2019-01-29, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Det finns inget gott med att pst att man sjlv r "god", det r dock ett tecken p narcissistiska drag och naivitet. Svartvitt tnkande som utmrker pkismen.

Islam har genom tiderna varit en vldsam religion med en uttalad expansionstanke inbyggd. Ett effektivt hrskarinstrument. Du bjer dig tex redan fr muhammed.

Om du inte tror p rtt och fel fr man frga varfr du diskuterar .h.t. Att det r din image att vara en orch fr du liksom st fr.

Du bjer dig fr Hitler. Se vad enkelt det r att pst saker!
Citera
2019-01-29, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bern77
Hela ditt liv r en konspiration....du har bara inte fattat det nnu. Jag behver inte ha denna diskussionen med dig du kommer behva ta den med dig sjlv....vldigt snart. Vet du ex att vi redan vet att en stor inkomstklla till det demokratiska partiet r ifrn knarkkarteller i Mexiko? Hur ska du ens kunna hantera detta? Vet du att vi redan vet att Rda korset bedrivit mnniskohandel och transporter utav knark och pengar?
Vet du varfr flertalet var arresterade p hotellet i Saudi?

Vrldens ldsta maffia kommer snart dras fram i ljuset......den innefattar lnder/religioner/organisationer/media/banker/kungahus/fretag
Se Wallenberg nu upp i rtten med Lundinarna (kusiner) fr folkrttsbrott....och lilla Bildt r med p ett hrn. Tillfllighet nej sjlvfallet inte, dags att betala!
Ngon r riktigt jvla frbannad....eller (ngra) s huvuden kommer rulla.

Jag tror du gr bst i att fortstta citera och diskutera med dig sjlv.
T.o.m. fr att vara flashback s r det noga bara du sjlv som kan hnga med i alla dina konspirationsteorier om krig, politik och religion m.m.
Citera
2019-01-29, 23:16
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satya
Om du inte tror p rtt och fel fr man frga varfr du diskuterar .h.t. Att det r din image att vara en orch fr du liksom st fr.

Du bjer dig fr Hitler. Se vad enkelt det r att pst saker!

Du r lite trg, jag skrev just att det var Fel att pst att man sjlv var god. Fel p s stt att det inte r ett tecken p godhet utan sjlvgod naivitet.
Jag frstr att du r lite oerfaren i livet och leker att du r en alv.

Du frsvarar konstant islam och dess vxande i europa. Dvs du gynnar islam. Inget phitt sledes.
Sen r islam och "nazism" en dum jmfrelse p mnga stt.
Vx upp lilla alv!
Citera
2019-01-30, 05:38
Medlem
Citat:
Du r lite trg, jag skrev just att det var Fel att pst att man sjlv var god. Fel p s stt att det inte r ett tecken p godhet utan sjlvgod naivitet.
Jag frstr att du r lite oerfaren i livet och leker att du r en alv.

Du frsvarar konstant islam och dess vxande i europa. Dvs du gynnar islam. Inget phitt sledes.
Sen r islam och "nazism" en dum jmfrelse p mnga stt.
Vx upp lilla alv!

Nu var det inte jag sjlv som brjade beskriva mig sjlv som god. Det var ju du. Har du glmt det? Jag bara hller med om din beskrivning. Frvrigt, innebr erfarenhet att man spenderar sitt liv med att hatrunka p Flashback? Isfall hoppas jag att naiviteten hller i sig. Fr du verkar inte vara en lycklig prick.

