Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Han stod iofs långt ner på listan så det kan ju ha varit någon slags sympatihandling från M i Trelleborg. Typ, sätt honom på plats 35 så blir han glad och fortsätter dela ut valsedlar och valinformation i brevlådorna. Jag har mycket svårt att se Herkko i stå kommunfullmäktige och förklara krig mot grannkommunen och hota med vampyrernas armé.

Fast om man tittar på de senaste filmerna och jämför med hur Herkko var för
bara några år sedan så anser jag definitivt att han tycks ha blivit mycket, mycket dummare sen dess. Det är inte alls otänkbart att han blivit dement under den senaste tiden. Många mongos tycks bli dementa rätt tidigt, och Herkko är ju bevisligen en moggis med en enormt låg IQ redan från första början. Kollar man på hur han börjat
bete sig under typ de
senaste två åren så verkar ju hela hjärnan totalt ha rasat ihop på honom.
Det är därför, i mitt tycke, inte helt otänkbart att han var såpass intelligent i början på 2000-talet att han faktiskt kunde klara av att kandidera för Moderaterna som handikappsansvarig - även om han stod långt ner på deras lista. Idag har han dock degenererat till en muppig jättebebis som står och jollrar iförd indiansmink och kvinnokläder och rabblar långa litanior om rymdvarelser och vampyrer. En ganska rejäl dipp i funktionsnedsättningen, ommansäså.