2019-01-25, 15:10
Medlem
Illkrokkodills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Var det inte pappan som anmälde försvinnandet? Om han är död, vilket jag verkligen inte skulle hålla för sant utifrån en enda Flashbackpost från en nyreggad användare, måste han väl rimligen vara den som avled sist!

Efter att ha hängt med i tråden så tror jag inte det har framkommit vem som har anmält dem försvunna... tror mest det är en teori. Och nej, jag håller med, detta andas troll men man vet dock aldrig.
Citera
2019-01-25, 15:16
Medlem
Blir man av med både sambo och barn är det nog nära till att lämna jorden själv. Jag hoppas att så inte är fallet och att mannen får den hjälp som kan ges och att han kan gå vidare någorlunda, om inte annat med syftet att hjälpa andra. Bestämmer han sig ändå för att avsluta sitt liv kan nog ingen klandra honom direkt.
Citera
2019-01-25, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medelstoerd
Pappan har påträffats hängd.

Om detta är sant, fanns det inte vänner, släkt som kunnat vara med pappan dygnet runt som stöd efter en så här grym familjetragedi? Hur tänkte här polisen? Vilka risker har polisen rimligen tänkt att det fanns? Ytterligare mord, rymning etc.? Nej! Min mening är verkligen inte lägga skuld på någon, bara mina förtvivlade tankar.
Så in i..... sorgligt!
Citera
2019-01-25, 15:23
Medlem
Enligt folkbokföringen äger Mamman en fastighet. Vet dock ej vart. (Kan inte kolla upp det via jobbet då det går ut omfrågandekopia.)

Hon står ännu inte som avliden ännu.

Pappan äger inte fastighet. Står ej heller som avliden.
Citera
2019-01-25, 15:25
Medlem
5549s avatar
Om pappan nu har hängt sig - så är nyckeln när. Häromdagen eller om han påträffades samma dag som kvinnan och barnet, det känns som två olika historier.

Oändlig sorg eller mord.
Citera
2019-01-25, 15:28
Medlem
Om det nu stämmer att pappan tagit sitt liv så har vi ett sånt jävla haveri på den här planeten. Hur fan kan en person i denna situation lämnas ensam, varför har han inte fått stöd i sitt sorgearbete. Fy fan säger jag bara.
Citera
2019-01-25, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyper240
Om det nu stämmer att pappan tagit sitt liv så har vi ett sånt jävla haveri på den här planeten. Hur fan kan en person i denna situation lämnas ensam, varför har han inte fått stöd i sitt sorgearbete. Fy fan säger jag bara.

Du har inte tänkt på att han kanske är skyldig? Och efter massa förhör tagit sitt liv pga att han fattar att det är kört..
Citera
2019-01-25, 15:54
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empan7-9
Du har inte tänkt på att han kanske är skyldig? Och efter massa förhör tagit sitt liv pga att han fattar att det är kört..
Är/var han skyldig hade det nog varit uppenbart och han hade plockats in direkt. Dessutom mindre troligt att man mördar sin sambo och barn, sedan tar sitt liv en vecka senare när man blir misstänkt. Då tar man nog snarare sitt liv i direkt anslutning till morden, om det ska vara så.
Citera
2019-01-25, 16:17
Medlem
LeBronThurmans avatar
Hej på Er alla citerade nedan som har reagerat på inlägget ifrån medelstoerd!

Jag hyllar människor som bidrar med sakliga fakta, och hatar uppmärksamhetssökande troll!

På Flashback får man (åtminstone tidigare) som nyregistrerad användare posta först efter tre dygn. Exakt när denna tidpunkt för tillåten postning har inträffat för medelstoerd, så vill denne berätta för oss i fyra korta ord att pappan skulle ha hängt sig?
Inga teknikers eller polisers bilar har setts till av allmänheten eller media på en plats som inte ens angivits. Inget snack emellan journalister (känner två lite lätt).

Nu har det gått 2,5 timme sedan postningen, och jag sticker ut hakan och säger bara:
- Sorry för din del att ditt vidriga försök till runkobjekt inte skapade den uppståndelse som du som troll hade hoppats på!
Har jag fel så kan jag som straff tvätta mopeden åt dig, för bil har man sällan under 18.

Citat:
Ursprungligen postat av Illkrokkodill
Före eller efter att kvinnan och barnet hittades? På vilken plats?
Citat:
Ursprungligen postat av Illkrokkodill
Är det därför de inte vet i vilken ordning saker och ting har hänt?
Citat:
Ursprungligen postat av Dingokudde
Varför har det inte kommit ut på några nyhetssiter?
Citat:
Ursprungligen postat av hyper240
Citera
2019-01-25, 16:18
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Är/var han skyldig hade det nog varit uppenbart och han hade plockats in direkt. Dessutom mindre troligt att man mördar sin sambo och barn, sedan tar sitt liv en vecka senare när man blir misstänkt. Då tar man nog snarare sitt liv i direkt anslutning till morden, om det ska vara så.

Det är inte bekräftat att han skulle ha tagit sitt liv. Kanske är det bara ett troll som i tråden framför en trådsanning.

Om han därmot har tagit sitt liv så kan han först ha mördat och därefter tagit sitt eget liv.
Det har varit märkligt tyst om honom sedan de döda påträffades.
Citera
2019-01-25, 18:35
Medlem
Jag har nu skickat PM till en person som kan bekräfta eller dementera huruvida pappan är död eller levande.

Kan de fått i sig gift av misstag? Men varför hamnar de bak i en skåpbil då?
Citera
2019-01-25, 18:49
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag har nu skickat PM till en person som kan bekräfta eller dementera huruvida pappan är död eller levande.
Hur vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in