2019-06-02, 20:23
Medlem
kungkruts avatar
Herkko är ju som bekant Fittaminister i svenska regeringen. Är denna post hans oavsett vilken regering som sitter eller är det Löfven som tillsatt honom medans de fortfarande var vänner?

Nationaldagen närmar sig och vi har fått instruktioner om att frita fångarna och sedan spränga fängelset i luften. Är det någon som vet vart detta fängelse finns? Jag har inte riktigt lyckats få klarhet i detta.
Citera
2019-06-02, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kungkrut
Herkko är ju som bekant Fittaminister i svenska regeringen. Är denna post hans oavsett vilken regering som sitter eller är det Löfven som tillsatt honom medans de fortfarande var vänner?

Nationaldagen närmar sig och vi har fått instruktioner om att frita fångarna och sedan spränga fängelset i luften. Är det någon som vet vart detta fängelse finns? Jag har inte riktigt lyckats få klarhet i detta.
Jag undrar det jag också. Var ska den kåta bomben apteras, tro?
Citera
2019-06-05, 12:08
Avslutad
2 nya filmer idag. Det är rätt illa när till och med förståndshandikappade har fattat läget och idkar systemkritik.

Har någon tagit hans sexdockor? Han pratar om att han inte får tillbaka sin fru Pia Ung och hans fyra tjejer sitter i fängelse.
Citera
2019-06-05, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
2 nya filmer idag. Det är rätt illa när till och med förståndshandikappade har fattat läget och idkar systemkritik.

Har någon tagit hans sexdockor? Han pratar om att han inte får tillbaka sin fru Pia Ung och hans fyra tjejer sitter i fängelse.
Ofta brukar det finnas någon slags sanning bakom sådana här inbillningar och det tror jag är fallet även här. Måhända har personalen på gruppboendet tagit dockorna? Det är ju ofta kvinnor som jobbar på sådana ställen och det är bland kvinnor som diverse feministiska/aktivistiska idéer ofta grasserar. Kanske någon nyanställd enhetschef som vill motverka "objektifiering av kvinnor" bland de boende och därför har beslutat om att plocka bort Herkkos kåta dockor? I Herkkos värld är det då myndigheterna som har berövat honom hans fruar och flickvänner och myndigheterna = staten = Stefan Löfven. Det är alltså Stefan Löfven som har kidnappat Herkkos kåta dockor och när fantasin har rusat runt hela varvet så har vi infogat både fängelsehålor, tortyr, stora kåta arméer av danska och afrikanska soldater och Fittaminister Herkko som tamburmajor med kåt pekpinne och mustigt helskägg.

Det här är givetvis bara en ren gissning men det brukar alltid vara någon liten oförrätt som utlöser den här sortens galenskap. Inbillad eller verklig. Jag tror på det senare i det här fallet.
Citera
2019-06-05, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Ofta brukar det finnas någon slags sanning bakom sådana här inbillningar och det tror jag är fallet även här. Måhända har personalen på gruppboendet tagit dockorna? Det är ju ofta kvinnor som jobbar på sådana ställen och det är bland kvinnor som diverse feministiska/aktivistiska idéer ofta grasserar. Kanske någon nyanställd enhetschef som vill motverka "objektifiering av kvinnor" bland de boende och därför har beslutat om att plocka bort Herkkos kåta dockor? I Herkkos värld är det då myndigheterna som har berövat honom hans fruar och flickvänner och myndigheterna = staten = Stefan Löfven. Det är alltså Stefan Löfven som har kidnappat Herkkos kåta dockor och när fantasin har rusat runt hela varvet så har vi infogat både fängelsehålor, tortyr, stora kåta arméer av danska och afrikanska soldater och Fittaminister Herkko som tamburmajor med kåt pekpinne och mustigt helskägg.

