Citat:
Ursprungligen postat av
Flashig78
De var inte mentalt knäckta som i detta fall.
Dom var nog inte lika stora cucked snöflingor som denna stackars Samuel.
Alla vuxna går igenom uppbrott med någon man älskar. Folk man älskar runt omkring en dör, man blir bedragen och man bedrar. Man blir kär och man kommer över kärleken. Han levde ett helt vanligt jävla liv för vilken vuxen som helst, skillnaden är att denna Samuel var en jävla snöflinga som inte klarade av motgångar. När han förlorade kontrollen över sitt ex och när hon började leva ett normalt vuxen liv utanför hans kontroll så mördade han hennes barn.
Jag har haft tjejer som bedragit mig, jag har vänner som har dött naturligt och självmord. Mina föräldrar har dött; jag har haft hundar jag älskat som dött. Jag har syskon vars barn har gått bort. Men som vuxen människa så går man vidare.
Samuel var en fjolla, en snöflinga, en cuck, en självömkande offerkofta till man. Det var ett misstag att hans föräldrar låg med varandra och gav denna äckliga varelse tillgång till samma syre som vi andra människor.
Jag hade inte höjt på ögonbrynen om folk pissar på hans sorgliga grav när den väl kommer upp. Han förtjänar inte mer