Hur har jag frsvarat islam? Genom att avfrda dina historielsa pstenden om att muslimer r ett hot fr Europa? Man mste hlla med om dina phitt och konspirationsteorier annars bjer man sig fr Muhammed? Eller r det kanske fel av mig att ppeka att vstvrlden r lngt mycket blodigare gentemot arabvrlden n tvrtom? Du anklagar mig fr svartvitt tnkande nr du sjlv vgrar se nyanser och andras perspektiv och istllet r helt frblindad av irrationell rdsla.
Senast redigerad av Satya 2019-01-30 kl. 05:53.
Citera
2019-01-30, 06:15
Medlem
Sexualkunskap ska man inte gna sig t fr barn innan tonren. Men tror inte att det r det som det rr sig om hr, utan snarare frklara fr ungarna att det r helt okej om ngon har tv mn eller tv kvinnor till frldrar och s vidare. Ser inte riktigt problemet med det, lika lite som det r ett problem att man lr ut att det r okej om ngon snurrar runt i rullstol.
Citera
2019-01-30, 08:27
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Nu var det inte jag sjlv som brjade beskriva mig sjlv som god. Det var ju du. Har du glmt det? Jag bara hller med om din beskrivning. Frvrigt, innebr erfarenhet att man spenderar sitt liv med att hatrunka p Flashback? Isfall hoppas jag att naiviteten hller i sig. Fr du verkar inte vara en lycklig prick.

Hur har jag frsvarat islam? Genom att avfrda dina historielsa pstenden om att muslimer r ett hot fr Europa? Man mste hlla med om dina phitt och konspirationsteorier annars bjer man sig fr Muhammed? Eller r det kanske fel av mig att ppeka att vstvrlden r lngt mycket blodigare gentemot arabvrlden n tvrtom? Du anklagar mig fr svartvitt tnkande nr du sjlv vgrar se nyanser och andras perspektiv och istllet r helt frblindad av irrationell rdsla.

Haha jag skrev, skmtsamt, att du var professor i "godhetsidioti". Det r bra att du hller med om det! Ett litet steg mot uppvaknande.

Att den muslimska vrlden r ett hot mot vst? Inte om man vill se islam som en makfaktor i europa, vilket det redan r, men vxande.
Jag vill inte det, slutsatsen av ditt resonemang r att vill ha mer islam i europa. Det r att stdja islam.

"hatrunka" vilket ljligt uttryck, skrp dig. Var inte schyffert.

Kirstna lnder har naturligtvis varit krigiska och USAs olagliga oljekrig r katastrof. Jag stdjer inga sdana globalistiska agendor. Men Islam har gng p gng invaderat och annekterat,tvngskonverterat lnder i europa. Visserligen lnge sen nu (1800 tal) men se p tex erdogan.
Nu r hotet inte militr invasion utan massinvandring och infiltration. Ja tex i Miljpartiet.

Kristendomen tog ver europa frn asatro och annat fr ver 1000 r sedan. Vet inte varfr det r ett argument fr islamisering. Det r det inte.

Om du fr ngest av att lyfta lite p snuttefilten framfr ansiktet s gr det frsiktigt!
Citera
2019-01-30, 09:48
Medlem
Citat:
Haha jag skrev, skmtsamt, att du var professor i "godhetsidioti". Det r bra att du hller med om det! Ett litet steg mot uppvaknande.

Att den muslimska vrlden r ett hot mot vst? Inte om man vill se islam som en makfaktor i europa, vilket det redan r, men vxande.
Jag vill inte det, slutsatsen av ditt resonemang r att vill ha mer islam i europa. Det r att stdja islam.

"hatrunka" vilket ljligt uttryck, skrp dig. Var inte schyffert.

Kirstna lnder har naturligtvis varit krigiska och USAs olagliga oljekrig r katastrof. Jag stdjer inga sdana globalistiska agendor. Men Islam har gng p gng invaderat och annekterat,tvngskonverterat lnder i europa. Visserligen lnge sen nu (1800 tal) men se p tex erdogan.
Nu r hotet inte militr invasion utan massinvandring och infiltration. Ja tex i Miljpartiet.

Kristendomen tog ver europa frn asatro och annat fr ver 1000 r sedan. Vet inte varfr det r ett argument fr islamisering. Det r det inte.

Om du fr ngest av att lyfta lite p snuttefilten framfr ansiktet s gr det frsiktigt!

Okej fint.

Vilket resonemang resulterar i den slutsatsen?

