2019-01-25, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Tycker att det är läskigt att det är så svårt att dosera Ketamin korrekt även om man är en någorlunda van trippare.
Under förra helgen drog jag i mig ca 200 mg och låg på gränsen till en panikattack när K kom igång väldigt fort.

Jag blev tvungen till att ställa mig upp med stöd och hyperventilera en 45 minuter för att kunna stävja rusets påverkan. Det går liksom aldrig att vara helt säker på att man har kontrollen på Ketamin vilket är både lömskt som skrämmande.

BTW: Jag hade tagit ca 100 mg MDMA en timme innan

Vet inte vad du talar om, ketamin är ju lätt att dosera eftersom man har fler försök och kan om man är färska dosera små bumps. Det är ju inte som LSD tex då man vill tahela dosen på en gång.

Dessutom nästan omöjligt att snea på eftersom man inte har något serotonin samt att det är såpass kort rus.

200mg är ju en rätt stadig dos, men det är set och setting som gör ketamin. På höga doser är mörkt rum och hörlurar med musik det man får ut mest av, ska du festa kör du ju små bumps 20-50mg och tar tills du är nöjd?

Varför sjutton blanda med MDMA?
Citera
2019-01-25, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 90sfly
Det är ju inget speciellt, du borde köra med tjack istället tar bort dåsigheten mycket mer och du får en närmast E känsla i hela kroppen.. det är rätt sjukt. Väldigt dåligt för hjärtat, efter några timmar så kan man få rätt obehag känsla i kroppen

Det här var lite tvetydligt.. Det börjar med en stark rekomendation samt hur bra det är.. Lite senare är det dåligt för hjärtat och man får en obehagskänsla... Hehe hur ska du ha det
Citera
2019-01-25, 06:24
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Varför sjutton blanda med MDMA?

Därför att jag har läst mig till att det ger en perfekt synergi i drogruset. Man känner sig verkligen mer levande på gott och ont.
Men det gäller att ta det i små bumps som du säger för att inte snea.
Citera
2019-01-25, 08:26
Medlem
Citat:
Därför att jag har läst mig till att det ger en perfekt synergi i drogruset. Man känner sig verkligen mer levande på gott och ont.
Men det gäller att ta det i små bumps som du säger för att inte snea.

Jag förstår helt ärligt inte hur du snear på ketamin? Men 200mg är ligga i soffan doser, vansinnigt att ta så mycket om man inte vill trippa hårt, på bra ket går det ju att hamna i k-hole på sån dos.

Om någon rekommenderat detta har de verkligen köpt bankat ketamin. Tycker inte själv det är så roligt att festa på ketamin, men doseringen avgör lite vad drogen kan göra.
Citera
2019-01-27, 15:16
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Trevligt du hade det

Enligt min efterforskning så går det inte att se skillnaden på dessa. Det enda man kan veta är på effekten och inte utseendet.

Right. Enligt min erfarenhet kan man inte se skillnaden mellan de olika sorterna baserat på utseende, däremot brukar tydliga och glimmande kristaller tyda på potens.
Citera
2019-02-02, 00:16
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Trevligt du hade det

Enligt min efterforskning så går det inte att se skillnaden på dessa. Det enda man kan veta är på effekten och inte utseendet.

Ja, sannerligen!

Saken är den att jag nu för första gången kommit över S-isomer, och utseendet skiljer sig markant från ketat jag dessförinnan lyckats lägga vantarna på. Detta keta liknar mer ladd i sitt useende, om än lite mer klumpaktigt förvisso.

Det är i alla fall inte racemiskt ketamin, utan det känns i princip som att isolera enbart huvudruset från vanligt racemiskt ketamin, alltså nästan 100% reducerat kroppsrus. Motoriken är nästan som vanligt, även på högre doser.

Det är inte dålig kvalitet heller liksom, men kanske någon RC? Finns det för tillfället någon RC på marknaden, laglig som olaglig, som påminner om ketamin?

Ännu ett alternativ är att det är utbankat, men det tvivlar jag på då man isf skulle kunna se lite kristaller åtminstone (om det nu är samma utseende för båda sorter), samt att det inte är något fel på potensen. Det skulle väl i såna fall vara jävligt starkt i sin ursprungliga form om det nu var bankat, men men...
Citera
2019-02-02, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloperidol
Ja, sannerligen!

Saken är den att jag nu för första gången kommit över S-isomer, och utseendet skiljer sig markant från ketat jag dessförinnan lyckats lägga vantarna på. Detta keta liknar mer ladd i sitt useende, om än lite mer klumpaktigt förvisso.

Det är i alla fall inte racemiskt ketamin, utan det känns i princip som att isolera enbart huvudruset från vanligt racemiskt ketamin, alltså nästan 100% reducerat kroppsrus. Motoriken är nästan som vanligt, även på högre doser.

Det är inte dålig kvalitet heller liksom, men kanske någon RC? Finns det för tillfället någon RC på marknaden, laglig som olaglig, som påminner om ketamin?

Ännu ett alternativ är att det är utbankat, men det tvivlar jag på då man isf skulle kunna se lite kristaller åtminstone (om det nu är samma utseende för båda sorter), samt att det inte är något fel på potensen. Det skulle väl i såna fall vara jävligt starkt i sin ursprungliga form om det nu var bankat, men men...
Har ingen stor koll på drogen. Slutade med sånt som de finns risk att få annat t.ex RC eller vad det kallar. Som när spice kom ut pga cannabis är olagligt som tog kål på flera.
Passa er ni med jobb med krav som körkort. Torskar ni på piss dagar efter straffas du hårt . Orättvist och inte rätt men det är som det är.
Bäst att skita i alla olagliga droger även alkohol. .när cannabis blir lagligt kommer jag att bruka det då och då.. bara vänta tills gamlingarna bytts ut i riksdagen.

