2019-01-26, 16:22
Medlem
Herkko har gjort en efterlängtad premiärfilm för Heta Skolan. Kan det vara den tredje?

https://youtu.be/Rzq5EIAubO0
Citera
2019-02-01, 11:59
Medlem
ny video
https://www.youtube.com/watch?v=MqAkgerMaqk
Citera
2019-02-01, 15:51
Medlem
BlondinBalles avatar
Verkar som någon utgett sig för att vara Stefan Löfven och Donald Trump.
Stefan ska vi tacka för TV 14 som kanske ska sända(?) igen. edit: tv14 är en tidning
Donald för han visat så stort intresse för sexklubbarna.

Börjar säga hej då vid 6:12, videon är 8:50 lång

Ser fram emot nästa avsnitt om 2-3 veckor då han ska visa något träningsprogram i självförsvar
Senast redigerad av BlondinBalle 2019-02-01 kl. 15:54.
Citera
2019-02-01, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Verkar som någon utgett sig för att vara Stefan Löfven och Donald Trump.
Stefan ska vi tacka för TV 14 som kanske ska sända(?) igen. edit: tv14 är en tidning
Donald för han visat så stort intresse för sexklubbarna.

Börjar säga hej då vid 6:12, videon är 8:50 lång

Ser fram emot nästa avsnitt om 2-3 veckor då han ska visa något träningsprogram i självförsvar
TV14 är Herkkos nya idé där kvinnor ska läsa nyheterna nakna och visa fittan. Han talade om det för ett par videos sedan och namnet TV14 är Herkkos egen idé. Och nu har han tydligen pratat både med Stefan Löfven och den amerikanske presidenten om saken och man har kommit överens om att sjösätta spektaklet.

Jag är positiv. Jag ser fram emot att få se Katarina Sandström läsa nyheterna med brett särade lår. Då kanske till och med jag orkar titta på nyhetssändningarna.
Citera
2019-02-02, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
TV14 är Herkkos nya idé där kvinnor ska läsa nyheterna nakna och visa fittan. Han talade om det för ett par videos sedan och namnet TV14 är Herkkos egen idé. Och nu har han tydligen pratat både med Stefan Löfven och den amerikanske presidenten om saken och man har kommit överens om att sjösätta spektaklet.

Jag är positiv. Jag ser fram emot att få se Katarina Sandström läsa nyheterna med brett särade lår. Då kanske till och med jag orkar titta på nyhetssändningarna.

Fan det här kommer bli nice. Nakna nyhetsankare. Bara att tack herrko svetsarn och trump då😁
Citera
2019-02-05, 22:06
Medlem
Urinterapis avatar
https://youtu.be/QtKScYUnw8I

Vår hjälte lär ut en helt ny kampsport för fittor medelst kvastskaft (en övning han blir andfådd av efter 15 sekunder) och snackar röv. Detta iförd strumpbyxor, indianfjäder, och krigsmålning i vattenfärg. Han avslutar med att hälsa till Kim i folkets armé, Korea.
Citera
2019-02-05, 22:32
Medlem
chuckberrys avatar
Det här är ju helt underbart!

Går han klädd på det här viset då han går utanför dörrarna?
Citera
2019-02-05, 22:44
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckberry
Det här är ju helt underbart!

Går han klädd på det här viset då han går utanför dörrarna?

Ja. På sommaren åtminstone. Nu brukar han ha en parka till.
Citera
2019-02-06, 00:13
Medlem
Urinterapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Ja. På sommaren åtminstone. Nu brukar han ha en parka till.
Har du sett honom på riktigt?
Citera
2019-02-06, 11:43
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapi
Har du sett honom på riktigt?

Ja, ett par gånger. Likadan på Youtube som i verkligheten.
Citera
2019-02-09, 10:11
Avslutad
Fittaminister Herkko Siponen har gjort en ny film.
https://www.youtube.com/watch?v=qMn1VOAqRi8

Den här gången firar han Alla Hjärtans dag, lustigt nog en hel vecka innan dagen verkligen infaller. Herkko är även förkyld idag. Han kanske inte skulle ha på sig så korta kåta kjolar nu mitt i vintern.

Nytt på sexklubbsfronten är också att han samlat alla sina telefonnummer på ett och samma nummer, rimligt nog hans eget. Dit ska man alltså ringa om man vill knulla med en härlig karl i rosettkjol och strumpbyxor men även om man vill kramas och dricka kaffe och sånt.

Idag var det ingen träning med borstskaftet eller hälsningar till kommunistiska regimer, videon var lite mer finstämd den här gången. Dock var han tydligt med att han ville träffa en tjej för att få knulla.

Vi bjuds även på tamburinmusik och en kåt dans där Herkko viftar med röven framför kameran.

Ett måste i samlingen för den äkta Herkkoisten.
Citera
2019-02-09, 19:19
Medlem
Herr Siponen ringde mej. Måste va nån polare som gett han mitt nr. Vi pratade bara lite väder.. Haha tänkte fråga han vad han menar med "vanliga fittor"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in