2019-01-24, 22:31
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Del_Sand_Hackar
Då bevisar du bara att du är en hycklare. Led han mindre för att han mördade sina barn jämfört med de som lider av psykisk ohälsa som INTE mördar någon? Knappast. Alltså bör du känna empati för hans lidande.

Att ha empati för någon som utför en fruktansvärd handling är inte jämställd med att försvara handlingen.

Han är en död mördare. Varför tycka synd om honom? Är du ateist så existerar han inte längre, är du kristen så brinner han i helvettet. Han är historia.

Skilj på att inte bry sig om döda barnmördare, och att inte bry sig om folk med psykiska problem. Har själv haft det och har en stor sympati för dessa människor.
Citera
2019-01-24, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag har inte skrivit att någon förtjänar det som hände. Jag skrev att exet har en skuld i detta.

Och varför har exet skuld i detta ?? Har varit med om liknande själv och det var inte mitt fel att han var sjuk i huvudet !
Citera
2019-01-24, 22:32
Medlem
En kvinna skriver på Samuels Facebook:
Man brukar säga: att det finns alltid någon som har det värre, men när en far dödar sina barn och sig själv, så finns det nog ingen som har det värre än han. Hoppas att du är på en trygg plats med dina pojkar. Vi kommer att sakna dig.

JOOOO MAMMAN TILL BARNEN HAR DET VÄRRE ÄN HAN!!!!!
Citera
2019-01-24, 22:33
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizoni52
Stackars små barn😢 mitt hjärta väder för dem. Finns ingen förståelse hur pappans vänner kan ha något gott att säga om honom- som en sjuk sekt runt honom😢

Ja må dom vila i frid de små liven
Att barn ska få sätta sitt liv till på detta vis. Det är ren katastrof! Varför...
Citera
2019-01-24, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Är det anabola snubben pappa är så svartsjuk på så att han dödar sina egna barn?

Snacka om betacuck

Mm

Nä men jag tror som flera att detta är den absoluta orsaken till hans vansinnigheter.... + Psykofarmaka.

Svenska kvinnor är otroligt lätta på foten efter skilsmässor, samt törstande efter värme och närhet, det är inte breaking news direkt.

Men hur faan han kunde göra detta mot barnen är så galet.
Citera
2019-01-24, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.lorid
En kvinna skriver på Samuels Facebook:
Man brukar säga: att det finns alltid någon som har det värre, men när en far dödar sina barn och sig själv, så finns det nog ingen som har det värre än han. Hoppas att du är på en trygg plats med dina pojkar. Vi kommer att sakna dig.

JOOOO MAMMAN TILL BARNEN HAR DET VÄRRE ÄN HAN!!!!!
100 jävla procent sant. Fyfan vad hon måste gå igenom nu.
Citera
2019-01-24, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag inser att man kan må dåligt som människa. Alla mår vi dåligt ibland. Ju längre vi lever desto flera besvikelser och motgångar får vi i form av dödsfall av egna föräldrar och syskon, till och med egna barn, separationer och skilsmässor, arbetslöshet, dålig ekonomi osv. Det gör att alla vi mår dåligt ibland. Det ingår i livet. Däremot är det inte en ursäkt för att mörda sina barn, dessutom på deras mors födelsedag. Han säger i sin video att han begår självmord för att slippa fängelse. Vad tycker du att jag inte inser i hans fall?

Som många som själva lider av någon form av psykisk sjukdom har skrivit här så är en person som lider av en psykiskt sjukdom oftast inte benägen att döda någon annan än sig själv. Än mindre är en sådan person kapabel att ta hand om sina barn varannan vecka, planera deras dödsdag så att den matchar deras mammas födelsedag samt skicka allt på Facebook.

Jag argumenterar inte mot att han hade någon psykisk grundstörning i botten, det måste han uppenbarligen haft. Men man måste, även fast det är jobbigt, försöka sätta sig in i skeendet från hans perspektiv. Allt detta tedde sig som en logisk slutsats för honom(Om man inte vill argumentera för att han var psykotisk). Och även om du är psykopat så krävs det en del lidande för att komma till den punkten. Sedan skiter jag egentligen om det var vrede, ensamhet, hämndlystnad eller något annan känsla som drev honom. I grund och botten så måste han ha lidit för att nå denna slutsats.
Citera
2019-01-24, 22:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30Luger
Hur man mår i en separation beror till stor del på vem som tagit initiativet. Den som blir lämnad har inte hunnit förbereda sig när världen faller samman. Den som lämnar har hunnit förbereda sig. Det är ett faktum. Det är ofta kvinnan som tar initiativet i den åldern. Det är tufft och mår man inte bra från början är det nog än värre. Har själv gått igenom detta, men att rikta vreden/sorgen/desperationen mot barnen är obegripligt. GM måste ha känt sig trängd in i ett hörn utan utvägar. Tragiskt.

Jo men att göra just detta krävs lite att man har det i sig redan innan. Man är sjuk från början. Detta är ingen plötslig sjukdom något som händer som gör att en person gör något sjukt som detta. Vi normala har spärrar och även om blir dumpade på det mest horribla sättet kommer vi inte göra skit som detta. Han hade det i sig från start och något som kanske behöver uppmärksammas mer.
Citera
2019-01-24, 22:36
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Men hon skaffade ju barn med honom. Då måste hon också ha varit sjuk som skaffade barn med honom om hon nu tyckte han var sjuk, instabil, en looser eller hade en liten penis.

Eller så växte hans narcissism och mentala ohälsa med tiden och hon tillslut inte orkade med hans jävla självömkande! Jag gissar att du aldrig varit med någon av det motsatta könet eller är vuxen nog att förstå att ibland blir det så. Vuxna gör slut, och med normala män och kvinnor slutar det inte med att någon av de mördar barn. Men i detta fallet var mannen så svartsjuk på sitt ex att han dödade hennes barn och tog sitt eget liv för att han inte ville sitta i fängelset för morden!
Citera
2019-01-24, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Mm

Nä men jag tror som flera att detta är den absoluta orsaken till hans vansinnigheter.... + Psykofarmaka.

Svenska kvinnor är otroligt lätta på foten efter skilsmässor, samt törstande efter värme och närhet, det är inte breaking news direkt.

Men hur faan han kunde göra detta mot barnen är så galet.

Svenska kvinnor är lätta på foten efter skilsmässa 😂😂😂😂 Svenska män är då det både före och efter skilsmässa . Inte heller breaking news.
Citera
2019-01-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Mm
Svenska kvinnor är lätta på foten efter skilsmässor, det är inte breaking news.

Hon kan lika gärna träffat denne afghan innan hon lämnade honom. Finns flera exempel på kvinnor som lämnat sina män för att det träffat en asylsökande ung man i min lilla by. Ibland har de tom blivit påkomna på bar gärning.
Citera
2019-01-24, 22:39
Avstängd
Frågan är om det hade slutat på ett annat sätt om afghanen var pursvensk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in