2019-01-27, 12:36
Medlem
Kreun.Kormans avatar
Jag får erkänna att jag inte orkat läsa igenom hela tråden men är det någon som vet om socialen har varit inblandad?
Det är väl snarare regel än undantag att det görs mängder med mer eller mindre ogrundade orosanmälmningar till socialen i samband med separationer och vårdnadstvister. De flesta socialförvaltningar utgör grenar av den extremfeministiska sekten där hatet mot den vite mannen blivit religion. Deras agerande brukar vara mer än nog för att driva vilken normal man som helst till vansinne. Med tanke på de 10000-tals fall det gäller varje år så är det märkligt att det inte händer liknande saker oftare. Eller för den delen självmordsattentat mot socialen.
Citera
2019-01-27, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Jag tänkte inte på att outa utan mer om det kommit fram varför hon ville flytta och varför hon skrev att hon hyrde av honom.

(För det är väl inte mamman som skrev detta)
Ehhh... varför hon ville flytta?? Ja vad tror du ?? Det är inte mamman, det är en hyresgäst som hyr av SR.
Citera
2019-01-27, 12:37
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Jag läste det där inlägget, och har för mig att den lades in i höstas. Men kan ju minnas fel.

Det var ett annat inlägg i höstas som gjordes av barnens mamma där även hon sökte bostad.
Citera
2019-01-27, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sdhataren
Eftersom hon inte direkt har med mordet o göra kanske man inte skall outa henne, den nyfikne kan söka inlägget det ligger i en grupp för mörklinta och kommer fram om du säker
På SR eftersom hon nämner hans namn i inlägget
Lite väl snabbt att söka efter ny bostad..men det kanske är jag..
Citera
2019-01-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martingal
Nog för att alla trådar brukar spåra ur förr eller senare. Men nu är det väl ändå lite väl många osammanhängande, lösryckta, irrelevanta och slarviga inlägg här? Skärpning.
verkar lite virrig. Vet tydligen vem som kontaktats av Aftonbladet, men vill ej säga mer
Citera
2019-01-27, 12:41
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det var ett annat inlägg i höstas som gjordes av barnens mamma där även hon sökte bostad.
Ah, just det. Börjar bli lite mycket nu här i forumet. Inte lätt att hålla alla detaljer i huvudet. Tack!
Citera
2019-01-27, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Jag läste det där inlägget, och har för mig att den lades in i höstas. Men kan ju minnas fel.
Jo det var KA som sökte bostad i "Möklinta med omnejd" den 26 aug på sin fb sida.
Citera
2019-01-27, 12:49
Medlem
Citat:
Nog för att alla trådar brukar spåra ur förr eller senare. Men nu är det väl ändå lite väl många osammanhängande, lösryckta, irrelevanta och slarviga inlägg här? Skärpning.

Fast nu får du nog tänka om lite.
Jag är väl den som kommit med en hel del fakta iaf.
Citera
2019-01-27, 12:51
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
Jo, men att lägga ut att AB söker information men att personen inte vill lämna info, är ju otroligt onödigt om du inte vill berätta mer. Såna inlägg är fullständigt värdelösa här.
Citera
2019-01-27, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Lite väl snabbt att söka efter ny bostad..men det kanske är jag..

Varför det?? Finns det någon fastställd, lämplig tid då man måste bo kvar som hyresgäst, när det skett ett dubbelt barnamord och ett självmord där man hyr?
Ja, det är nog endast du som kan förstå logiken i den tankegången.
Citera
2019-01-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa

Kanske det. Men man måste ju kunna sluta skriva, också - eller åtminstone ta en paus - om man inte har något nytt, vettigt, med substans i, att tillföra.
Citera
2019-01-27, 12:55
Medlem
Citat:
Efter det som har hänt på gården (där hon har hyrt en lägenhet i en fristående byggnad) så vill hon helt enkelt inte bo kvar. Skulle inte jag heller vilja. Inte ett dugg konstigt eller misstänkt och inget att spinna några konspiratoriska trådar av.

Att mamman sökte nytt boende gjordes långt före händelsen och tydligen hade hon även fått det då SR fick en adressändring just före detta inträffade. Finns i tråden sök #bjompa.
Senast redigerad av Remark 2019-01-27 kl. 12:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in