2019-01-26, 20:39
Medlem
unique91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mozarti
Detsamma gjorde expressen

Kanske därför det inte finns några artiklar angående detta på både Aftonbladet och Expressens flöde på apparna, förutom en debattartikel Aftonbladet har om att det inte finns något som heter utökat självmord, va ju trots allt bara 3 dagar sedan det hände. Vad ska dom skriva nu när dom haft fel och det dessutom är 100 ggr värre att mamman hittade sina döda barn än polisen? De får nog svårt att få till en bra artikel där de måste erkänna att de haft fel.
Citera
2019-01-26, 20:45
Medlem
unique91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
Någon som varit förbi gården eller hört nått om K?

Hörde att hon va på psyk (vilket inte är så konstigt med tanke på vad hon förmodligen fick se i onsdags) men har inget bevis på det.
Citera
2019-01-26, 20:45
Medlem
KA var först på plats, hon gick dock aldrig in utan satt bara kvar i bilen utanför huset. Efter ca 20min backade hon undan.
Därefter tog polisen över.
Citera
2019-01-26, 20:48
Medlem
endymions avatar
Vet inte om jag tror att det handlar om att hämnas mot exfrun.

Av det han sa i videon tolkar jag det som att om han bara skulle tagit sitt liv så skulle ju barnen hamna hos exfrun.
I videon säger han ju att barnen inte trivdes hos henne, även att hon hittat en 26årig anabola afghan.
Jag tror att han inte ville att dom skulle växa upp med det.

Dvs att han trodde han gjorde barnen en tjänst. Typ
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unique91
Kanske därför det inte finns några artiklar angående detta på både Aftonbladet och Expressens flöde på apparna, förutom en debattartikel Aftonbladet har om att det inte finns något som heter utökat självmord, va ju trots allt bara 3 dagar sedan det hände. Vad ska dom skriva nu när dom haft fel och det dessutom är 100 ggr värre att mamman hittade sina döda barn än polisen? De får nog svårt att få till en bra artikel där de måste erkänna att de haft fel.

Jag hoppas ju verkligen inte att mamman var själv när hon åkte dit. Blir spännande att se vad kvällstidningarna hittar på härnäst, kanske skriver om vittnet som förhörts i dag
Citera
Medlem
unique91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
KA var först på plats, hon gick dock aldrig in utan satt bara kvar i bilen utanför huset. Efter ca 20min backade hon undan.

Varför åkte hon dit? Va det för att SA skickade sms?

Kanske ringde hon polisen och fick råd/order av polisen att inte gå in.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing
Finns alltid undantag, så även vad gäller sådana här hemskheter

Det finns inga som helst undantag, han tog barnens liv. Inga problem att han hade skjutit sig själv, men sina barn?! Han tar ifrån sina barn rätten att leva.
Citera
2019-01-26, 20:52
Medlem
Citat:
Vilken fruktansvärd upplevelse. Vilken mardröm för henne, stackars människa. Vet du något om det där påstådda MMS?
Citera
2019-01-26, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
GMs IG

https://www.instagram.com/samuelrehn/

Tragiskt att se bilden på barnen när de öppnar julklappar , deras sista jul de fick fira vid livet.

Vila I Frid till pojkarna.
Tycker det är betydligt jobbigare än att se filmen. Blir än mer ofattbart.
Citera
2019-01-26, 20:57
Medlem
Citat:

Antagligen pga smset.
Troligtvis hade hon kontakt med polis under tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av VivallaA
Vilken fruktansvärd upplevelse. Vilken mardröm för henne, stackars människa. Vet du något om det där påstådda MMS?

Det var ett sms, inget mms. Vad det stod vet jag inte.
Citera
2019-01-26, 20:59
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Det var nog klokt av henne.
Citat:

Det verkar rimligt att hon åkte dit antingen för att hon fick SMS eller för att hon fick veta från vänner vad Samuel hade sagt i videon. Kanske stod hon i telefonkontakt med polisen hela tiden när hon kom fram. Om hon hörde skottet så fattade hon att han hade skjutit sig. Sedan är det nog som du säger att polisen sa till henne att inte gå in.
Citera
2019-01-26, 21:07
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Antagligen pga smset.
Troligtvis hade hon kontakt med polis under tiden.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av VivallaA

Det var ett sms, inget mms. Vad det stod vet jag inte.
I det läget var KA säkert informerad om vad SR hade gjort och sändningen han gjorde på facebook och vad han sa där.
När en människa är så sjuk i huvudet som SR var då hade det varit lika med döden om hon hade gått in om han fortfarande levde när hon kom.
Det var bara ren tur att SR trodde att det var polisen som kom när han hörde bilen.
Hade han vetat att det var KA så hade han säkert skjutit henne med och det hade blivit 3 mord och ett självmord.
Det finns en uppgift i tråden att hon hittades i stallet. Vet du om det stämmer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in