Citat:
Ursprungligen postat av
Babyspenat
Trevligt du hade det
Enligt min efterforskning så går det inte att se skillnaden på dessa. Det enda man kan veta är på effekten och inte utseendet.
Ja, sannerligen!
Saken är den att jag nu för första gången kommit över S-isomer, och utseendet skiljer sig markant från ketat jag dessförinnan lyckats lägga vantarna på. Detta keta liknar mer ladd i sitt useende, om än lite mer klumpaktigt förvisso.
Det är i alla fall inte racemiskt ketamin, utan det känns i princip som att isolera enbart huvudruset från vanligt racemiskt ketamin, alltså nästan 100% reducerat kroppsrus. Motoriken är nästan som vanligt, även på högre doser.
Det är inte dålig kvalitet heller liksom, men kanske någon RC? Finns det för tillfället någon RC på marknaden, laglig som olaglig, som påminner om ketamin?
Ännu ett alternativ är att det är utbankat, men det tvivlar jag på då man isf skulle kunna se lite kristaller åtminstone (om det nu är samma utseende för båda sorter), samt att det inte är något fel på potensen. Det skulle väl i såna fall vara jävligt starkt i sin ursprungliga form om det nu var bankat, men men...