2019-01-28, 13:59
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Med den här samhällsutvecklingen hade inte ens normalisering av pedofili förvånat mig.

Normaliseringen av pedofili har pågått ett bra tag.
Citera
2019-01-28, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Yup, och Pride och HBQTIO vad-fan-dem-heter-idag-rörelsen är två av det största bidragsfaktorerna. Jag struntar väl i om någon är bög eller vad för sexuell läggning nån har, jag struntar lite mindre i det när individer försöker manipulera och indoktrinera till det, och just pedofili anser jag bör vara straffbart med kemisk kastrering.
Citera
2019-01-28, 14:33
Medlem
[complex]s avatar
Helt sjukt.. Definitivt propaganda. Så föräldrarna "trodde" att dom fått två flickor, men sen fick barnet välja för att hon sa att hon kände sig som en "bamse"?
Förstår inte va felet är där! Det är psykiskt sjukt och dom tar ut det på sina barn. Man kan verkligen inte välja om man är kille eller tjej i livet. Haha. Idioter! Har man en kuk är man av manligt kön och en fitta av kvinnligt kön. Enkel matematik alltså! Stackars barn alltså som får höra sån här skit om att människor kan välja kön osv.. Vet inte vart det gick fel när vissa börja tänka i banorna att det är ett val. Hmm.
Ingen public service detta utan mer en otjänst.
Jag har mycket svårt för HBTQ och sånt om jag ska va ärlig.
Senast redigerad av [complex] 2019-01-28 kl. 15:08.
Citera
2019-01-28, 14:49
Medlem
Har hört att de översatt lite skumt också, flickor blir pojkar, pappor till mammor etc.
Citera
2019-01-28, 15:30
Bannlyst
Citat:
Det där borde anmälas. Hundra gånger om
Ja, vi vuxna kan faktiskt stoppa detta om vi nu orkar.

Ett telefon samtal är vad som krävs, låt inte din lathet gå ut över barnen, anmäl svinen.
Citera
2019-01-28, 15:44
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storskarven
Vad är egentligen den långsiktiga planen med att visa ungarna det här? Vill de att psykakuterna om några decennier blir överfyllda av könsförvirrade ungdomar med självskadebeteende?

Exakt att Henförfjolla våra killar och göra tjejerna ”öppna och fördomsfria”. Så de är lättare att hantera.

Hur många killar och tjejer har haft homosex bara för att signalera hur fördomsfria de är bara för att sedan hamna på BUP och inte förstå varför de mår dåligt.
Citera
2019-01-28, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Helt sjukt.. Definitivt propaganda. Så föräldrarna "trodde" att dom fått två flickor, men sen fick barnet välja för att hon sa att hon kände sig som en "bamse"?
Förstår inte va felet är där! Det är psykiskt sjukt och dom tar ut det på sina barn. Man kan verkligen inte välja om man är kille eller tjej i livet. Haha. Idioter! Har man en kuk är man av manligt kön och en fitta av kvinnligt kön. Enkel matematik alltså! Stackars barn alltså som får höra sån här skit om att människor kan välja kön osv.. Vet inte vart det gick fel när vissa börja tänka i banorna att det är ett val. Hmm.
Ingen public service detta utan mer en otjänst.
Jag har mycket svårt för HBTQ och sånt om jag ska va ärlig.

Man vill korrumpera unga sårbara psyken. Fienden står vid rodret gott folk.
Citera
2019-01-28, 18:07
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Eriksson
I går kväll satt jag och tittade på Bolibompa i Barnkanalen med mina småbarn. En bit in i programmet visades så en film vid namn "Tvillingarna Bob" som visade sig vara en renodlad lobbyprodukt från RFSL.

Avsnittet som mina barn och jag tvingades bevista beskrivs så här på SVT:s hemsida:

https://www.svtplay.se/video/2076018...amse?info=visa

Programmet utspelas i till synes idyllisk bondgårdsmiljö men syftet med serien verkar uteslutande vara att förvirra små barn om deras könstillhörighet för att på så sätt skapa förvirrade nervvrak som aldrig får bli starka, självständiga individer som är trygga i sig själva.

