2019-01-26, 19:38
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
- Är det bekräftat att bilen som kom när SR sände live var KA (exet) ?

- Är det bekräftat att SR mms:ade KA (exet) bild/film på avrättningarna av deras söner ?

Inget är bekräftat.

Det senaste i tråden angående detta är att Samuel skickade ett SMS, inte MMS. Obekräftat också.
Citera
2019-01-26, 19:39
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antongolbraigk
Hade Karin rätt till halva gården osv? Kan tänka mig att hon pressade honom på allt sånt isåfall. och även vårdnad av ungarna.
Det blev väll för mycket för Honom.
Nej. För det första var dom inte gifta, bara sambo, och Samuel ägde familjegården så hon kunde inte pressa honom på någonting där.
Att han säger att Karin har utpressat honom tar jag för all den andra skit han vräker ur sig i sitt hat till henne. Bara skitsnack!
Varför du kan tänka dig att hon har pressat honom på någonting förstår jag inte.

Mådde han psykiskt dåligt länge så var han ingen bra pappa och då ska han inte ha någon vårdnad heller för han var inte kapabel att ta hand om pojkarna.
Beviset på att han inte var kapabel ser vi ju här...
Här borde psykvården ha trätt in och rekommenderat att hans umgänge med barnen blev mycket mindre, men ingen vet ju hur mycket hjälp han har sökt och hur ärlig han har varit vid besöken.
Dom narcissister jag känner till har det väldigt svårt med ärligheten och skulle aldrig erkänna att dom inte klarar av någonting förän proppen går helt som i det här fallet.
Citera
2019-01-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
- Är det bekräftat att bilen som kom när SR sände live var KA (exet) ?

- Är det bekräftat att SR mms:ade KA (exet) bild/film på avrättningarna av deras söner ?

nej han skickade inget mms til henne
Citera
2019-01-26, 19:41
Medlem
whatthefucks avatar
Vet någon om han är dömd eller misstänkt för något brott tidigare?
Frågan kanske har ställts tidigare?!
Citera
2019-01-26, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lise.h
'
jaså det kan jag tycka han älskade sina barn dom ville inte va med mamman

Förlåt men måste fråga då du låter självsäker på det, kände du SR?
Citera
2019-01-26, 19:43
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
'

Älskade han barnen mer än sig själv? Hur vet du att de inte ville vara med mamman?
Citera
2019-01-26, 19:43
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:

Vet du det? Eller är det spekulation?
Citera
2019-01-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Du utgår ifrån att polisen alltid får korrekta uppgifter. Den som larmade polisen kanske uttryckte det så pga att man inte förstått att det redan hänt eller inte velat förstå vad som hänt. Behöver inte bli ett Arkiv X-fall nödvändigtvis.
Nej det gör jag inte och det var inte det jag frågade om. Jag var intresserad av tiden. Men det är löst.
Citera
2019-01-26, 19:45
Medlem
Citat:
'
Det där som han påstår i videon och säkert påstått till flera andra, att barnen vantrivdes med sin mamma - kan garantera att det är rent jävla bullshit! Han försökte garanterat tuta i barnen så fort han fick chansen, hur jävla dåligt mor deras mamma var. I själva verket var de fyllda av kärlek till sin mamma som barn är, en mamma som säkerligen brydde sig väldigt mycket om sina pojkar om jag får göra en lågoddsare. Men pga att svinet till as hade rätt till sin tid med barnen, inte kunde göra mer / vågade göra mer, än att han fick träffa sina barn. Något hon dessvärre ångrar bittert idag, men hon ska inte känna någon skuld överhuvudtaget! Hoppas hon någonstans hittar styrka att kunna gå vidare i livet och minnas sina pojkar nära sitt hjärta, att hon glömmer rövhålet till människa någon gång och kan leva ett nytt liv. Jag tycker så förbannad synd om barnen, det gör mig rosenrasande!!
Citera
2019-01-26, 19:47
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Vet någon om han är dömd eller misstänkt för något brott tidigare?
Frågan kanske har ställts tidigare?!

Går att se enkelt idag. Är ju bara söka på lexbase
Citera
2019-01-26, 19:47
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Nej, någon reko kille var han inte! Reko, rekorderlig, står för pålitlig, skötsam, att lita på, ordentlig etc.
SR visade sig vara en självupptagen och okänslig mes, en egoistisk barnamördare, som drevs av hämnd. Oavsett i vilket skick han befann sig finns inget förmildrande över det han gjorde.
Citat:
'
Påstår SR! Bara ett av dom leden i att svartmåla exet.
Det kan lika gärna ha varit väldigt jobbigt för pojkarna att vara med sin pappa som var i en depression, för deprimerade människor är inte roliga.
Det framgår klart och tydligt av filmen att han inte älskade någon annan än sig själv.

Han sa inget om att han älskade pojkarna och talade bara om vad han hade gjort och att han inte ville sitta i fängelset i resten av sitt jävla liv för att han dödat dom
Kallar du det för kärlek så behöver du söka hjälp!
Citera
2019-01-26, 19:48
Avslutad
Citat:

Okej..

Då lär du även veta om det var KA som var först på brottsplatsen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in