Citat:
Ursprungligen postat av
drrty
Finns det någon som skulle kunna skriva ner allt han säger i videon? Jag är för känslig att se på filmen.
Varsågod:
-Hallå, är jag live nu? Andreas!
(börjar storgråta)
Det här kommer vara värsta videon som har varit i hela världen. Jag har precis skjutit mina grabbar, jag orkar inte längre. Karin har varit så jävla svin och utpressat mig allt (ohörbart), jag orkar inte längre. (ohörbart...kanske: jag skjuter mig om några minuter)
De är döda, bägge grabbarna. Jag hatar Karin som hon har betett sig, hon har hittat en ny jävla afghankille som hon var dökär i och skicka så mycket sms, så jag klarar inte..
Det här ska jag inte visa egentligen, jag lägger ifrån mig telefon snart jag skjuter mig.. de sov grabbarna så de vet inte nå om det, jag sköt dem med två skott var. För de vantrivs hos sin mamma, och hon prioriterar bara så jävla skit. Och så träffade hon afganska anabolakille som är 26 år. Jag klarar inte det där, jag klarar inte det där varannandags livet alla bara säger som var stark och allt..
Men snart kommer polisen så jag tänker inte vara med om det längre. Jag har skrivit ett jättebra brev som om hästar och hur jag vill att gården och alla ska få fixa..
Det här var det värsta det trodde jag aldrig skulle hända mig... men det är ingen som har brytt sig. Marianne och min syrra har brytt sig men Karin hon har varit så jävla kall iskall empatilös, hon har totalt skitit i mig. Jag hoppas hon kanske tittar men det gör hon inte antagligen. Hon har blockat mig från allt och sen tycker hon att jag är bara ett jävla svin .
Det här kanske blir stoppat i facebook jag vet inte men jag har tänkt på det här länge, jag har gjort iordning nu och betalat alla räkningar så att syrrorna får lätt att fixa med bouppteckningen. (tyst en stund sen börjar han böla igen)
Ingen kan hjälpa mig nu, ni måste fatta, jag tänker inte sitta inne ett helt jävla liv för att jag har dödat mina grabbar. Jag har två bössor här nu så jag kommer bara lägga mig i poolen och bara dö. Jag ville bara berätta hur sista tiden har varit och ingen fattar och nu tror jag snuten kommer, vi hörs hej då.