2019-02-09, 21:18
Medlem
Urinterapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Herr Siponen ringde mej. Måste va nån polare som gett han mitt nr. Vi pratade bara lite väder.. Haha tänkte fråga han vad han menar med "vanliga fittor"
Haha så trevligt! Trodde han att du var en vacker fitta?
Citera
2019-02-12, 23:48
Medlem
Urinterapis avatar
Det är bara februari men redan har årets tyngsta och kåtaste hitlåt rullat ut.

Fittarministern - Naken i Brevlådan
Citera
2019-02-13, 08:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapi
Det är bara februari men redan har årets tyngsta och kåtaste hitlåt rullat ut.

Fittarministern - Naken i Brevlådan
Oj vilket tungt beat. Stor kåt tumme upp till den skickliga person som gjort remixen. Jag har tankat hem låten och lagt till den i min egen spellista.
Citera
2019-02-13, 15:46
Medlem
Rengardes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Han kan bli bra arg i sina videos, hoppas han har någon form av ombudsman/kvinna eller daglig verksamhet där han kan få verka i en främjande miljö.

Förstår att youtube tagit ner hans senaste videos eftersom han har en bild där han är naken med ett riktigt praktstånd som profilbild för sin kanal.

Praktstånd säger du?
Jag har avnjutit en hel del Herkko-klipp där han visar upp kuken, oftast genom genomskinliga kläder men även diverse trevliga runk-klipp. Grejen är den att han dock aldrig haft stånd, inte ens när han "runkar".

Men det finns alltså bevis på att han kan få upp snasen? Trodde han var impotent, vilket ju skulle göra det en mer konstigt att han är så förbannat kåt hela tiden.
Citera
2019-02-14, 11:34
Medlem
Urinterapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rengarde
Praktstånd säger du?
Jag har avnjutit en hel del Herkko-klipp där han visar upp kuken, oftast genom genomskinliga kläder men även diverse trevliga runk-klipp. Grejen är den att han dock aldrig haft stånd, inte ens när han "runkar".

Men det finns alltså bevis på att han kan få upp snasen? Trodde han var impotent, vilket ju skulle göra det en mer konstigt att han är så förbannat kåt hela tiden.
Det är med viss motvilja som jag tvingas erkänna min kunskap inom området, men inte i någon av alla Herkkos utvikningar har han haft annat än på sin höjd vinballe.
Herkkos impotens är ett faktum.
Citera
2019-02-15, 02:47
Medlem
Hyrkoons avatar
https://www.youtube.com/watch?v=0bnPL3qFhjg Ny video

Introduktion av nya klubben "Bruna Röven".
Det är viktigt med demokrati i klubben trots att Herkko står med en Nordkorea-tröja.

Vad är det för troll som lurat in honom på Nordkorea och som skickar tröjor och grejer till honom?
Citera
2019-02-15, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
https://www.youtube.com/watch?v=0bnPL3qFhjg Ny video

Introduktion av nya klubben "Bruna Röven".
Det är viktigt med demokrati i klubben trots att Herkko står med en Nordkorea-tröja.

Vad är det för troll som lurat in honom på Nordkorea och som skickar tröjor och grejer till honom?
Hade Siponen inte en fittmössa i nån video?
Citera
2019-02-15, 23:21
Medlem
Min brors kusins avatar
Nog måste väl den gode Herkko vara en storkonsument av nätporr?
Citera
2019-02-15, 23:26
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Nog måste väl den gode Herkko vara en storkonsument av nätporr?

Har jag svårt att tro.

"Bruna röven" måste vara det bästa namnet för en klubb inriktad på härliga kukar som knullar bruna rövar så sperman sprutar någonsin.
Citera
2019-02-16, 09:34
Medlem
cromos avatar
Ny video med Herkko idag:

https://youtu.be/4v2U-qwiyFY

Herkko river av ett hejdundrandes firande till "den käre ledaren" Kim på hans 78-årsdag. Vad som händer sen får ni själva se
Senast redigerad av cromo 2019-02-16 kl. 09:38.
Citera
2019-02-19, 22:23
Medlem
Urinterapis avatar
Herkkos magnifika firande av general Kim och hälsningen till de 8-armade, tvåkönade rymdvarelserna försvann på något vis från tuben. Lyckligtvis hade jag hunnit spara ner detta guldkorn:

https://my.mixtape.moe/ptqrzi.mp4

Citat:
Ursprungligen postat av UlbrichtDenLurige
Det är bara till att släppa alla pretentioner och flyta med - det blir inte bättre av att kämpa emot. I mitt Mongomenageri ingår för närvarande Lennart, Herkko, Chris Chan, Magmys-Micke och Lidija Manfredi. Knäck en öl och gråt en skvätt så känns det bättre sedan (för att tröstrunka när man har Herkko i sitt liv, det går bara inte).

En alldeles förträffligt smakfull kollektion av vansinne måste jag säga! Du är en man av klass!
Senast redigerad av Urinterapi 2019-02-19 kl. 22:27.
Citera
2019-02-19, 22:40
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har jag svårt att tro.

"Bruna röven" måste vara det bästa namnet för en klubb inriktad på härliga kukar som knullar bruna rövar så sperman sprutar någonsin.

Men var någonstans har han då fått sådan smak för fitta om han inte kollar på nätporr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in