2019-01-26, 16:04
Medlem
Såg filmen. Det var som jag trodde, det var verkligen en enda stor vad-synd-det-är-om-mig fest. (Fest är kanske fel ord)
”Buhuuu stackars mig, dödade mina små barn, buhuuu en kvinna svek mig”
VISST är han ledsen på filmen men han är endast ledsen för sin egen skull.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Du har ingen aning om hur det hände. De kan ha sagt själva till pappan att de inte ville vara där.

Det är väl inte så konstigt att de inte trivs när föräldrarna skiljts och mamman träffat en 26-årig anabola-afghan som är med henne istället.

Oavsett, så rättfärdigar detta ingenting. Men jag försöker sätta mig in i en jävligt psykiskt sjuk mans skalle. På något sätt så tyckte han att han gjorde det bästa för barnen..

Jag har läst barnpsykologi, våld i nära relationer 20p och haft professionell kontakt med barn vars föräldrar nyligen separerat.

Även bra föräldrar kan tendera att involvera små barn för mycket i sina egna problem. "Mamma är inte här nu för hon har träffat en ny kille som hon vill bo med istället för med pappa".

Du har läst? Nyaste numret av Slitz? (Som du hittat skrynklig inne på dass iom att den tydligen är nerlagd sedan x antal år men whatever)
Senast redigerad av Firesnake 2019-01-26 kl. 16:06.
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Japp, och jag tror inte alla kommer fara med sanningen. På mammans sida lär ju släktingar prata skit om Sam**l, precis som här. Och inte nödvändigtvis nyanserat och sant. Själv har jag lärt mig nu att inte tro ett skit av det jag läser här på forumet, utöver det som jag får bevis på. Snack är.... just snack.

Din spaning är att folk snackar skit om mannen som mördade två barn med hagelbössa, fan vad osmakligt av folk!

Edit

Din spaning är att folk snackar skit om mannen som mördade två barn med hagelbössa på mammans födelsedag!
Citera
2019-01-26, 16:06
Medlem
MorT2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Såg filmen. Det var som jag trodde, det var verkligen en enda stor vad-synd-det-är-om-mig fest. (Fest är kanske fel ord)
”Buhuuu stackars mig, dödade mina små barn, buhuuu en kvinna svek mig”
VISST är han ledsen på filmen men han är endast ledsen för sin egen skull.

Ett stort ego!
Även hans röst låter tillgjord.
Citera
2019-01-26, 16:08
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIF
Ändå ska de som skriver på hans Facebook minnas honom ”som den fina människa han var”.. folk är sjuka!
Han har gått omkring och spelat teater att allt är som vanligt den sista tiden inför sina barn.
Ett av barnen fyllde också år i början av Januari.

Han brydde sig inte om barnen överhuvudtaget men han var en jättefin människa, verkligen.
Citera
2019-01-26, 16:11
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han har gått omkring och spelat teater att allt är som vanligt den sista tiden inför sina barn.
Ett av barnen fyllde också år i början av Januari.

Han brydde sig inte om barnen överhuvudtaget men han var en jättefin människa, verkligen.

Fast det kan du inte veta. Visst kan ha brytt sig om barnen. Men har verkar dock synnerligen självvisk i det klipp han spelat in.
Citera
2019-01-26, 16:12
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollansiktet
Nu är filmen borta igen, även på den nya länken.
https://streamable.com/rotcj
Citera
2019-01-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Fast det kan du inte veta. Visst kan ha brytt sig om barnen. Men har verkar dock synnerligen självvisk i det klipp han spelat in.

