Flashback bygger pepparkakshus!
2019-01-23, 15:39
Medlem
Har just börjat äta linsbågar. Så gott!
Citera
2019-01-23, 19:54
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Kommer ett gäng nya chips smaker nästa vecka i butikerna:

OLW: Räfflade linschips Grill

OLW: Cheez cruncherz- Texas Ranch

OLW: Chili Bea

Olw: Poppig Paprika

OLW: Rockig Chili och ingefära

Kommer ett gäng till

Ett gäng till innebär mer exakt?
Citera
2019-01-23, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Ett gäng till innebär mer exakt?

Gårdschips Dill och Parmesan. Minns inte dom andra, ska kolla om jag hittar.
Citera
2019-01-23, 20:26
Bannlyst
Även Havresnacks creme fraiche&lök

Samt jordnötter från esttrella med smakerna:

Spicy Chili och Salted Caramel.
Citera
2019-01-23, 20:30
Bannlyst
Även en ny smak av Hummus snacks med falafelkryddad
Citera
2019-01-23, 20:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Gårdschips Dill och Parmesan. Minns inte dom andra, ska kolla om jag hittar.
De nya med bea köpte jag för några dagar sen men har inte testat dem än. Hittade lite nya nötter på ICA som jag köpte idag. Får se om jag testar dem i helgen. 😊
Citera
2019-01-23, 21:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Fattar inte. Uppskattar inte längre chips och dips som man gjorde förr. Kunde sätta i mig flera påsar. Numera inte så mycket. Ja jo visst när man växer och har sig så är chips bra. Men det var ju så gott men numera är det inte lika mycket det. Fy fan att bli gammal. Nötter gillar man ju dock fortsatt!
Senast redigerad av Zaedrews 2019-01-23 kl. 21:07.
Citera
2019-01-25, 01:49
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Fattar inte. Uppskattar inte längre chips och dips som man gjorde förr. Kunde sätta i mig flera påsar. Numera inte så mycket. Ja jo visst när man växer och har sig så är chips bra. Men det var ju så gott men numera är det inte lika mycket det. Fy fan att bli gammal. Nötter gillar man ju dock fortsatt!

Samma här. När jag var ung så kunde jag smälla i mig en påse potatischips på nolltid. Nötter funkar fortfarande, även Estrellas jordnötsbågar. Finska rågchips är min favorit nu för tiden, synd att det inte finns så stort utbud här i Sverige.
Citera
2019-01-25, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andy-seagal
nån som testat Estrellas nya Sourcream and Mixed Chilies som jag såg på city gross.
Positivt överraskad både när det gäller smak och hetta.
Chilichips brukar ju sällan vara starka, men dessa hade en påtaglig styrka samt chilismak som dessutom gjorde sig riktigt bra ihop med sourcreamen.
Citera
2019-01-26, 21:44
Medlem
Bennystraffsparks avatar
OLW Räfflade linschips grill - Lite väl salta för mig men god löksmak 3/5

OLW Poppig paprika - Sour cream har bytts ut till färskost men det är samma trista resultat, den här smaken har funnits många gånger tidigare 2/5

Snack Foods Popcorn licorice - Lakritsen går väl ihop med de salta popcornen, ny favorit faktiskt 5/5 (vet ej om dessa faktiskt är nya eller om jag bara aldrig sett de innan)

OLW Cheeze crunchers Texas ranch - Väldigt goda, ostsmaken passar perfekt med den grillade paprikan 4/5

OLW Linschips Smoked paprika - Väldigt tråkiga, saknar allt. 1/5

Estrella Spicy chili jordnötter - God tydlig chilismak som balanseras med lök&tomat samt man känner av hettan. Stort + att de inte är så satans söta som andra starka nötter kan vara. Hade gärna fått vara starkare 4/5

Estrella Salted caramel jordnötter - Smakar precis vad namnet antyder 3/5
Citera
2019-01-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennystraffspark
OLW Räfflade linschips grill - Lite väl salta för mig men god löksmak 3/5

OLW Poppig paprika - Sour cream har bytts ut till färskost men det är samma trista resultat, den här smaken har funnits många gånger tidigare 2/5

Snack Foods Popcorn licorice - Lakritsen går väl ihop med de salta popcornen, ny favorit faktiskt 5/5 (vet ej om dessa faktiskt är nya eller om jag bara aldrig sett de innan)

OLW Cheeze crunchers Texas ranch - Väldigt goda, ostsmaken passar perfekt med den grillade paprikan 4/5

OLW Linschips Smoked paprika - Väldigt tråkiga, saknar allt. 1/5

Estrella Spicy chili jordnötter - God tydlig chilismak som balanseras med lök&tomat samt man känner av hettan. Stort + att de inte är så satans söta som andra starka nötter kan vara. Hade gärna fått vara starkare 4/5

Estrella Salted caramel jordnötter - Smakar precis vad namnet antyder 3/5

Tack, varit runt i alla butiker utan att hitta OLW Linschips Grill utan enbart sett Smoked paprika så trodde det var en hörsägen att dessa skulle finnas men då verkar de existera
Citera
2019-01-27, 11:49
Medlem
Scientologens avatar
OLW:s nya chili och ingefära smakade jag och blev positivt överraskad av. Jag brukar tröttna rätt kvickt på chips men dessa hade en spännande smak och var inte vad jag förväntade mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in