Citat:
Ursprungligen postat av
Toxzic
Hallå, jag är en nyfiken individ som gillar att bada i lycka och droger med jämna mellanrum, som titeln lyder så undrar jag hur mycket MDMA som kan bli för mycket på en kväll?
Jag förstår att tolerans och andra orsaker kan spela in, men jag har testat molly 2 gånger innan och då kört pink defqon första och andra gången och vart förjävla rolig, älskade allt och alla och hade en fruktansvärt rolig kväll. Ungefär 1 vecka efter första gången körde jag igen (jag vet att man inte ska ta E för ofta men va tvungen o köra igen) fick ett bra rus men inte samma så tog en till och såg tammefan dubbelt av allt jag kollade på, och det va också gött som fan. Min kompis säger att dessa defqons ligger på över 200mg MDMA vilket jag inte kan styrka då jag inte är någon expert eller har testat dom, de var iaf rosa och hade någon sorts triangelform av något slag.
Nu har jag införskaffat mig ett par till piller av min kompis vilket är "skull" mollys som de kallas och skall vara runt 300mg MDMA i varje pill.
Min fråga är nu, är det för mycket att köra på 2 sånna på en kväll (ca 600mg MDMA)? det är ungefär nu 2 månader sedan jag tog molly sist och är sugen på att få ett sånt där kul rus igen o se dubbelt o leva fan, eller är det risky om man är nybörjare? Tack för svar.
Anledningen att du såg dubbelt var för att du tog för mycket MDMA där en viss del konverterar till MDA i kroppen som ger hallucinationer. Att ta 600mg MDMA på en kväll är för mycket. Nu när du har haft ett uppehåll på 2 månader bör det räcka med ungefär samma mängd som första gången för att få ett liknande rus.
Att ta så stora mängder som du funderar på är riktigt dumt. Du kommer bara få mycket värre come down och öka din tolerans i onödan. Håll doserna så låga som möjligt så kan du ha roligt med MDMA i flera år istället för att bränna sönder skallen direkt första året.