Ja och i sina handlingar...
Citera
2019-01-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Ser verkligen ingen fakta i det du skriver. Bara att du med statistik försöker befästa gamla föråldrad uppfattningar om hur familjerätten skulle döma till kvinnor fördel.
Det är det jag försökte förklara för dig att en vårdnadstvist inte på ngt sätt förfördelar kvinnor. Att jag som ngn skrev skulle ifrågasätta varför han hade vårdnaden är inte på ngt vis sant. Som sagt tar det uppåt ett år att göra en vårdnadsutredning. De som verkligen forskat på detta: ansöker kvinnor om ensam vårdnad endast i absoluta nödfall. Och ja...om det nu är som du säger -tio procent våldsamma män där ute och det endast är 4 % som får ensam vårdnad....
Att jag skulle sagt att du tar pappans parti är ju inte heller sant. Men att sitta och "hypotetiskt resonera" huruvida mamman som precis fått sina barn ihjälskjutna av den sk pappan pga hämnd känns väl magstarkt när vi i det här fallet har en enda sak säker (inte känslomässigt): han var den sämsta pappan - han dödade sina barn för att straffa mamman.

Har du gått ut grundskolan? Verkar inte var lätt att läsa och hålla sig till det som skrivs och inte. Fakta är när handlingar och statistik objektivt visar något.
- FAKTA: Nutid. Kvinnor är starkt förfördelade i domar om ensam vårdnad.
- LÖGN "ansöker kvinnor om ensam vårdnad endast i absoluta nödfall." Det jag hänvisade till visar objektivt att så inte är fallet - män yrkar ansvarstagande för barns bästa mer - kvinnor yrkar i större utsträckning egoistiskt för jaget. Du kan svamla hur mycket du vill - alla som klarar av att läsa statistik och forskning vet att så är fallet.
Att det skulle finna tusentals män - som plötsligt - vid skilsmässa - kommer ut som barna- och kvinnomisshandlare är absurt.
Siffrorna går inte ihop - således handlar det om att kvinnor tar till anklagelser för att få barnen.

Varför gör kvinnor då det? Ja det finns det också teorier om som förklarar saken väldigt bra. Tyvärr är dessa ännu inte politisk korrekta i Sverige ännu, då vår mognadsgrad är låg och annat hindrar. Men vi lever i en global värld och det går sakta framåt - tar nog 10-30 år till. Vårdnadstvister startade ungefär på 70-talet.
Citera
2019-01-26, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barninist
Har du gått ut grundskolan? Verkar inte var lätt att läsa och hålla sig till det som skrivs och inte. Fakta är när handlingar och statistik objektivt visar något.
- LÖGN "ansöker kvinnor om ensam vårdnad endast i absoluta nödfall." Det jag hänvisade till visar objektivt att så inte är fallet - män yrkar ansvarstagande för barns bästa mer - kvinnor yrkar i större utsträckning egoistiskt för jaget. Du kan svamla hur mycket du vill - alla som klarar av att läsa statistik och forskning vet att så är fallet.
Att det skulle finna tusentals män - som plötsligt - vid skilsmässa - kommer ut som barna- och kvinnomisshandlare är absurt.
Siffrorna går inte ihop - således handlar det om att kvinnor tar till anklagelser för att få barnen.

Varför gör kvinnor då det? Ja det finns det också teorier om som förklarar saken väldigt bra. Tyvärr är dessa ännu inte politisk korrekta i Sverige ännu, då vår mognadsgrad är låg och annat hindrar. Men vi lever i en global värld och det går sakta framåt - tar nog 10-30 år till. Vårdnadstvister startade ungefär på 70-talet.
Vad har vårdnadstvister, enskild vårdnad och umgänge med dessa mord att göra här var det ju uppenbarligen varannan veckas boende
Citera
2019-01-26, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barninist

Suck. lev i din förljugna värd. Verkar vara du som inte kan sortera fakta, Att komma med personangrepp emot mig förändrar inte sanningen. Men fortsätt tro att det är så om du inte är öppen för fakta. Att du försöker få det du skriver som fakta gör inte att det är fakta. Objektivitet är ngt du talar om en inte omsätter.
Citera
2019-01-26, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Ja och i sina handlingar...
Exakt. En video förändrar ingenting...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto