Citat:
Ursprungligen postat av
Blalotus
Jag försöker inte lura någon. Och du kan inte lura någon, hur mycket du än försöker.
Att klassisk toxisk manlighet är hotad är ju självklart något bra.
Tramset om att någon kommer klippa av din kuk eller tvinga dig att äta hormoner eller rösta vänster visar ju på vilken mognadsnivå du ligger.
Därför är numera allt som är traditionellt manligt toxiskt enlig er "progressiva" gökungar.
Du märker det inte för du besitter inte förmågan att läsa in i subtila budskap, dessutom så har du klart visat att det heteronormativa, det vill säga, det naturliga, går emot din agenda. Så givetvis skulle du förbise dessa och hävda att de inte existerar även om du med dina primitiva tankebaner besatt en sådan förmåga. Din agenda är en annan, barn ska förvirras med alla sextionio miljoner nya kön, befängt är vad det är, själva separerandet mellan "könsidentitet" och kön är efterblivet, i synnerhet när könsförvirrade, förr och innan vi började legetimera deras mentala sjukdomar som norm, framgångsrikt behandlades genom påvisa kopplingen mellan dessa.
Hela ideén om att man ska kunna välja en ny identitet varje dag och tvinga omgivningen att korrigera sig efter denna är fullständigt stört, det finns ingen som helst logik, konsistens eller pragmatik i det hela.
Som jag skrev, var en bögenhörning om du vill, men tvinga varken mig eller någon annan att tilltala dig som en och tuta förfan i barn att de ska göra det heller, dina sinnerförvirringar är inget att basera samhällerligt beteende på. Det finns mentala sjukdomar så det räcker redan, sprid dem inte, äckel.