Som svensk är man ju luttrad vad gäller moraliskt förkastliga påverkansoperationer från staten men jag måste ändå säga att jag blev lite chockad, kanske för att jag satt i soffan med mina barn och för mitt inre såg hur den illasinnade ormen försökte få ett grepp om deras unga sinnen.

Hur kan detta få sändas på bästa TV-tid? Har det att göra med att dårarna i Miljöpartiet har hand om Kulturdepartementet och nu skickar ut riktlinjer till Statens TV, dvs. SVT, om det ideologiska innehållet i sändningsutbudet? Eller är det bara en sjuk konsekvensens av det allmänna samhälleliga förfall som vi befinner oss i?

Tyvärr är det där inget nytt TS. Bollibompa har alltid varit vänsterns säkraste kanal för hjärntvätt och nytillväxt. Jag växte själv upp med det och var fett hjärntvättad ända tills jag började ta svamp och E i fjortonårsåldern.
Då som först började jag ifrågasätta saker och ting och blev förpassad från gullegris till politiskt opålitlig bland lärare och assistenter.
Och som vi alla vet får man aldrig kritisera vänstern och deras idéer om vi inte vill ha sänkta betyg.

Man var helt enkelt tvungen att hålla käften, plugga vidare och knyta näven i fickan som vanligt.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2019-01-28, 20:23
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligahesten
Man vill korrumpera unga sårbara psyken. Fienden står vid rodret gott folk.

Jag tror inte att det är meningen av dom att korrumpera.. Dom vill säkert väl, men det är fortfarande omöjligt att välja kön efter att man föddes med sitt egna kön. Det är helt fel utav dom att säga att nån kan vara hur dom vill vara eller känner för att vara. Kön har redan bestämt det.
Smått galenskap om människor vill göra sånt i efterhand med operationer och sånt dock när dom är äldre, men vem vet.. Läst om sånna skräck exempel. Sånt här kanske kan spä på sånna tankar hos vissa vilket jag dock inte hoppas. Håller med om att dom korrumperar, men det är inte medvetet, dom har väl bara inte tänkt ut detta. Räcker med att lära barn om olika kön bara.
Då får du väl få fienden att tänka annorlunda, men utav medkänsla.
Citera
2019-01-28, 22:30
Medlem
Citat:
Nu när du säger det, träffade på en snubbe som hängde på BDSM-klubbar i Sverige som bevittna en vuxen man släpa med en 11-årig flicka till en sexklubb.

Blodbaddags snart?
Citera
2019-01-28, 22:52
Medlem
udons avatar
Är era barn svagsinta? Om jag hade sett den där dyngan som liten hade jag bara ryckt på axlarna. Jag hade resonerat som så att jag aldrig träffat på någon kompis som inte vet om han är kille eller tjej. Efter det hade förmodligen fortsatt med att leka krig.
Citera
2019-01-29, 06:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligahesten
Ja de hade väl ett utlägg hur man har analsex för femteklassare. RFSU är en pedofilikult.

Varför ska man blanda in barn och sex? Jävla avskrädesmänniskor. Pedos som sådana borde inte få leva.

Ska böglobbyn uppfostra barnen tycker du?
Göra dem könsförvirrade och till slut köpa sex av deras opiatberoende underutvecklade kroppar?

Applåder till er. Satans yngel.

Läs Sodom och Gomorra. Börjar män knulla rumpor och sexualisera barn så är samhället korrupt och sjukt, ett tecken på att förfallet är totalt.

Bögar och pedofiler är sjuka minoriteter som inte borde normaliseras. Punkt slut.
Forskning visar på korrelation mellan stark aversion mot homosexualitet, homofobi, och garderobsbögeri. Du kanske ska rannsaka dig själv? Är du smygbög?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in