2019-01-24, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Men varför sitter du här och i princip försvarar ett sånt uttalande då?!

Jag är inte förvånad. Jag försvarar det inte, och det hjälper knappast om målet är att hitta en partner.

Ok, skall samhället fungera kan vi inte ha hat i den riktningen heller. Självklart måste kvinnor och män fungera ihop och bry sig om varandra, men tror du verkligen att han som skrev det där kommer att ägna sig åt liknande saker? Som en ny livsstil kanske?

Jag är övertygad om att vad som skrivs här till stor del är frustrationer som bara är bra att de kommer ut. Att problem görs synliga är också bra. Att feminismens alla baksidor kommer i ljuset är bra, men NEJ man skall inte [ ... och det här behöver jag banne mig inte skriva ].
Citera
2019-01-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Så du hatar inte bara svenska kvinnor, vill dessutom helst att framtida svenska befolkningen utrotas än snabbare?

Du är djupt fallen i din nihilism ifall du menar allvar. Kan du ens se ljus, där du nu befinner dig? jag kan fortfarande se lite ljus glimtra till från min position.

Kvalitet före kvantitet.
Citera
2019-01-24, 19:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jag är inte förvånad. Jag försvarar det inte, och det hjälper knappast om målet är att hitta en partner.

Ok, skall samhället fungera kan vi inte ha hat i den riktningen heller. Självklart måste kvinnor och män fungera ihop och bry sig om varandra, men tror du verkligen att han som skrev det där kommer att ägna sig åt liknande saker? Som en ny livsstil kanske?

Jag är övertygad om att vad som skrivs här till stor del är frustrationer som bara är bra att de kommer ut. Att problem görs synliga är också bra. Att feminismens alla baksidor kommer i ljuset är bra, men NEJ man skall inte [ ... och det här behöver jag banne mig inte skriva ].

Jag kan förstå hur du tänker, men jag måste ändå anse att när man skriver något sånt och påstår sig mena allvar, då är man illa på det. Dessutom tycker jag det är oerhört märkligt att inte fler reagerar på uttalandet. Har man blivit helt hjärntvättade eller hjärndöda här?
Två eller tre personer utom jag har reagerat på det. Någon ryggdunkar och någon tar inte ställning alls.

Folk får för fan skärpa till sig, bara för att man är på ett internetforum ska man väl inte uppföra sig som en imbecill?
Har precis blivit varse om några meningar den där feministen i mitten av 1900-talet som verkade verkligt galen stod för.
Uttalanden likt gravida kvinnan på bussen som råkar ut för en "olycka" är av samma skrot och korn.
Citera
2019-01-24, 19:46
Medlem
Citat:
Jag kan förstå hur du tänker, men jag måste ändå anse att när man skriver något sånt och påstår sig mena allvar, då är man illa på det. Dessutom tycker jag det är oerhört märkligt att inte fler reagerar på uttalandet. Har man blivit helt hjärntvättade eller hjärndöda här?
Två eller tre personer utom jag har reagerat på det. Någon ryggdunkar och någon tar inte ställning alls.

Folk får för fan skärpa till sig, bara för att man är på ett internetforum ska man väl inte uppföra sig som en imbecill?
Har precis blivit varse om några meningar den där feministen i mitten av 1900-talet som verkade verkligt galen stod för.
Uttalanden likt gravida kvinnan på bussen som råkar ut för en "olycka" är av samma skrot och korn.
Är det Solanas du refererar till så kan jag upplysa dig om att hon inte är direkt isolerad i sina ideer. Hela det feministiska svenska etablissemanget vurmar för SCUM.manifestet.
Citera
2019-01-24, 20:24
Medlem
Citat:

Angående det fetade alltså..... hrrmpf!
Du skrev att det var stört och jag var den första som skrev JA på det! Så det så. [ armarna i kors och stolt näsa i vädret ]

Har förresten för mig att du har hund. Blir ju lite nyfiken på vilken typ av hund det är.
Citera
2019-01-24, 20:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Angående det fetade alltså..... hrrmpf!
Du skrev att det var stört och jag var den första som skrev JA på det! Så det så. [ armarna i kors och stolt näsa i vädret ]

Har förresten för mig att du har hund. Blir ju lite nyfiken på vilken typ av hund det är.
Ja, jag ska backa. Är på bättre humör nu, hehe.
En australian shepherd. Brukshund, vall och vakt. Varför är du nyfiken på det? Ska du säga något i stil med att jag vill ha en hund för att dominera den eller liknande?
Jag kan föregå dig med att min hund är intelligent, självständig, envis som synden och en tuff vakthund. Ingen som låter sig kuvas alltså.
https://www.brukshundklubben.se/hundar/brukshundraser/australian-shepherd/
Citera
2019-01-24, 20:53
Medlem
F.Hansens avatar
Älskar min kvinna från Thailand =)
Citera
Medlem
Även fast det finns många minst sagt korkade kvinnor i Sverige förstår jag inte hur du kan påstå att alla kvinnor är radikalfeminister??
Citera
Medlem
Varför överge svenska kvinnor för någon annan?

Kvinnor är kvinnor överallt. De är ute efter pengar och status bara. Svenskor är lika dålig som alla andra kvinnor.
Citera
2019-01-24, 21:05
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Kvalitet före kvantitet.

Jag förstår inte vad du menar? Att svenska barnet i gravida kvinnans mage inte har någon kvalitet?

Har faktiskt ingen aning. Misstänker att du söker provocera svenska kvinnor och att du inte beter dig så själviskt som du påstår, men motivationen bakom provokationen förblir densamma.
Citera
2019-01-24, 21:06
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Kvalitet före kvantitet.

Jag förstår inte vad du menar? Att svenska barnet i gravida kvinnans mage inte har någon kvalitet?

Har faktiskt ingen aning. Misstänker att du söker provocera svenska kvinnor och att du inte beter dig så själviskt som du påstår, men motivationen bakom provokationen förblir densamma.
Citera
2019-01-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ja, jag ska backa. Är på bättre humör nu, hehe.
En australian shepherd. Brukshund, vall och vakt. Varför är du nyfiken på det? Ska du säga något i stil med att jag vill ha en hund för att dominera den eller liknande?
Jag kan föregå dig med att min hund är intelligent, självständig, envis som synden och en tuff vakthund. Ingen som låter sig kuvas alltså.
https://www.brukshundklubben.se/hundar/brukshundraser/australian-shepherd/

Jag hoppades på "ättrig tax". Skulle ju vara lite roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in