Flashback bygger pepparkakshus!
2019-01-26, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det finns inga som helst undantag, han tog barnens liv. Inga problem att han hade skjutit sig själv, men sina barn?! Han tar ifrån sina barn rätten att leva.

Och något liknade har aldrig hänt tidigare menar du vare sig i Sverige eller något annat land?
Citera
2019-01-26, 21:10
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing
Till er som anser att han var självisk, jätte ego, egoistiskt j-a svin och allt annat, jag tror ingen kan föreställa sig här inne hur han mådde just i det ögonblicket han la upp live streamen, ingen vet hur han har mått senaste tiden heller för den delen, vilka personliga problem han haft, hur hans psykiska mående har varit. Ingen som vet, så visst man kan anse att det är otroligt själviskt och egoistiskt...
Men som sagt, jag tror inte många här ens kan föreställa sig hans situation, tror dom allra flesta här är långt ifrån att begå självmord..att man är självisk när man står inför ett självmord och mår hur dåligt som helst och inte kan se någon annan utväg, vilket han nu inte är den förste att göra...så ja det är själviskt, men mår man så j-a dåligt och har nått vägs ände tror jag att alla är själviska för att få slut på sitt eget lidande...
Jag försvarar absolut inte hans handling, den är avskyvärd men det jag säger är

don’t criticize what you don’t know..

Du pratar som han, bara om honom. Hans självmord skiter jag fullständigt i.
Citera
2019-01-26, 21:17
Medlem
NiccoJs avatar
Tittade på filmen, märkligt att mordet på pojkarna anser han vara en bisak mot vad exet gjort honom. Han nämner också att han inte vill sitta i fängelse för mord! Skulle det vara ett alternativ dvs pojkarnas död var den primära handlingen medan hans eget självmord är en följd därav, fy fan så sjuk hjärna.

Fanns ett par här i byn där hon var sjuk i MS o han i kol, han lär ha skjutit dem båda men jag har alltid tänkt att det var enstaka sekunder mellan skotten då man inte vill vara kvar efter första salvan.
Citera
2019-01-26, 21:24
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Vet inte om jag tror att det handlar om att hämnas mot exfrun.

Av det han sa i videon tolkar jag det som att om han bara skulle tagit sitt liv så skulle ju barnen hamna hos exfrun.
I videon säger han ju att barnen inte trivdes hos henne, även att hon hittat en 26årig anabola afghan.
Jag tror att han inte ville att dom skulle växa upp med det.

Dvs att han trodde han gjorde barnen en tjänst. Typ

Är du sann eller? Han upprepar sig otaliga gånger om Karin och han nämner inte ens sina pojkar vid namn. Allt handlar om Karin och ren och skär hämnd. Det är så in i helvete egoistiskt och fruktansvärt att man på full allvar tror att man förbehåller sig rätten om vem som skall leva eller inte.Två killar med ett helt liv framför sig.
SR trodde inte han gjorde barnen en tjänst, utan han trodde att detta sättet var det ultimata att hämnas på KA. Stackars kvinna
Citera
2019-01-26, 21:26
Medlem
Makabert att SR:s konto på FB fortfarande är öppet i skrivande stund. Se barnen, läs hyllningar från vännerna m.m. Läs f.ö. Natalia Kazmierskas spalt i Aftonbladet
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dgat-sjalvmord Klokt!
Citera
2019-01-26, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det finns en uppgift i tråden att hon hittades i stallet. Vet du om det stämmer?

Vem skall ha hittats i stallet?
Citera
2019-01-26, 21:28
Medlem
Bluebeast72s avatar
Filmen var ju lökig, vilken jävla jättebebis som vill få lite uppmärksamhet trots idioten nyss mördats sina egna barn. Än är inte den sista idioten född.
Citera
2019-01-26, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
antagligen AB, skrevs om det tidigare i dag
Citera
2019-01-26, 21:32
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Är du sann eller? Han upprepar sig otaliga gånger om Karin och han nämner inte ens sina pojkar vid namn. Allt handlar om Karin och ren och skär hämnd. Det är så in i helvete egoistiskt och fruktansvärt att man på full allvar tror att man förbehåller sig rätten om vem som skall leva eller inte.Två killar med ett helt liv framför sig.
SR trodde inte han gjorde barnen en tjänst, utan han trodde att detta sättet var det ultimata att hämnas på KA. Stackars kvinna

Det märks att du är av det kvinnliga könet av det du skrev. Speciellt det sista.

Hörde mycket väl vad han sa i klippet, fick iaf inte vibbarna om hämnd. Han prata på helt fel sätt och sa helt fel saker för att jag skulle tro att det var pga hämnd.

Ja, det var dumt att ha ihjäl sina ungar.
Citera
2019-01-26, 21:33
Medlem
Jafattars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Det tror jag inte stämmer eftersom det handlar om minuter från det att han publicerade det som hänt. Någon annan visste att något hänt innan vännerna på FB fick ta del av händelsen. Om det var grannen, dvs personen som hyrde av honom eller mamman har jag ingen aning om. Eller var det en av systrarna som förstod honom som ringde till polisen när han ringde upp henne och berättade vad som hänt?

Instämmer, han måste ha informerat någon innan livesändningen, han tror det är polisen som kommer, ingen som sett livesändningen har haft möjlighet att larma eller komma med bil till hans gård på 3 minuter!
Troligen har han skickat något till Karin SMS/MMS, hon hade kanske inte blockat telefonen, de behövde trots allt en viss kontakt iom barnen.
Citera
2019-01-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mozarti
antagligen AB, skrevs om det tidigare i dag

Nej AB hittades inne i huset.

Stallet är en helt annan historia, det handlar inte ens om familjen så då hör det heller inte hit.
Citera
2019-01-26, 21:36
Medlem
Jafattars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa

Hans tidigare sambo Anna, det finns 2 uppgifter i tråden.
Hon hängde sig i stallet eller i hallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in