2019-02-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Vilken är din egna anledning till att ta Ketamin då istället för andra droger? Om du har svår Tinnitus rekommenderas också att ta psilocybin.
Endast tagit en gång var kul som bara den. Lustig upplevelse var det. Har tagit svamp och hjälper tinnitus en vecka typ
Citera
2019-02-03, 22:09
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Endast tagit en gång var kul som bara den. Lustig upplevelse var det. Har tagit svamp och hjälper tinnitus en vecka typ

Du måste lära dig att slappna helt av för att kunna bemästra tinnitus. Jag hade ett högt whoosh-whoosh oljud i skallen innan jag provade Ketamin. Varken LSD eller DMT kunde göra något åt saken och min depression bara ökade. Ketamin fungerar annorlunda på hjärnans receptorer och strukturerar upp neuronernas kommunikation.
Citera
2019-02-03, 22:09
Medlem
Hardways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemizten (old)
Nån som testat Ketamin?
Är det nåt att ha, eller blir man bara medvetslös?

Skitnice.
Citera
2019-02-04, 11:48
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardway
Skitnice.

Bara man inte tar det för ofta så att man får problem med urinblåsan!
Citera
2019-02-05, 11:38
Medlem
Citat:
Du måste lära dig att slappna helt av för att kunna bemästra tinnitus. Jag hade ett högt whoosh-whoosh oljud i skallen innan jag provade Ketamin. Varken LSD eller DMT kunde göra något åt saken och min depression bara ökade. Ketamin fungerar annorlunda på hjärnans receptorer och strukturerar upp neuronernas kommunikation.
Jag har dock blivit vän med min tinnitus den stör mig ej längre Kan tänka mig att meditera på ketamin kan vara nice
Citera
2019-02-07, 21:50
Medlem
Hardways avatar
Citat:
Bara man inte tar det för ofta så att man får problem med urinblåsan!

Jodå, den faktorn är noga inräknad.
Citera
2019-02-21, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardway
Skitnice.
Skönt att du svarade på ett 19 år gammal post😀
Nu till frågan hur känns ett Ketamin rus, hur länge sitter det i och kan man ta det ensam?
At?
Citera
2019-02-23, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Nu till frågan hur känns ett Ketamin rus, hur länge sitter det i och kan man ta det ensam?
At?
första gången du tar det ska du vara med en eller flera polare hemma hos någon. inget du vill ta på krogen. ensam kanske fungerar men jag är av åsikten att man inte ska ta droger av något slag ensam.

en kompis beskrev ruset "om ladd är uppåt och morfin är neråt kan man säga att ketamin är åt sidan"

du kommer tänka tankar som är helt jävla vrickade. det är svårt att formulera längre meningar och balanssinnet blir ur funktion.

dagen efter kände jag mig bara glad. har tagit det en gång.
Citera
2019-02-24, 15:33
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
At?

Det är absolut inga problem att ta ketamin själv, men jag skulle säga att det är 10 gånger roligare att ta det med kompisar som också är ketade, det är liksom halva charmen
Citera
2019-02-26, 15:39
Medlem
Mest tagit detta på fest. Gått och kört tills allt är snett. Inte rotat i K hålan.

Men jag undrar om någon har använt det i mindre doser för att flänga runt på dagarna och inte maxxat i sig.. Är det nått att ha i mindre mängder eller är det full on som gäller?
Citera
2019-02-28, 19:35
Medlem
Greenwhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
Mest tagit detta på fest. Gått och kört tills allt är snett. Inte rotat i K hålan.

Men jag undrar om någon har använt det i mindre doser för att flänga runt på dagarna och inte maxxat i sig.. Är det nått att ha i mindre mängder eller är det full on som gäller?

jag föredrar helt klart större doser framför smådoser så man får trippig effekt utav ketaminet.
Citera
2019-03-04, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloperidol
Det är absolut inga problem att ta ketamin själv, men jag skulle säga att det är 10 gånger roligare att ta det med kompisar som också är ketade, det är liksom halva charmen

Äh, ska man ta ket behövs inget folk. Nere i hålet är man ensam oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in