Citat:
Ursprungligen postat av
Villvetaaa
Jag var osäker först om jag ville se videon. Men jag tittade på den. Här sitter alltså en vuxen man och storgråter och berättar att han har tagit livet av sina två pojkar! Emellanåt slutar han gråta och vi ser hans ansikte framifrån - tydligare. Först tänkte jag att det var sjukt konstigt hur han kan pendla så - men då slår det mig. HAN SITTER OCH LÄSER KOMMENTARERNA!!! Han är FULLT medveten om allt och alla - sådant ego! Fy faan! Vilken svin! Efter detta kan väl ingen tycka särskilt synd om honom?!
Är man narcissist så är uppmärksamheten det viktigaste så självklart läser han kommentarerna.
Dessutom när man gråter så som han låter brukar kinderna bli väldigt blöta och snoret rinner och jag ser inget sånt på filmen. Några enstaka tårar på kinderna och han snörvlar inte ens en gång.
KROKODILTÅRAR!!!
Blir ursinnig när jag ser filmen på det egoistiska kräket för hans låtsasgråt är bara ett skådespel för att man ska TYCKA SYND OM HONOM!
Jag läste vad Dalaröpappan som försökte bränna inne sina 3 barn sa på sin inspelning och det var precis likadant där... TYCK SYND OM MIG! Bara han och han och han.
Två barn brändes inne där och en lyckades ta sig ut och han skickade ett sms till mamman som löd... "hämnden är ljuv din jävla idiot".
Han låste in barnen i en stuga, tände på och åkte därifrån.
Tyvärr var han för feg för att ta livet av sig och skadade sig bara lite för att folk skulle tro att han verkligen hade försökt, men det var bara båg. Han ville ha mer tycka synd om bara.
Sjuka jävlar det finns