringt Stockholms tingsrätt och det är inga konstigheter eller anmälningar mot Peter.

Däremot är Bruno Nordmark utslängd från tingsrätten efter att ha fuskat med ersättningar. Jag uppmanar alla att ringa och kolla själva istället för att tro på allt som skrivs. Tack för mig.

Så anteckningarna gällande hans begäran för inkomstförlust på 4800 stämmer inte?

Bruno Nordmark fick inte längre sitta i rätten pga Wallmarks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in