Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-18, 13:15
Medlem
DrMacaks avatar
Låter som det kan bli en trevlig kväll för båda er två. Följ min manual nedan för maximera njutnigen:

1. Köp på dig ordentligt med vaselin eller glidmedel, matolja kan också funka som nödlösning.

2. När din kompis poppat första Eva'n väntar du cirka 1 h.

3. Lägg dig nära honom i soffan och börja smeka han i håret.

4. Säg att du måste gå på toa, gå och smörj in kuken i förväg med vaselinet eller oljan.

5. Dra ner hans kalsonger och tryck in kuken fort som fan på din kompis. Njutning utlovas.

Hoppas ni får en trevlig kväll
Lycka till!
Citera
2019-01-18, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toxzic
Hallå, jag är en nyfiken individ som gillar att bada i lycka och droger med jämna mellanrum, som titeln lyder så undrar jag hur mycket MDMA som kan bli för mycket på en kväll?

Jag förstår att tolerans och andra orsaker kan spela in, men jag har testat molly 2 gånger innan och då kört pink defqon första och andra gången och vart förjävla rolig, älskade allt och alla och hade en fruktansvärt rolig kväll. Ungefär 1 vecka efter första gången körde jag igen (jag vet att man inte ska ta E för ofta men va tvungen o köra igen) fick ett bra rus men inte samma så tog en till och såg tammefan dubbelt av allt jag kollade på, och det va också gött som fan. Min kompis säger att dessa defqons ligger på över 200mg MDMA vilket jag inte kan styrka då jag inte är någon expert eller har testat dom, de var iaf rosa och hade någon sorts triangelform av något slag.

Nu har jag införskaffat mig ett par till piller av min kompis vilket är "skull" mollys som de kallas och skall vara runt 300mg MDMA i varje pill.

Min fråga är nu, är det för mycket att köra på 2 sånna på en kväll (ca 600mg MDMA)? det är ungefär nu 2 månader sedan jag tog molly sist och är sugen på att få ett sånt där kul rus igen o se dubbelt o leva fan, eller är det risky om man är nybörjare? Tack för svar.

Anledningen att du såg dubbelt var för att du tog för mycket MDMA där en viss del konverterar till MDA i kroppen som ger hallucinationer. Att ta 600mg MDMA på en kväll är för mycket. Nu när du har haft ett uppehåll på 2 månader bör det räcka med ungefär samma mängd som första gången för att få ett liknande rus.
Att ta så stora mängder som du funderar på är riktigt dumt. Du kommer bara få mycket värre come down och öka din tolerans i onödan. Håll doserna så låga som möjligt så kan du ha roligt med MDMA i flera år istället för att bränna sönder skallen direkt första året.
Citera
2019-01-18, 13:43
Citat:
Ursprungligen postat av DrMacak
Låter som det kan bli en trevlig kväll för båda er två. Följ min manual nedan för maximera njutnigen:

1. Köp på dig ordentligt med vaselin eller glidmedel, matolja kan också funka som nödlösning.

2. När din kompis poppat första Eva'n väntar du cirka 1 h.

3. Lägg dig nära honom i soffan och börja smeka han i håret.

4. Säg att du måste gå på toa, gå och smörj in kuken i förväg med vaselinet eller oljan.

5. Dra ner hans kalsonger och tryck in kuken fort som fan på din kompis. Njutning utlovas.

Hoppas ni får en trevlig kväll
Lycka till!
Håller absolut inte med.

Kuken ska tryckas in ”i” kompis inte ”på” kompis.
Senast redigerad av arioch 2019-01-18 kl. 13:45.
Citera
2019-01-18, 13:46
Medlem
torrenttobbes avatar
Hur flippar man ut på en E?
Citera
2019-01-18, 13:56
Medlem
GranitStrongWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Hur flippar man ut på en E?
Undrar jag med, jag blev förvånad första gången av hur kontrollerbart det var
Citera
2019-01-18, 23:12
Medlem
Ociviliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GranitStrongWhite
Undrar jag med, jag blev förvånad första gången av hur kontrollerbart det var

På låg dos har jag obemärkt glidit omkring på krogen med full kontroll, på stora doser mdma har jag helt utan att kunna kontrollera mig rullat omkring på golvet, dreglat och låtit som ett mongo samtidigt som ögonen vobblat. Så beror ju på dosering och erfarenhet, precis som med andra droger...
Citera
2019-01-19, 09:28
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Ta ecstasy med nybörjare infogad.

/Mod
Citera
2019-01-21, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ociviliserad
Tycker inte ni ska "försöka få med några flera", om det menas att det sker genom övertalning. Det känns som att ni är väldigt unga.

Men för att ge råd så måste samtliga förstå vad det är för drog, vad det kommer ge för effekter och även förstå att det kan vara farligt och ha respekt för drogen. Generellt sätt så mår de flesta grymt bra av ecstasy, men man måste vara förberedd på att det ändå är en kraftig drog, vissa som inte är vana vid droger kan tycka att det är otäckt när de börjar tappa kontrollen och därför blir hela ruset förstört och en skrämmande upplevelse.

Men var bara ett gäng där alla litar på varandra och är trygga tillsammans. Ha inget planerat dagen efter. Skapa bra stämning. Gör det hemma och inte på krogen. Håll inte på att fota/filma. Drick vatten och ha något som är lätt att käka hemma, till dagen efter. Dosera försiktigt, det kan ta över en timme innan man känner av det, och det slår olika snabbt på olika personer. Om ni dricker alkohol till, så drick inte för mycket.

Och det allra viktigaste (skriver denna självklarhet eftersom hela trådstarten tyder på osäkerhet) är att ni inte ska tveka att kontakta 112 om det vore så att någon spårar ur totalt, får krampanfall eller blir okontaktbar. Vid mindre akuta oroligheter kan 1177 kontaktas, de har liksom vanlig vårdpersonal tystnadsplikt. Vill inte se en tråd på FB "polaren käkade 4 ecstasytabletter, svimmade o kan nu inte prata, normalt eller ringa ambulans???".

okej vi tänkte mest kolla om dom ville testa men tack för svaret!
Citera
2019-01-23, 22:19
Medlem
tjackknugens avatar
Lugnt och ta MDMA dagen efter LSD?
Får olika svar på internet.
Citera
2019-01-28, 19:57
Medlem
Whitepower123s avatar
Green Heineken

Ska ta Green Heineken för första gången. Har testat ecstasy förut men inte just denna sort. Är det bäst med att börja med en halv? Dum fråga kanske men kan allergi mot imprén och Treo påverkas av det här. Finns ibland samma ämne i saker.
Citera
2019-01-28, 20:02
Medlem
Hade ett gäng hemma i höstas. Första gången tog jag en hel och spydde som en gris efter en stund, fick mig en rejäl resa. De resterande tog jag bara halvor av, räckte mer än tillräckligt för min del.
Citera
2019-01-28, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitepower123
Ska ta Green Heineken för första gången. Har testat ecstasy förut men inte just denna sort. Är det bäst med att börja med en halv? Dum fråga kanske men kan allergi mot imprén och Treo påverkas av det här. Finns ibland samma ämne i saker.
Först och främst bör du beställa hem ett testkit från nätet och testa dina tabletter för att se att det är mdma haltiga ecstasy du har. Huruvida du ska ta en halv eller inte beror helt på styrkan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in