2019-01-24, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Kanske är farsan som inte orkar mer och sköt sin sambo samt unge?

Allt fler mammor åker fast för mord och andra grova brott på sina barn och sin partner/f.d. partner.
Citera
2019-01-24, 01:10
Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Någon som kan ge en beskrivning av Sala i allmänhet, mycket brott osv eller?

Liten skitstad, ingen större industri, ett ställe man åker förbi och glömmer. Ett av många bruksorter i förfall med "lagom" stor invandring. Självklart med en massa vilsna arbetslösa ungdomar och knarket finns där precis som överallt.

Det är min uppfattning om Sala, rätta mig om någon tycker att jag har fel.
Senast redigerad av Rouen 2019-01-24 kl. 01:13.
Citera
2019-01-24, 01:11
Bannlyst
Alla dessa "händelser" alla dessa "utredningar" alla dessa nyfikna
självsmekare..
Man säger då det, kan det vara ett landsortsfenomen tro?
Citera
2019-01-24, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jbeach
Allt fler mammor åker fast för mord och andra grova brott på sina barn och sin partner/f.d. partner.

Källa på det!
Citera
2019-01-24, 01:14
Medlem
Ganonitos avatar
Något liknande det som hände i Bjärred?
Citera
2019-01-24, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Liten skitstad, ingen större industri, ett ställe man åker förbi och glömmer. En av många bruksorter i förfall med "lagom" stor invandring. Självklart med en massa vilsna ungdomar och knarket finns där precis som överallt.

Det är min uppfattning om Sala, rätta mig om någon tycker att jag har fel.
Ok tack, invandringen kommer ju ändå löna sig längre fram så...

Ont: frågan är ju som tidigare nämnts om det är familjerelaterat eller knarkuppgörelse, kanske finns någon som sitter på en alternativ teori?
Citera
2019-01-24, 01:19
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
vi får hoppas det är något knarkrelaterat så det inte är något familjedrama, hujedamej

Nåja. Det kan vara både knarkrelaterat og familjerelaterat.
Citera
2019-01-24, 01:24
Medlem
Browndawgs avatar
Stinker ju utökat självmord om detta. Fan tycker det händer för ofta nu för tiden. Eller är det bara en känsla jag har? Att uökade självmord i familjer ökat.
Citera
2019-01-24, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Nåja. Det kan vara både knarkrelaterat og familjerelaterat.
Fast en av dem var den som hade ihjäl alla, så enligt mig känns det som ett litet dilemma.
Får känslan av enbart familjerelaterat faktiskt...
Citera
2019-01-24, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
vi får hoppas det är något knarkrelaterat så det inte är något familjedrama, hujedamej

Jo, även om man inte önskar någon död så hade det varit lättare att smälta att tre vuxna medvetna om de risker som finns kring droger har farit till sankte Per än om det är minderåriga involverade.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Något liknande det som hände i Bjärred?

Känns lagom oroligt i maggropen att du kan vara något på spåren. Hur som helst så lär det finnas namn att gå på inom 24 h iom att det gäller just Sala. Där går skvalleribyttangånggång fortare än Roffe-A-lagare till bolaget.
Knappt 23K invånare inom kommungränsen varav 13,5K inv.antal i själva tätorten. Säger knappt 1000 flashbackmedlemmar.

Det här löser hon med Schäfern på sin avatar innan det är dags för den kontorstidsarbetande polisen att ta helg.

Snälla Gud låt det inte vara någon yngre än myndig inblandad.
Citera
2019-01-24, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mercifultoyou
Jo, även om man inte önskar någon död så hade det varit lättare att smälta att tre vuxna medvetna om de risker som finns kring droger har farit till sankte Per än om det är minderåriga involverade.

Känns lagom oroligt i maggropen att du kan vara något på spåren. Hur som helst så lär det finnas namn att gå på inom 24 h iom att det gäller just Sala. Där går skvalleribyttangånggång fortare än Roffe-A-lagare till bolaget.
Knappt 23K invånare inom kommungränsen varav 13,5K inv.antal i själva tätorten. Säger knappt 1000 flashbackmedlemmar.

Det här löser hon med Schäfern på sin avatar innan det är dags för den kontorstidsarbetande polisen att ta helg.

Snälla Gud låt det inte vara någon yngre än myndig inblandad.
Eftersom att "Polisen har inlett förundersökning om mord och misstänker att gärningsmannen är en av de döda. " så känns det troligt att det är självmord+mord tyvärr...
Citera
2019-01-24, 01:37
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Någon som kan ge en beskrivning av Sala i allmänhet, mycket brott osv eller?
Sala är som vilken småstad som helst. Varken mer eller mindre. En rätt tråkig stad med helt dött centrum. Ligger relativt nära både Västerås och Uppsala med bra kollektivtrafik till båda orterna. Känd för sin Silvergruva. Var där senast idag (igår nu).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in