2019-01-24, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Älskar min kvinna från Thailand =)

Jävla äckel, skäms du inte?
Citera
2019-01-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag förstår inte vad du menar? Att svenska barnet i gravida kvinnans mage inte har någon kvalitet?

Har faktiskt ingen aning. Misstänker att du söker provocera svenska kvinnor och att du inte beter dig så själviskt som du påstår, men motivationen bakom provokationen förblir densamma.

Bara genom att utgå från hur fler och fler uppfostrar sina barn. Om barnet får veganmat i magen och under uppväxten, blir ilurad genusteorier, imaskulerad om det är en pojke och uppfostrad till en rabiat pruttkudde som ligger med negrer om det är en flicka? Ja, då är nog det bättre att de barnen slipper lida.
Citera
2019-01-24, 22:12
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney

Oj här tar man i från fotknölarna. Bläddrar igenom dina kommentarer i andra trådar. Du kanske borde ta itu med dina personliga problem innan du kommenterar andra personers liv?
Citera
2019-01-24, 22:52
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney

Varför svarar du inte på mitt senaste inlägg? Om du skriver den här meningen så..

1. Jag förstår att du har personliga problem.
2. Du är en liten fitta.

Förresten fick du någon klarhet i dina tidigare trådar som du startade?

Gå ut på krogen ensam? 2014
Tjejer: Vad tycker ni om killar med några kilo för mycket? 2012
Hur få kontakt med tjejer dagtid? 2011
Tjejer: Hur vill ni att en kille tar kontakt utanför krogen? 2011
Jag och min flickvän har aldrig sex 2011

Ditt patetiska jävla äckelfetto.
Citera
2019-01-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jag hoppades på "ättrig tax". Skulle ju vara lite roligt.
Ja lite zoofili från den svenska mannen kanske är räddningen för den svenska kvinnans attraktionskraft på män i framtiden. Det heter ettrig.
Citera
2019-01-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ja lite zoofili från den svenska mannen kanske är räddningen för den svenska kvinnans attraktionskraft på män i framtiden. Det heter ettrig.

Inte min dåliga stavning just den här gången. Bara min dåliga humor. Tycker alltid det är lustigt att höra hur kvinnor beskriver bra män, för att i nästa sekund motbevisa sig själva, men så roligt skall vi inte få ha det här... tyvärr

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
En som inte behöver hävda sig likt en ättrig tax utan som bara vet att han är den han är, en god man.
Citera
2019-01-24, 23:20
Medlem
Citat:
Inte min dåliga stavning just den här gången. Bara min dåliga humor. Tycker alltid det är lustigt att höra hur kvinnor beskriver bra män, för att i nästa sekund motbevisa sig själva, men så roligt skall vi inte få ha det här... tyvärr
He he. Ja det är väl inte så lätt att vara så otestad och tvingas leva kvar i rosa flickdrömmar långt in i vuxen ålder. Jag sätter 1000 spänn på att hon till slut hamnar med en djupt narcissistisk man som säger alla de rätta sakerna ....................
Citera
2019-01-25, 07:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag hoppades på "ättrig tax". Skulle ju vara lite roligt.

Nej det tycker jag inte alls. Den rasen påminner för mycket om vissa män 😁
Citera
2019-01-25, 07:38
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
He he. Ja det är väl inte så lätt att vara så otestad och tvingas leva kvar i rosa flickdrömmar långt in i vuxen ålder. Jag sätter 1000 spänn på att hon till slut hamnar med en djupt narcissistisk man som säger alla de rätta sakerna ....................

Och ändå tror jag att jag har det betydligt lättare än vad du och många andra män har det. Som svensk kvinna på brantens ruin, snart är jag övergiven!
Citera
2019-01-25, 08:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Och ändå tror jag att jag har det betydligt lättare än vad du och många andra män har det. Som svensk kvinna på brantens ruin, snart är jag övergiven!

Jag tror du är övergiven av män sedan länge. Annars satt du inte här och häckade 16 timmar per dygn. Har du inga barn att ta hand om fruntimmer?!

Baksmällan efter den feministiska festen kanske inte blev så skön ändå? Imorgon dimper springnotan ner också...
Citera
2019-01-25, 09:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag tror du är övergiven av män sedan länge. Annars satt du inte här och häckade 16 timmar per dygn. Har du inga barn att ta hand om fruntimmer?!

Baksmällan efter den feministiska festen kanske inte blev så skön ändå? Imorgon dimper springnotan ner också...

Det är skillnad på att vara frivilligt ensam och övergiven min vän.
Det är trots allt inte jag som är bitter eller behöver betala för sex och närhet..
Citera
2019-01-25, 10:39
Medlem
Citat:

Ok, anekdot-dags:
Det var faktiskt en tjej som talade om för mig och öppnade mina ögon för det här.

Förklarande exempel:
Tänk dig en godtycklig tjej som väldigt bestämt hävdar att hon definitivt och aldrig kommer att gifta sig med någon som bär glasögon och inte har något hår. Ett år senare. Ja, nog tusan är hon gift med en snubbe som har glasögon och inget hår.

Så den jag pratar om var skrockfull och rädd för att något liknande skulle hända henne. Därför var hon ständigt försiktig med negativa utsagor om andra människor. Speciellt om pojkvänner till hennes vänninor. Eftersom jag inte är skrockfull var det där väldigt främmande för mig, man faktiskt riktigt charmigt. Alla gillade hennes stil och vi målade upp skämtsamma profetior när folk hade bestämda utsagor om hur människor inte får vara.

Om vi nu kallar ettrig tax för en skämtsam profetia om Moment22x22's framtida man, så menar i alla fall jag att det är en ganska harmlös profetia. Lite gullig. Inte samma som djupt narcissistisk man väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in