Vad gr du om inte hatrunkar varje dag? rligt talat g och ls igenom dina inlgg. Tnk att du r en vlanpassade person, vad skulle du tycka om dig sjlv d?

S vi borde utvisa alla kristna? Eftersom du medger att de r krigiska mrdare.
1800 talet och sm skitomrden i Balkan. Andalusien var fr ver ett millenium sedan. Knappast ett hot mot Vsteuropa jmfrt med germanernas hrjningar.
Varfr tar du upp militra invasioner i Balkan fr 209 r sedan om dagens "hot" r helt annorlunda?

Det var ver tusen r sedan muslimer ena naggade Europa i kanterna. Varfr r du inte rdd fr det kristna inflytandet?

Tror att det r du som vaknar upp och inser att den germanska protestanten r det verkliga hotet.
Citera
2019-01-30, 14:05
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Okej fint.

Vilket resonemang resulterar i den slutsatsen?

Vad gr du om inte hatrunkar varje dag? rligt talat g och ls igenom dina inlgg. Tnk att du r en vlanpassade person, vad skulle du tycka om dig sjlv d?

S vi borde utvisa alla kristna? Eftersom du medger att de r krigiska mrdare.
1800 talet och sm skitomrden i Balkan. Andalusien var fr ver ett millenium sedan. Knappast ett hot mot Vsteuropa jmfrt med germanernas hrjningar.
Varfr tar du upp militra invasioner i Balkan fr 209 r sedan om dagens "hot" r helt annorlunda?

Det var ver tusen r sedan muslimer ena naggade Europa i kanterna. Varfr r du inte rdd fr det kristna inflytandet?

Tror att det r du som vaknar upp och inser att den germanska protestanten r det verkliga hotet.

Haha lilla gumman! Lugna ner dig och hatpulla inte s mkt! Pulla lite vanligt s kanske du slappnar av. Alternativt skaffa en partner, du verkar vara lite bitter minst sagt. Bitter och hatisk under en glasyr av naiv godhet.

Det r inte 1000 r sedan islam "naggade" europa i kanten utan ngra hundra. Om man inte rknar alla terrordd som sker idag och de horder av muslimer som vller in.
Den germanska protestanten R europa och hotar inte frutom de pkavarter som vill frvandla europa till en stinkande slumstad fylld med moskeer.

Du tycker att vi r ett hot, men inte islam. Ja d har du tagit stllning fr islam. ( igen)
Islams makt kar hela tiden i sverige och europa. Du gillar det, inte jag.
Citera
2019-01-31, 09:44
Medlem
Citat:
Haha lilla gumman! Lugna ner dig och hatpulla inte s mkt! Pulla lite vanligt s kanske du slappnar av. Alternativt skaffa en partner, du verkar vara lite bitter minst sagt. Bitter och hatisk under en glasyr av naiv godhet.

Det r inte 1000 r sedan islam "naggade" europa i kanten utan ngra hundra. Om man inte rknar alla terrordd som sker idag och de horder av muslimer som vller in.
Den germanska protestanten R europa och hotar inte frutom de pkavarter som vill frvandla europa till en stinkande slumstad fylld med moskeer.

Du tycker att vi r ett hot, men inte islam. Ja d har du tagit stllning fr islam. ( igen)
Islams makt kar hela tiden i sverige och europa. Du gillar det, inte jag.

Du r mycket vl medveten vem som sitter varje dag och hver ur sig skit om politiker, judar och invandrare. Inte nog med att du har verdrivet mycket fritid, du vljer ocks att spendera den p ett extremt besynnerligt stt. Du kan sitta och ltsas projicera hur mycket du vill. Det gr det inte mindre uppenbart hur sorglig din existens r nr du inte ens kan avhlla dig frn ditt sjlvskadebeteende p nyr. Hade du inte varit s jvla trg hade jag tyckt synd om dig.

