Jaa, jag har läst hela tråden följande och handlingen att ta med sig barnen i "självmordet" är ju fruktansvärd, som vi ju alla tycker. Jag har inte tittat på liven (tänker inte göra det heller), men läst utskriften (tack för den

). Jag fastnade nästan direkt på vad SR sa om KA och undrade (samt fortfarande undrar) hur/vad i hennes beteende som har fullständigt sänkt den mannen.
Nu har jag inte sparat några inlägg (trots min ålder har jag ett litet barnbarn stadigvarande hemma som tar en massa tid), så min spekulation blir från minnet mitt. Inläggen om KA (de få som finns) ligger i den tidigare delen av tråden om någon vill leta/kolla.
KA ska vara travkusk, det var så de träffades enligt ett inlägg. (Kan hon ha varit en "travgroupie" min kommentar).
KA skulle träna en av SRs hästar som SR sålde till tredje part precis innan KA började träningen. Efter 2 månader dör hästen......(otur, feltränad, eller något skumt, min kommentar).
KA lär ha rullat runt på höloftet med afghanen, och någon stallpersonal ska ha framfört detta till SR. (Kan ju vara rent skvaller, men kommer från ett troligen trovärdigt inlägg i tråden).
KA lär ha blivit utkastad från hemmet/gården av SR i augusti 2018. Om KA lämnar själv.....(tja, kanske SRs arvspengar är slut efter föräldrarnas bortgång under senare delen av år 2016....min spekulation).
KA har skickat sms, mms (eller vad det heter, ; bilder på sig och afghanen och deras "lycka" till SR.....från ett mycket precist inlägg i tråden som dock inte nämner några namn......
KA lär ha "tvingats" att ta ett jobb pga dålig familjeekonomi pga SRs skatteskuld. (Märkligt att SR själv får stå för skatteskulden som bör ha uppstått under de 10 år de sammanbott, min kommentar).
Tråkigt att ingen vill hinta lite mer om denna KA och hennes beteende......