2019-01-23, 21:56
Medlem
E.Erikssons avatar
I går kväll satt jag och tittade på Bolibompa i Barnkanalen med mina småbarn. En bit in i programmet visades så en film vid namn "Tvillingarna Bob" som visade sig vara en renodlad lobbyprodukt från RFSL.

Avsnittet som mina barn och jag tvingades bevista beskrivs så här på SVT:s hemsida:

Citat:
Idag fixar Tvillingarna Bob världens första pridetåg på vatten. De älskar prideflaggor. När Olga och Bamse föddes trodde mamma och pappa att de hade fått två flickor. Men Bamse kände sig som en pojke och då fick han vara det. Man är ju det man känner sig som. Han valde själv namnet Bamse för han kände sig så stark och snäll.

https://www.svtplay.se/video/2076018...amse?info=visa

Programmet utspelas i till synes idyllisk bondgårdsmiljö men syftet med serien verkar uteslutande vara att förvirra små barn om deras könstillhörighet för att på så sätt skapa förvirrade nervvrak som aldrig får bli starka, självständiga individer som är trygga i sig själva.

Som svensk är man ju luttrad vad gäller moraliskt förkastliga påverkansoperationer från staten men jag måste ändå säga att jag blev lite chockad, kanske för att jag satt i soffan med mina barn och för mitt inre såg hur den illasinnade ormen försökte få ett grepp om deras unga sinnen.

Hur kan detta få sändas på bästa TV-tid? Har det att göra med att dårarna i Miljöpartiet har hand om Kulturdepartementet och nu skickar ut riktlinjer till Statens TV, dvs. SVT, om det ideologiska innehållet i sändningsutbudet? Eller är det bara en sjuk konsekvensens av det allmänna samhälleliga förfall som vi befinner oss i?
Citera
2019-01-23, 21:58
Medlem
Trollfeeders avatar
Och detta är man alltså tvingad att betala för? Nej, man är inte vad man känner sig som. Man är den man är.
Citera
2019-01-23, 21:59
Medlem
TheJackets avatar
Det där borde anmälas. Hundra gånger om
Citera
2019-01-23, 22:05
Medlem
YP4XQs avatar
Låt för fan inte barnen sitta ensamma framför SVT Barnkanalen !!

Svarta rappande ungar med blonda små tjejer omkring sig som svansar efter rappande negrerna men som avvisar den blonda flickan.
Barn som ringe rin och lär sig arabiska ord.
Mörkhyade medverkande i programmen som representerar 2 tredjedelar av medverkande.
"Lilla nyheterna" som rapporterar om "rasister" i riksdagen (SD)

Sinnessjuk jävla kanal för våra allra minsta.
Senast redigerad av YP4XQ 2019-01-23 kl. 22:09.
Citera
2019-01-23, 22:06
Medlem
Försök häng med i de nya samhället, de gamla sociala normerna ska bort och ny fria, jämlika, inkluderande och demokratiska ska bli rådande! Kom igen nu, alla ska med!
Citera
2019-01-23, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det där borde anmälas. Hundra gånger om
Har du anmält ännu?
Citera
2019-01-23, 22:19
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blwsgddf
Försök häng med i de nya samhället, de gamla sociala normerna ska bort och ny fria, jämlika, inkluderande och demokratiska ska bli rådande! Kom igen nu, alla ska med!

Dom nya normerna är gamla nu så ut med dom! Man är vad man är, inte vad man tycker att man är.
Citera
2019-01-23, 22:29
Medlem
beauty88s avatar
Visst ska alla få vara dwn de känner sig som. Men bsrn ska få växa upp utan att behöva känna sig fel för att man råkar vara tjej som gillar rosa prinsessaker eller kille som älskar bilar. Genusvetenskap i all ära, allt med måtta kan väl va ok, mem det här går över gränsen!
Citera
2019-01-23, 22:39
Medlem
Swe1227s avatar
Du kunde väl sagt "vafan" och stängt av. Ungarna skulle fatta nu eller senare att det är tabu och något sjukligt. Dom tar efter dig.
Citera
2019-01-23, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Dom nya normerna är gamla nu så ut med dom! Man är vad man är, inte vad man tycker att man är.
Vad än du säger så är du passé. En liten hatare på en kan inte påverka någonting.
Citera
2019-01-23, 22:46
Medlem
ShallowInfidels avatar
Helt sinnesjukt, sakerna som svenskar accepterar kommer jag aldrig förstå mig på. Varför kan inte queers komma överens om att hålla deras sexualitet för sig själva istället för att försöka köra ner den i halsen på allt och alla de kommer över?
Och ja, jag är fullt medveten om att det finns queers som hatar pride tillika queerpropaganda och det med rätta, hade inte heller velat bli associerad med snusket och degenereringen som sker där hade jag själv varit queer. Just därför måste dessa queers höras, för det här går för långt och inga andra får kritisera queers.

Jag undrar även varför den tydligen lika sinnesjuka svensken är allt för tillmötesgående med att offra sina barn på queerfolkets altare?
Blir glad att jag inte har några barn när jag ser hur de numera programeras till att bli självdestruktiva översexualiserade bomber.

Man är inte vad man känner sig som, man är det man är. Jag kan inte vakna upp imorgon och vara en 600 år gammal trekönad manslesbisk enhörning bara för att, verkligheten förändras inte bara för att jag blir sinnesjuk och man bekräftar inte de sinnesjukas vanföreställngar, man ger dem professionell medicinsk hjälp!

Att TS rapporterar detta får ses som ett mikroskopiskt sundhetstecken i ett samhälle som sjunker allt djupare ner i mentalt sjuk dekadens, för hade vi levt i ett friskt samhälle hade föräldrar gjort uppror över detta.
Citera
2019-01-23, 22:47
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blwsgddf
Vad än du säger så är du passé. En liten hatare på en kan inte påverka någonting.

Vad du än säger så har du fel. Jag är ingen hatare. Jag vet bara att identetshysteri är en social konstruktion, men kön är en biologisk konstruktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in