2019-01-26, 00:06
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ännu ett pucko som vill visa att han kände SR och hur duktig SR var med hästarna. Men inte fan uttrycks något om Melker och Walter utan istället kallar han dödandet som "oförståeligt". Om man nu gör ett sådant inlägg för att hylla en vän inte fan låter man bli att hylla sönerna. Detta blir mer infekterat

Verkligen udda beteende men tydligen inte ovanligt. Jag minns våldtäkterna i Bjästa där stora delar av byn ställde upp bakom våldtäktsmannen. Måste ha något med generationer av kusingiften att göra...
https://www.svt.se/nyheter/gransknin...ojken-hyllades
Citera
Medlem
Innan jag såg filmen var jag övertygad om att han var en idiot som förtjänar att brinna i helvete. Nu är jag övertygad om att det nog fanns en till psyksjuk individ i det här dramat. K*rin.
Hans handling är ju helt sjuk och ofattbar, men jag har en stark känsla och övertygelse att hon drivit på som bara fan. Pressat honom till ofattbara gränser. Jag ser en desperat man som totalt tappat allt.
Vet själv hur manipulativa och sjuka kvinnor kan vara när det gäller tvister.

Jag bara fick en sån stark känsla av ångest och desperation när jag såg honom. I synnerhet desperationen. Hon måste ha varit fruktansvärd mot honom. Jag vet egentligen inte varför, men jag får bara så jäkla dåliga vibbar av henne. Det är så mycket i hennes person som talar för att hon drivit på... 26årig anabola afghan? Bara det liksom. Skriker ju "se på mig, jag lyckas och du är en sopa". Ingen sund och stadig kvinna släpar hem en sådan där utan baktanke. Så är det bara... Kanske skulle hon göra en "Möller"? Vem vet... Ingen. Och det lär vi inte få veta heller... Jag hatar hans handling, men jag tror på honom.
Citera
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavle112
Skrivet för 5h sedan
"Karin Andersson Tack för att ni hedrar mina vackra barn"
https://www.facebook.com/Salapastorat

Nu blir jag lite fundersam att mamman är inne så mycket på internet o fifflar med posts, likes och gör sin instagram privat.

Jag tror självklart inte hon är en psykopat som honom men detta är verkligen märkligt. Jag hade varit helt förstörd o hade varit sängliggande i ett år efter något som detta. Shock-teorin håller inte för mig...

Undrar samma sak. Hur fan orkar hon? Jag hade legat som en zombie i veckor.
Citera
2019-01-26, 00:07
Medlem
Gavle112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullgumma
När jag ser live-videon känns det som om han emellanåt stannar upp och läser vad folk skriver till honom och att det iaf någon gång får honom att byta riktning. Exempelvis det att han inte kan sitta i fängelse hela livet eller att ingen förstår.

Någon som har lite koll på vad folk kommenterade med under sändningen?
Vad vi behöver är en skärminspelning på liven, numer har ju alla iPhones skärminspelning och någon måste ha spelat in den under d 8h den var uppe.

Om någon sitter på en skärminspelning så dela med er.
Citera
2019-01-26, 00:07
Medlem
Gavle112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Vill du vara snäll och copy/paste det hon skrev där..vi är många som inte har facebook.
Gjorde ju det?
Citera
2019-01-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hayouel
https://minfil.com/8fk4Fer4b6/0ADF36...324B282898_png

Vad är det här för nöt då? Vet han inte vad krokodiltårar betyder eller är det det han menar?

Vissa barn tror att krokodiltårar är stora tårar. Det är nog det han menar.
Citera
2019-01-26, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Undrar samma sak. Hur fan orkar hon? Jag hade legat som en zombie i veckor.

Hon är i chocktillstånd.
Citera
2019-01-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Innan jag såg filmen var jag övertygad om att han var en idiot som förtjänar att brinna i helvete. Nu är jag övertygad om att det nog fanns en till psyksjuk individ i det här dramat. K*rin.
Hans handling är ju helt sjuk och ofattbar, men jag har en stark känsla och övertygelse att hon drivit på som bara fan. Pressat honom till ofattbara gränser. Jag ser en desperat man som totalt tappat allt.

Jag bara fick en sån stark känsla av ångest och desperation när jag såg honom. I synnerhet desperationen. Hon måste ha varit fruktansvärd mot honom. Jag vet egentligen inte varför, men jag får bara så jäkla dåliga vibbar av henne. Det är så mycket i hennes person som talar för att hon drivit på... 26årig anabola afghan? Bara det liksom. Skriker ju "se på mig, jag lyckas och du är en sopa". Ingen sund och stadig kvinna släpar hem en sådan där utan baktanke. Så är det bara... Kanske skulle hon göra en "Möller"? Vem vet... Ingen. Och det lär vi inte få veta heller... Jag hatar hans handling, men jag tror på honom.

Varför försvarar du honom? Det är aldrig den vita mannens fel. Det borde ha varit du som han hade tagit livet av istället för barnen din idiot.
Citera
Medlem
Secs avatar
Citat:
Vad vi behöver är en skärminspelning på liven, numer har ju alla iPhones skärminspelning och någon måste ha spelat in den under d 8h den var uppe.

Seriöst. Vi fick videon. Ska vi nu begära en i ultra 4K också eller? Nån måtta får det väl fan vara.
Citera
Medlem
Jafattars avatar
Citat:

Videon finns i tråden.
Vad vill du ha?
Senast redigerad av Jafattar 2019-01-26 kl. 00:13.
Citera
2019-01-26, 00:13
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Hon är i chocktillstånd.
Eller ett hår av hin.
Citera
2019-01-26, 00:13
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla

Inget ursäktar att ta livet av sina barn. Vem bryr sig om vad som drivit honom. Två oskyldiga barn hade levt idag om det inte vore för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in