Har inte hunnit följa i tråden idag så det kanske har lagts redan, men någon efterfrågade transkribering så här kommer en: (läses med sjungande bonnedialekt)
-Hallå, är jag live nu? Andreas
(börjar storgråta)
Det här kommer vara värsta videon som har varit i hela världen. Jag har precis skjutit mina grabbar, jag orkar inte längre. Karin har varit så jävla svin och utpressat mig allt (ohörbart), jag orkar inte längre. (ohörbart...något med några minuter)
De är döda, bägge grabbarna. Jag hatar Karin som hon har betett sig, hon har hittat en ny jävla afghankille som hon var dökär i och skicka så mycket sms, så jag klarar inte..
Det här ska jag inte visa egentligen, jag lägger ifrån mig telefon snart jag skjuter mig.. de sov grabbarna så de vet inte nå om det, jag sköt dem med två skott var. För de vantrivs hos sin mamma, och hon prioriterar bara så jävla skit. Och så träffade hon afganska anabolakille som är 26 år. Jag klarar inte det där, jag klarar inte det där varannandags livet alla bara säger som var stark och allt..
Men snart kommer polisen så jag tänker inte vara med om det längre. Jag har skrivit ett jättebra brev som om hästar och hur jag vill att gården och alla ska få fixa..
Det här var det värsta det trodde jag aldrig skulle hända mig... men det är ingen som har brytt sig. Marianne och min syrra har brytt sig men Karin hon har varit så jävla kall iskall empatilös, hon har totalt skitit i mig. Jag hoppas hon kanske tittar men det gör hon inte antagligen. Hon har blockat mig från allt och sen tycker hon att jag är bara ett jävla svin .
Det här kanske blir stoppat i facebook jag vet inte men jag har tänkt på det här länge, jag har gjort iordning nu och betalat alla räkningar så att syrrorna får lätt att fixa med bouppteckningen. (tyst en stund sen börjar han böla igen)
Ingen kan hjälpa mig nu, ni måste fatta, jag tänker inte sitta inne ett helt jävla liv för att jag har dödat mina grabbar. Jag har två bössor här nu så jag kommer bara lägga mig i poolen och bara dö. Jag ville bara berätta hur sista tiden har varit och ingen fattar och nu tror jag snuten kommer, vi hörs hej då.
Senast redigerad av BluePrince 2019-01-26 kl. 18:58.
Jag skrev i natt ett inlägg och hade lite funderingar med tanke på vad vi nu känner till om den här narcissistiska dåren.
Upprepar mina funderingar.
Nu undrar jag faktiskt varför förra sambon Anna hängde sig? Knäckte han henne helt med sitt kontrollbehov och svartsjuka så hon såg ingen väg ut och hängde sig?
Vem som helst kan må väldigt dåligt att utsättas för sånt år efter år. Hela självkänslan knäcks.
Det är otroligt svårt att lämna den här typen av män men barnens mamma hade den styrkan och han rådde inte på henne vad han än gjorde och till slut gjorde han det mest djävulska för att ta hämnd.
Människor utanför familjen ser sällan den fula sidan av dom här männen tyvärr för det är sambon som får stå ut i det helvete han skapar i familjen. Han håller skenet uppe utåt.
Men någon har sett att han var underlig och kan vittna om det.
sportisen du verkar känna honom. Kan du berätta mer om honom?
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Knepig jävel. Dubbel. Visste aldrig var man hade honom riktigt som person. Ena stunden pålitlig för att nästa skita i det mesta. Lynning skulle jag vilja säga. Och den uppfattningen jag fick att han också var kontrollerande. Kontrollmänniska framförallt när det gällde sin familj. Att hans tjej fick nog till slut var inte så överraskande. Märkligt att det kan finnas såna individer som ska kontrollera allt vad partnern och barnen gör och inte låta de ha egna liv.
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag satt och tvekade länge innan jag såg filmen. Ville jag verkligen se det här?
Ni som känner detsamma behöver inte tveka längre. Se den! https://streamable.com/md44u
Något så ynkligt och egoistiskt kräk har jag aldrig sett. Jag har varit så förbannad efter att ha sett filmen så jag har bara svurit i över 1 timme över den jävla dåren
Inte ett ord om att han älskade sina pojkar, bara att han hade skjutit dom och inte tänker sitta inne i ett helt jävla liv för att han hade dödat grabbarna.
Sen handlade resten som att smutskasta exet med olika beskyllningar och att ingen brydde sig om honom. Det var bara den äldre Marianne, som dog rätt nyligen, och hans syster som hade brytt sig. TYCK SYND OM MIG
Han är bara ett enda stort jävla egoistsvin och det handlar bara om han om och om igen.
Han gråter dessutom krokodiltårar för det rinner inte många tårar på hans kinder och inte är han snorig heller som man skulle bli om man grät så häftigt.
Jag ser bara en ynkedom till man som gråter krokodiltårar och tycker jävligt synd om sig själv.
Det osar svartsjuka och hat om hans ord om exet i filmen. Jag tror inte på vad han säger om henne.