Jo, det r det om man inte rknar skitomrden i balkan. Muslimer har aldrig varit ett hot mot vsteuropa till skillnad frn Romare, Ortodoxa eller Germaner, att somliga r europeiska folkslag r givetvis totalt skitsamma d det inte gr massmorden och frdelsen mindre allvarlig.
Det r uppenbarligen fel. Europa bestr av lngt fler n germanska protestanter.

Germanska protestanter r ett mycket strre hot fr Europa n vad muslimer r. Det r bara historisk fakta att de orsakat mycket strre skada i den hr vrldsdelen n muslimer. Dock tror jag inte att vare sig germaner eller muslimer utgr ett "hot fr Europa". Vad nu ens det skulle innebra.
Citera
2019-01-31, 13:03
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Du r mycket vl medveten vem som sitter varje dag och hver ur sig skit om politiker, judar och invandrare. Inte nog med att du har verdrivet mycket fritid, du vljer ocks att spendera den p ett extremt besynnerligt stt. Du kan sitta och ltsas projicera hur mycket du vill. Det gr det inte mindre uppenbart hur sorglig din existens r nr du inte ens kan avhlla dig frn ditt sjlvskadebeteende p nyr. Hade du inte varit s jvla trg hade jag tyckt synd om dig.

Jo, det r det om man inte rknar skitomrden i balkan. Muslimer har aldrig varit ett hot mot vsteuropa till skillnad frn Romare, Ortodoxa eller Germaner, att somliga r europeiska folkslag r givetvis totalt skitsamma d det inte gr massmorden och frdelsen mindre allvarlig.
Det r uppenbarligen fel. Europa bestr av lngt fler n germanska protestanter.

Germanska protestanter r ett mycket strre hot fr Europa n vad muslimer r. Det r bara historisk fakta att de orsakat mycket strre skada i den hr vrldsdelen n muslimer. Dock tror jag inte att vare sig germaner eller muslimer utgr ett "hot fr Europa". Vad nu ens det skulle innebra.

"ltsas projicera"? Haha du vet verkligen inte vad du pratar om. Det bara vller hatisk bitterhet ur dig. Du verkar inte ha kommit lngt.

Det finns tydligen inga hot heller "hot fr Europa" (dessutom en felaktigt byggd sats)
D undrar jag varfr du sitter hr och gnller vh.
Islams makt vxer i europa. Ja eller nej?
Sen om man tycker att det r ett hot r ju beroende p vart ens lojalitet ligger.
= du r proislam.

Kanske kan du hitta nn muslimsk man som gr dig lycklig?
Citera
2019-01-31, 16:09
Medlem
MrMarios avatar
Det blir rejl kortslutning inom PK-sfren.
Inom PK har man ju den milt uttryckt mrkliga frestllningen att rttigheter fr muslimer, kvinnor och hbtq gr hand i hand.
Citera
2019-01-31, 16:27
Medlem
Citat:
"ltsas projicera"? Haha du vet verkligen inte vad du pratar om. Det bara vller hatisk bitterhet ur dig. Du verkar inte ha kommit lngt.

Det finns tydligen inga hot heller "hot fr Europa" (dessutom en felaktigt byggd sats)
D undrar jag varfr du sitter hr och gnller vh.
Islams makt vxer i europa. Ja eller nej?
Sen om man tycker att det r ett hot r ju beroende p vart ens lojalitet ligger.
= du r proislam.

Kanske kan du hitta nn muslimsk man som gr dig lycklig?

Du r vl medveten om tragedin som r ditt liv. Jag noterar att du inte frnekar ngot. Det rcker fr mig. Kom bara ihg att det r ditt eget fel att du mr som du gr.

Det gr alldeles utmrkt att inte vara en hysterisk krring angende islam och nd inte stdja det. Vilket jag frklarat fr dig flera gnger. Du har en irrationell rdsla fr bruna mnniskor baserat p att deras trosfrnder tog ngra skitomrden i balkan fr hundratals r sedan. Alla som inte delar din rdsla r lojala med islam. Patetiskt!

Absolut ngot en vlanpassad och rationell mnniska anvnder som frolmpning.
Senast redigerad av Satya 2019-01-31 kl. 16:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in