Det här är givetvis bara en ren gissning men det brukar alltid vara någon liten oförrätt som utlöser den här sortens galenskap. Inbillad eller verklig. Jag tror på det senare i det här fallet.

Oj vad korkat det vore i så fall, det är nog bäst för både samhälle och fittarminister om han får utlopp för det värsta av sin kåthet.
Citera
2019-06-05, 20:30
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Oj vad korkat det vore i så fall, det är nog bäst för både samhälle och fittarminister om han får utlopp för det värsta av sin kåthet.

Mmhm det kan man ju försöka förklara för några nyutexaminerade pedagoger från Södertörns Högskola
Citera
2019-06-05, 21:52
Medlem
Harpys avatar
Citat:

Låter i mina öron osannolikt att de skulle gå in och norpa hans prylar. Hoppas det bara är någon annan tomte som "knyckt" hans distansförhållandefantasiflickor. Inte första gången han slinter iväg när det kommer till dem
Citera
2019-06-06, 00:03
Medlem
Facebacks avatar
Massakerade han inte dockan för få till en bra dekor i början av sin indian period?
Citera
2019-06-06, 10:30
Medlem
cromos avatar
Dags att spränga fängelset i luften!
Kamrat Kim och vår våta kuk Herkko leder oss i kapmen!

https://youtu.be/7o3FTgL2L0g?t=686
Citera
2019-06-06, 10:30
Medlem
KapatKontos avatar
NU ska det kåta kriget mot Steffe inledas! Håll hårt i kukarna gott folk! Vi kallar in alla indianer! Vi kallar in alla ninjor! Vi kallar in alla soldater som är robotar!
Citera
2019-06-06, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KapatKonto
NU ska det kåta kriget mot Steffe inledas! Håll hårt i kukarna gott folk! Vi kallar in alla indianer! Vi kallar in alla ninjor! Vi kallar in alla soldater som är robotar!
Jag tänkte också på det just då. Det verkar emellertid inte ha gått så bra eftersom en tydligt ångerfull Herkko ber så hemskt mycket om ursäkt och tar avstånd från allt var politik heter. Han tänker istället helhjärtat (helkukat?) satsa(!) på porrklubbar och nakna damer.
https://www.youtube.com/watch?v=JIyy70TGCqQ

En annan detalj som jag tänkte på... Påminner inte Herkko numera om Ola-Conny? Framförallt med skägg och långt hår, även om det bara är en flätad peruk?
https://stoppapressarna.se/sites/default/files/styles/flexslider_full/public/artikelalbum/olaconny_man_stor2.jpg

Det är nästan så att man förväntar sig att Herkko ska börja prata om ormar och "alligators". Kanske till och med kåta "alligators"? Från Afrika.

För övrigt en mycket fantasifull kreation, nationaldagen till ära. Kåt kort kjol, indianperuk med flätor, bar överkropp och full stridsmålning. Det är svartgrön fingerfärg i ansiktet, på bringan och över båda armarna. Och till det givetvis det mustiga härliga Ola-Connyskägget. Mycket sexigt och manligt.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2019-06-06 kl. 15:07.
Citera
2019-06-06, 15:33
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Som amatör-Lennartolog så kan jag meddelade dig att deras vägar har korsats. Något geni inbillade Herkko att Lennart = Lisa, varpå Herkko postade ring och brudslöja till Lennart. Detta dokumenterades i en av Lennarts postöppningsvideos, där Lennart iklädd brudslöja och ring läste upp Herkkos kärleksbrev. Internet-legendernas singularity.

Haha, dagens garv. Lennart är ju stenskön.
Måste fan försöka snoka upp det klippet såvida ingen vänlig läsare kommer in och skämmer bort mig med en länk.
När det gäller Herkkos kidnappade fruar och tjejer skulle jag inte alls bli förvånad om någon anställd batikhäxa på hans boende känt sig kränkt och tagit dem i beslag under förespegling att de "hämmar hans behandling" eller något annat trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in