Får man fråga varför ni använder ketamin 😛 mot depression? Isf är det inte smart fall man ska göra de finns de kliniker i USA lagligt som vet exakt med doseringar osv samt va säker på att den är ren. Sen funkar bara den antidepressiva effekten typ en vecka . Så inget bra långsiktigt. Finns tusen bättre saker att göra fall man är deprimerad än kemikalier

Be safe
Senast redigerad av Babyspenat 2019-02-02 kl. 01:56.
Citera
2019-02-02, 09:18
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Har ingen stor koll på drogen. Slutade med sånt som de finns risk att få annat t.ex RC eller vad det kallar. Som när spice kom ut pga cannabis är olagligt som tog kål på flera.
Passa er ni med jobb med krav som körkort. Torskar ni på piss dagar efter straffas du hårt . Orättvist och inte rätt men det är som det är.
Bäst att skita i alla olagliga droger även alkohol. .när cannabis blir lagligt kommer jag att bruka det då och då.. bara vänta tills gamlingarna bytts ut i riksdagen.

Får man fråga varför ni använder ketamin 😛 mot depression? Isf är det inte smart fall man ska göra de finns de kliniker i USA lagligt som vet exakt med doseringar osv samt va säker på att den är ren. Sen funkar bara den antidepressiva effekten typ en vecka . Så inget bra långsiktigt. Finns tusen bättre saker att göra fall man är deprimerad än kemikalier

Be safe

Det finns absolut en risk, men den varierar ju även beroende på vilka källor man får sina droger ifrån. Jag har turen att känna en del ”drognördar” som har bra koll på just ketamin, men jag kan såklart inte svära på att det jag får alltid är 100% ketamin, och inte någon RC.

RC behöver inte heller nödvändigtvis vara negativt per automatik. Det innebär ju egentligen bara att substansen är obeprövad och att största möjliga försiktighetsåtgärd bör tas.

Någon får gärna rätta mig om jag har fel, men i och med att K är en så nischad drog som dessutom inte syns på standardtester, så skulle jag nog våga påstå att RC-marknaden som uppstår pga att folk vill kunna ta droger trots regelbundna tester exempelvis, är förhållandevis liten jämfört med typ RC-stimulanter
Citera
2019-02-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloperidol
Det finns absolut en risk, men den varierar ju även beroende på vilka källor man får sina droger ifrån. Jag har turen att känna en del ”drognördar” som har bra koll på just ketamin, men jag kan såklart inte svära på att det jag får alltid är 100% ketamin, och inte någon RC.

RC behöver inte heller nödvändigtvis vara negativt per automatik. Det innebär ju egentligen bara att substansen är obeprövad och att största möjliga försiktighetsåtgärd bör tas.

Någon får gärna rätta mig om jag har fel, men i och med att K är en så nischad drog som dessutom inte syns på standardtester, så skulle jag nog våga påstå att RC-marknaden som uppstår pga att folk vill kunna ta droger trots regelbundna tester exempelvis, är förhållandevis liten jämfört med typ RC-stimulanter
Ett test kit rekommenderas Var någon som skrev i någon tråd där det syns på pissprov. Men jag antar att det flera pissprov där det olika droger man testar ?

Men är man anonym och inte ser helt paj ut på gatan så kan man va ganska lugn

Har lust att inhandla en 0.5 keta nu
Citera
2019-02-02, 21:10
Medlem
Nochillss avatar
Citat:

Be safe

Jag brukar inte Ketamin särskilt ofta, men upplever att drogen lindrar min Tinnitus som är en psykosomatisk plåga. Dessutom förbättrar den min Attention Dysfunction Disorder (ADD) så att jag lättare hänger med i komplexa sammanhang. Mitt tidigare, gråa hår börjar att efter många år återfå sin naturliga, bruna färg.

Ketamin-klinker i USA? De tar motsvarande, tusentals kronor för en enda dos. Ketamin lär på sikt kunna bota svåra, psykiska sjukdomar men går man genom en klinik så kostar det.
Senast redigerad av Nochills 2019-02-02 kl. 21:13.
Citera
2019-02-03, 13:22
Medlem
Citat:
Jag brukar inte Ketamin särskilt ofta, men upplever att drogen lindrar min Tinnitus som är en psykosomatisk plåga. Dessutom förbättrar den min Attention Dysfunction Disorder (ADD) så att jag lättare hänger med i komplexa sammanhang. Mitt tidigare, gråa hår börjar att efter många år återfå sin naturliga, bruna färg.

Ketamin-klinker i USA? De tar motsvarande, tusentals kronor för en enda dos. Ketamin lär på sikt kunna bota svåra, psykiska sjukdomar men går man genom en klinik så kostar det.
Intressant. Min tinnitus förhöjs under ketamin iaf i början
Citera
2019-02-03, 15:30
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Intressant. Min tinnitus förhöjs under ketamin iaf i början

Vilken är din egna anledning till att ta Ketamin då istället för andra droger? Om du har svår Tinnitus rekommenderas också att ta psilocybin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in