Om jag någonsin hade tvekat om att en man kunde vara så ond så han dödar sina egna barn för att hämnas på sitt ex, barnens mamma, så tvekar jag inte längre. Det har ju dessutom hänt förut.
Han vill förgöra henne genom att ta barnen från henne och smutskasta henne och han har planerat det länge och väntar med att göra det tills hennes födelsedag. FY FAN så uträknat
Är det dessutom sant att han filmade avrättningen av pojkarna och skickade det till deras mamma innan han livestreamade och sköt sig själv så är det bortom allt förstånd och går inte att ens försöka förstå hur han kunde göra det. HUR och inte varför, varför vet vi redan. Hans hat mot henne för att hon lämnade honom, han tappade kontrollen, och hans jävla egoism. I hans värld räknades bara han.
Psykiskt sjuk är han inte heller i lagens mening, men han har helt klart en personlighetsstörning, narcissism med psykopatdrag. Jag känner igen det mer än väl.
Par går isär hela tiden och dom har barn och dom brukar lyckas reda ut det i dom flesta fall.
Visst fan blir man deprimerad när det tar slut om man blir lämnad men att gå till såna här ytterligheter gör bara en väldigt störd man, personlighetsstörd inte psykiskt sjuk!
Nu undrar jag faktiskt varför förra sambon Anna hängde sig? Knäckte han henne helt med sitt kontrollbehov och svartsjuka så hon såg ingen väg ut och hängde sig?
Vem som helst kan må väldigt dåligt att utsättas för sånt år efter år. Hela självkänslan knäcks.
Det är otroligt svårt att lämna den här typen av män men barnens mamma hade den styrkan och han rådde inte på henne vad han än gjorde och till slut gjorde han det mest djävulska för att ta hämnd.
Människor utanför familjen ser sällan den fula sidan av dom här männen tyvärr för det är sambon som får stå ut i det helvete han skapar i familjen. Han håller skenet uppe utåt.
Men någon har sett att han var underlig och kan vittna om det.
Ursprungligen postat av sportisen
Knepig jävel. Dubbel. Visste aldrig var man hade honom riktigt som person. Ena stunden pålitlig för att nästa skita i det mesta. Lynning skulle jag vilja säga. Och den uppfattningen jag fick att han också var kontrollerande. Kontrollmänniska framförallt när det gällde sin familj. Att hans tjej fick nog till slut var inte så överraskande. Märkligt att det kan finnas såna individer som ska kontrollera allt vad partnern och barnen gör och inte låta de ha egna liv.
FINNS DET ETT HELVETE SÅ BRINN DÄR FÖR EVIGT SAMUEL REHN
Senast redigerad av Timeout 2019-01-26 kl. 19:02.
Jag tror att en utredning lär ske och de måste fastställa dödsorsaker och när m.m m.m men det finns ju ingen att dömma för brottet, vet inte vad som gäller för försäkringarna då både SR och barnen antagligen var försäkrade och hur ser det ut med det för SR vid självmord. Dessa saker lär det ju till en utredning för att det verkligen var självmord, tror du inte?
Någon utredning måste ju ske som förklarar händelseförloppet. De anhöriga måste väl få svar på sina frågor, tänker jag.
Någon utredning måste ju ske som förklarar händelseförloppet. De anhöriga måste väl få svar på sina frågor, tänker jag.
Ja det tycker man att de borde få och har väll rätt att få det också. Har för mig när det gäller försäkringar att det finns en massa olika paragrafer då det är mord i samma hushåll och självmord men bara som jag har för mig.
"Man brukar säga: att det finns alltid någon som har det värre, men när en far dödar sina barn och sig själv, så finns det nog ingen som har det värre än han. Hoppas att du är på en trygg plats med dina pojkar. Vi kommer att sakna dig."
Herregud, vad säger man??? Jo, det finns nog VÄLDIGT MÅNGA som nu har det MYCKET VÄRRE än vad ärkenarcisisten SR någonsin haft p.g.a vad han gjorde.
PERSPEKTIV!!!
Och att hoppas att han är tillsammans med pojkarna är ju bara osmakligt. Finns det något efter livet så lär dom inte hamna på samma plats....
Jag lider över pojkarnas öde och med deras annhöriga och vänner.
Har inte hunnit följa i tråden idag så det kanske har lagts redan, men någon efterfrågade transkribering så här kommer en: (läses med sjungande bonnedialekt)
-Hallå, är jag live nu? Andreas
(börjar storgråta)
Det här kommer vara värsta videon som har varit i hela världen. Jag har precis skjutit mina grabbar, jag orkar inte längre. Karin har varit så jävla svin och utpressat mig allt (ohörbart), jag orkar inte längre. (ohörbart, kanske -polisen kommer ut här om några minuter?)
De är döda, bägge grabbarna. Jag hatar Karin som hon har betett sig, hon har hittat en ny jävla afghankille som hon var dökär i och skicka så mycket sms, så jag klarar inte..
