Hej på Er alla citerade nedan som har reagerat på inlägget ifrån
medelstoerd!
Jag hyllar människor som bidrar med sakliga fakta, och hatar uppmärksamhetssökande troll!
På Flashback får man (åtminstone tidigare) som nyregistrerad användare posta först efter tre dygn. Exakt när denna tidpunkt för tillåten postning har inträffat för
medelstoerd, så vill denne berätta för oss i fyra korta ord att pappan skulle ha hängt sig?
Inga teknikers eller polisers bilar har setts till av allmänheten eller media på en plats som inte ens angivits. Inget snack emellan journalister (känner två lite lätt).
Nu har det gått 2,5 timme sedan postningen, och jag sticker ut hakan och säger bara:
- Sorry för din del att ditt vidriga försök till runkobjekt inte skapade den uppståndelse som du som troll hade hoppats på!
Har jag fel så kan jag som straff tvätta mopeden åt dig, för bil har man sällan under 18.
Pappan har påträffats hängd.
Reggade du dig för att skriva det? Skriv ut mer information snälla annars blir du bara ett ”troll” tyvärr. Tack
Citat:
Ursprungligen postat av
Illkrokkodill
Före eller efter att kvinnan och barnet hittades? På vilken plats?
Citat:
Ursprungligen postat av
Illkrokkodill
Är det därför de inte vet i vilken ordning saker och ting har hänt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dingokudde
Varför har det inte kommit ut på några nyhetssiter?
Citat:
Ursprungligen postat av
hyper240
Om det nu stämmer att pappan tagit sitt liv så har vi ett sånt jävla haveri på den här planeten. Hur fan kan en person i denna situation lämnas ensam, varför har han inte fått stöd i sitt sorgearbete. Fy fan säger jag bara.