2019-01-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag har nu skickat PM till en person som kan bekräfta eller dementera huruvida pappan är död eller levande.

Kan de fått i sig gift av misstag? Men varför hamnar de bak i en skåpbil då?

Få i sig gift av misstag? Du har nog själv svaret på din fråga....det var väl inget kemilabb de befann sig i?
Citera
2019-01-25, 19:04
Medlem
Känns som att folk spottar ur sig så många teorier som möjligt för att kunna peka och säga"min 215e gissning var visst rätt.. eller ja... inte så långt ifrån..." om vi någonsin får veta vad som verkligen har hänt...
Senast redigerad av Person.Persson 2019-01-25 kl. 19:06.
Citera
2019-01-25, 19:08
Medlem
Grandpa
Tidpunkten är nästan viktigare än orsaken för att kunna skriva ut dödsbevis.
Dog dom före eller efter midnatt?

Det är också arvsrättsligt viktigt vem av de båda som avled först.
Citera
2019-01-25, 19:19
Medlem
Citat:
Eller sjukhus/psyk

Ja, det är en rimligare gissning.
Citera
2019-01-25, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Hur vet du det?

En person som skrivit bra information på Pm som skulle kunna veta om detta är sant eller inte. Hoppas vi får svar
Citera
2019-01-25, 19:45
Medlem
Enligt Hyper240 så levde pappan 0122 (Tisdag). Någon bekräftelse på detta har jag inte läst, men Hyper240, svarade kort "han lever" på ett inlägg jag gjorde samma dag där jag spekulerade om att pappan hade tagit livet av fru och barn och eventuellt hade hängt sig i en tall. (#674, #680)
Citera
2019-01-25, 20:15
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
En person som skrivit bra information på Pm som skulle kunna veta om detta är sant eller inte. Hoppas vi får svar
Användaren "medelstoerd" loggade f.n. in sig senast kl 19.08 men har valt att inte förtydliga någon information eller att på något sätt helt anonymt kommentera att vi, eller jag, kommer med oriktiga anklagelser om troll.

Var det påstådda självmordet skulle ha ägt rum vet vi inte.
Om det skulle ha varit på hemadressen med alla 3-våningshus med 6 lägenheter per port och inne på den återvändsgata med minimal vändplan där porten ligger (enl Google Maps), så vore det märkligt om ingen skulle ha sett polisfordon, teknikers fordon eller den s.k. "likvagnen" där man forslar bort den avlidne säckad i bårliknande metallåda. Finns ens knappt plats för 2-3 fordon på vändplatsen.
Området är en tätbefolkad förort söder om Stockholm.

En personlig tanke.
Med tanke på det vidriga facit som tycks ha hamnat i mannens knä kan man förstå om han ifrågasätter viljan att gå vidare, men skulle en vän ifrån andra sidan jorden kasta sig hit för en framskjuten begravning, eller för att trösta en levande men förkrossad vän?

Många frågor och få svar är signifikativt för denna tråd fylld av tragik!
Citera
2019-01-25, 20:59
Medlem
Cameleonts avatar
Tråkig utveckling men kanske inte så konstigt när polis och andra myndigheter lyser med sin frånvaro i detta ärende och vänder oss medborgare ryggen när vi söker svar.
Blir liksom bara ännu kyligare och omänskligare av all tystnad. Vilken kyla.....
Citera
2019-01-25, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Användaren "medelstoerd" loggade f.n. in sig senast kl 19.08 men har valt att inte förtydliga någon information eller att på något sätt helt anonymt kommentera att vi, eller jag, kommer med oriktiga anklagelser om troll.

Var det påstådda självmordet skulle ha ägt rum vet vi inte.
Om det skulle ha varit på hemadressen med alla 3-våningshus med 6 lägenheter per port och inne på den återvändsgata med minimal vändplan där porten ligger (enl Google Maps), så vore det märkligt om ingen skulle ha sett polisfordon, teknikers fordon eller den s.k. "likvagnen" där man forslar bort den avlidne säckad i bårliknande metallåda. Finns ens knappt plats för 2-3 fordon på vändplatsen.
Området är en tätbefolkad förort söder om Stockholm.

En personlig tanke.
Med tanke på det vidriga facit som tycks ha hamnat i mannens knä kan man förstå om han ifrågasätter viljan att gå vidare, men skulle en vän ifrån andra sidan jorden kasta sig hit för en framskjuten begravning, eller för att trösta en levande men förkrossad vän?

Många frågor och få svar är signifikativt för denna tråd fylld av tragik!
Inte den personen utan någon som bidragit med fakta innan
Citera
2019-01-25, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleont
Tråkig utveckling men kanske inte så konstigt när polis och andra myndigheter lyser med sin frånvaro i detta ärende och vänder oss medborgare ryggen när vi söker svar.
Blir liksom bara ännu kyligare och omänskligare av all tystnad. Vilken kyla.....

Ja kan dem fan inte bara skriva någon teori de utgår ifrån?
Citera
2019-01-25, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleont
Ja, vad är det frågan om :-(
Riktigt iskallt känns det. Vågar man gå ut i Skarpnäcks omgivningar? Jag undrar också varför någon skriver att pappan hittats hängd? Ingen bekräftelse alls på detta. Varför hitta på det? Sjuka jävla samhälle.
Citera
2019-01-25, 21:37
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Inte den personen utan någon som bidragit med fakta innan
Jag förstod direkt att det inte var den personen som du tänkte på.
Man måste ha postat minst 50 inlägg och varit medlem i minst 6 månader för att få använda PM.

Ville bara kombinera mitt inlägg med din koppling till att du skulle fråga någon som du tidigare hade kommunicerat via PM med.👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in