Det här ska jag inte visa egentligen, jag lägger ifrån mig telefon snart jag skjuter mig.. de sov grabbarna så de vet inte nå om det, jag sköt dem med två skott var. För de vantrivs hos sin mamma, och hon prioriterar bara så jävla skit. Och så träffade hon afganska anabolakille som är 26 år. Jag klarar inte det där, jag klarar inte det där varannandags livet alla bara säger som var stark och allt..
Men snart kommer polisen så jag tänker inte vara med om det längre. Jag har skrivit ett jättebra brev som om hästar och hur jag vill att gården och alla ska få fixa..
Det här var det värsta det trodde jag aldrig skulle hända mig... men det är ingen som har brytt sig. Marianne och min syrra har brytt sig men Karin hon har varit så jävla kall iskall empatilös, hon har totalt skitit i mig. Jag hoppas hon kanske tittar men det gör hon inte antagligen. Hon har blockat mig från allt och sen tycker hon att jag är bara ett jävla svin .
Det här kanske blir stoppat i facebook jag vet inte men jag har tänkt på det här länge, jag har gjort iordning nu och betalat alla räkningar så att syrrorna får lätt att fixa med bouppteckningen. (tyst en stund sen börjar han böla igen)
Ingen kan hjälpa mig nu, ni måste fatta, jag tänker inte sitta inne ett helt jävla liv för att jag har dödat mina grabbar. Jag har två bössor här nu så jag kommer bara lägga mig i poolen och bara dö. Jag ville bara berätta hur sista tiden har varit och ingen fattar och nu tror jag snuten kommer, vi hörs hej då.
Bästa transkriberingen här, snyggt. Blir tydligare vad han menar när man läser det och inte hör hans gnäll.
Timeout du har så jävla rätt! Tack för det bästa och mest korrekta inlägget! Folk lär er av detta svin till människa, lär er känna igen dessa jävla monster! Och tjejer, spring för fan åt andra hållet så fort ni anar oråd!
Mamman står inte skriven på hans adress, hon bor på andra sidan sjön.
Tittar man på ratsit.se som uppdaterar adresser snabbt så står mamman inte skriven på hans adress. Hon bor några km därifrån och är folkbokförd där och bor ensam.
Han är den enda som är folkbokförd på adressen.
Titta men däremot på merinfo.se så står dom skrivna på samma adress och den sidan är inte så snabb med att uppdatera adresser har jag sett tidigare.
Blir det någon förundersökning i målet även fast GM är död? Tänker att det måste bli det eftersom ett brott har begåtts. Kommer det i så fall att bli offentligt?
Jag hoppas att det blir en utredning angående vad psykvården och socialtjänsten har gjort för att hjälpa GM. Har det t.ex. lämnats någon orosanmälan och vad har i såna fall den lett till?
Killen har ju mått dåligt under några år, travverksamheten har gått utför, han har haft ekonomiska svårigheter och sålt av mark. Till detta har kommit bråk med ex-frun och tydligen gränslös svartsjuka. Han lär ha haft kontakt med psykvården och fått medicin men har kontakten följts upp?
”Utpressningen” som han påstår att exet har ägnat sig åt kan ju ha med barnen att göra. Att hon har t.ex. hotat med att ”ta barnen”, att försöka få hela vårdnaden för att han är så mentalt nedgången?
Jag har sett live-filmen. Killen verkar ju vara helt under isen - i ett kaos av olika känslor. Hat, sorg, svartsjuka, rädsla, övergivenhet, misstro, exhibisionism, omtanke, ordning, hämnd, vilsenhet mm mm. Det måste snurra som fan i skallen på honom. Om han verkligen tror att pojkarna inte vill vara hos mamman och afghanen...vem ska ta hand om dem om han tar livet av sig själv? Ska de behöva leva med vetskapen att pappa tog livet av sig? Vem ska hjälpa dem att komma över det om mamman är så hemsk som han tycker att hon är. Killen tror nog att han gör grabbarna en tjänst genom att låta dem ”slippa” men samtidigt vill han göra deras mamma så illa han kan.
I kaos kan man ändå ibland skärpa till sig utåt, jag ser inget konstigt i att GM läser vad folk skriver medan han snörvlar och ”förklarar”, han är faktiskt fortfarande vid medvetande. Jag ser heller inget konstigt i att mamman har skrivit två kommentarer på nätet, det kanske f.ö. inte ens är hon som har skrivit personligen, hon kan ha fått hjälp av någon av dem som med största säkerhet är i hennes närhet sedan onsdag kväll. Har man själv varit i stor kaosartad sorg, eller nära någon som har varit det, vet man att irrationellt uppträdande ofta ingår som en del i sorgen.
Timeout du har så jävla rätt! Tack för det bästa och mest korrekta inlägget! Folk lär er av detta svin till människa, lär er känna igen dessa jävla monster! Och tjejer, spring för fan åt andra hållet så fort ni anar oråd!
Dåligt råd. Sker några få barnmord per år. Ska du verkligen ge sådana svepande råd till tjejer? Det bästa rådet är väl att ta hand om sina nära och kära.