2019-01-21, 23:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Ja, nikitanikitas avstängning tar slut idag ju!
Var är h*n?!

Tråden kommer nog bombas snart
2019-01-21, 23:28
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Tråden kommer nog bombas snart

Ja, imorgon borde h*n ha insett att h*n kan skriva igen!
Synd bara att Devil31 är avstängd nu, annars hade det kunnat bli mycket intressant
2019-01-22, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ciax
Med låsas in menar jag både psyk eller fängelse, om än jag håller med om att psyk kanske har större chans att ändra hennes beteende. Men så länge hon inte kan utsätta andra för fara är jag nöjd.
frågan är om det bara stannar vid hot. för det verkar ju bli rätt besatt när det väl startar och verkar ha svårt att inse att det är läge att backa. Men visst alla är ju inte farliga för att dom beter sig märkligt som tur är. Men känns ju inte som människan är riktigt stabil när det spårar så sjukt mycket när något inte går hennes väg.
2019-01-23, 10:33
Medlem
LillaTEs avatar
någon, som inte är blockad från Tereses fb, kanske behöver upplysa henne om att hon kan hälsa sin sanvän Nikitanikita att hon inte längre är avstängd här i tråden.
2019-01-23, 14:27
Medlem
SmygarBerits avatar
Är förhandlingen i Umeå eller i Skellefteå? Är den i Umeå så kommer jag nog glida förbi och kolla på spektaklet några timmar iaf

Jag misstänker dock att Therese kommer få akuta urinproblem och inte dyka upp på sin förhandling- igen.. Ngn som sätter emot?
2019-01-23, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Är förhandlingen i Umeå eller i Skellefteå? Är den i Umeå så kommer jag nog glida förbi och kolla på spektaklet några timmar iaf

Jag misstänker dock att Therese kommer få akuta urinproblem och inte dyka upp på sin förhandling- igen.. Ngn som sätter emot?
I Umeå är det. Troligt att blåsan ställer till det igen även om jag hoppas hon lärt sig något
2019-01-23, 17:58
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:

Tror absolut att någon åkomma dyker upp lagom lägligt.
Ska du dit den här gången?
2019-01-24, 19:14
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:

Åh snälla, du måste åka dit! Gör en live-rapportering från rättegången som Aftonbladet brukar göra!
2019-01-25, 11:25
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Åh snälla, du måste åka dit! Gör en live-rapportering från rättegången som Aftonbladet brukar göra!

Haha, jo men jag ska försöka pallra mig dit faktiskt, måste ju uppleva spektaklet. Får skriva efteråt eller i ngn paus då de brukar va tjinkiga på om man håller på med telefonen under tiden en förhandling pågår
2019-01-25, 17:31
Medlem
Ciaxs avatar
Citat:
Haha, jo men jag ska försöka pallra mig dit faktiskt, måste ju uppleva spektaklet. Får skriva efteråt eller i ngn paus då de brukar va tjinkiga på om man håller på med telefonen under tiden en förhandling pågår

Jag trodde att Nikitanikita skulle komma in här och försvara T liter mer nu när rättegången närmar sig och avstängningen är över. Stackars T, hon behöver en san vän i dessa tider.. ingen annan tror ju på henne Någon annan vän borde kunna förklara läget om nu Nikita är avstängd ännu, för allas skull! T förtjänar en ärlig sanvän som står upp för henne.
Trevlig helg på er alla
2019-01-25, 18:21
Bannlyst
Hej vad jag läste. Stod de att t. Kissar varje 5 min 30 min timme
Man få nog inte spela in ta kort i rättsalen

Joel hade 9 åring hjärna läste jag teres som 19 15 åring vad jag läst tidigare inlägg
2019-01-25, 18:32
Bannlyst
vad vare för länk man la in bild

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in