Citat:
Ursprungligen postat av
Satya
Nu var det inte jag sjlv som brjade beskriva mig sjlv som god. Det var ju du. Har du glmt det? Jag bara hller med om din beskrivning. Frvrigt, innebr erfarenhet att man spenderar sitt liv med att hatrunka p Flashback? Isfall hoppas jag att naiviteten hller i sig. Fr du verkar inte vara en lycklig prick.
Hur har jag frsvarat islam? Genom att avfrda dina historielsa pstenden om att muslimer r ett hot fr Europa? Man mste hlla med om dina phitt och konspirationsteorier annars bjer man sig fr Muhammed? Eller r det kanske fel av mig att ppeka att vstvrlden r lngt mycket blodigare gentemot arabvrlden n tvrtom? Du anklagar mig fr svartvitt tnkande nr du sjlv vgrar se nyanser och andras perspektiv och istllet r helt frblindad av irrationell rdsla.
Haha jag skrev, skmtsamt, att du var professor i "godhetsidioti". Det r bra att du hller med om det! Ett litet steg mot uppvaknande.
Att den muslimska vrlden r ett hot mot vst? Inte om man vill se islam som en makfaktor i europa, vilket det redan r, men vxande.
Jag vill inte det, slutsatsen av ditt resonemang r att vill ha mer islam i europa. Det r att stdja islam.
"hatrunka" vilket ljligt uttryck, skrp dig. Var inte schyffert.
Kirstna lnder har naturligtvis varit krigiska och USAs olagliga oljekrig r katastrof. Jag stdjer inga sdana globalistiska agendor. Men Islam har gng p gng invaderat och annekterat,tvngskonverterat lnder i europa. Visserligen lnge sen nu (1800 tal) men se p tex erdogan.
Nu r hotet inte militr invasion utan massinvandring och infiltration. Ja tex i Miljpartiet.
Kristendomen tog ver europa frn asatro och annat fr ver 1000 r sedan. Vet inte varfr det r ett argument fr islamisering. Det r det inte.
Om du fr ngest av att lyfta lite p snuttefilten framfr ansiktet s gr det frsiktigt!