2019-01-21, 15:46
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Hon är avstängd igen 😂

det är ju helt crazy att Devil31 aldrig lär sig! Hur svårt kan det vara att läsa regler och följa dem? En heeeel månad innan uppdateringar. Och nej, jag tror inte heller på att det publiceras så mycket sanningar, men underhållande är det ju ändå. Behövs ju både såna som Devil31 och såna "sanvän-konton" för att verkligen hålla denna cirkusfreaktråd levande.
2019-01-21, 15:50
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
det är ju helt crazy att Devil31 aldrig lär sig! Hur svårt kan det vara att läsa regler och följa dem? En heeeel månad innan uppdateringar. Och nej, jag tror inte heller på att det publiceras så mycket sanningar, men underhållande är det ju ändå. Behövs ju både såna som Devil31 och såna "sanvän-konton" för att verkligen hålla denna cirkusfreaktråd levande.

Ingen fara. Med all säkerhet har även Devil31 några sanvänner som kan hålla tråden uppdaterad i dennes olyckliga frånvaro. Efter att ha följt tråden sedan starten är det en sak jag blivit säker på: det finns oändligt många sanvänner i världen.
2019-01-21, 16:12
Medlem
Bästa tråden någonsin 😁 någon som vet om båda rättegångarna mot T och J*mmy kommer vara i anslutning till varandra eller samtidigt? Jag pratade med tingsrätten idag och rättegången mot T är 20 och 21 mars 8.30-16.30 sal 1 men glömde fråga om rättegången mot J.
2019-01-21, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dammsugare95
Bästa tråden någonsin 😁 någon som vet om båda rättegångarna mot T och J*mmy kommer vara i anslutning till varandra eller samtidigt? Jag pratade med tingsrätten idag och rättegången mot T är 20 och 21 mars 8.30-16.30 sal 1 men glömde fråga om rättegången mot J.
Det är ju en och samma stämningsansökan, så det kommer vara en gemensam förhandling.
2019-01-21, 17:34
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Ingen fara. Med all säkerhet har även Devil31 några sanvänner som kan hålla tråden uppdaterad i dennes olyckliga frånvaro. Efter att ha följt tråden sedan starten är det en sak jag blivit säker på: det finns oändligt många sanvänner i världen.

Nike-vad-hen-nu-hette borde vara fri att skriva igen! Var är sannvännen?
2019-01-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning

Du menar Nik*tan*kita ?
2019-01-21, 18:17
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Du menar Nik*tan*kita ?

Så hette hen visst
2019-01-21, 20:00
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dammsugare95

Helt klart bästa tråden! Så mycket galenskap av vuxna barn...
Mycket frestande att försöka ta ledigt för att åka dit och närvara i tingsrätten.
2019-01-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det är ju en och samma stämningsansökan, så det kommer vara en gemensam förhandling.

Ok, vad bra, blir två händelserika dagar
2019-01-21, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Helt klart bästa tråden! Så mycket galenskap av vuxna barn...
Mycket frestande att försöka ta ledigt för att åka dit och närvara i tingsrätten.

Ja verkligen, det kan inte missas
2019-01-21, 21:31
Avslutad
Lite långt för mig att åka. Men om någon ska dit, se då till att ta upp ljud. Det vore så roligt att ta dela av.
2019-01-21, 22:33
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning

Ja, nikitanikitas avstängning tar slut idag ju!
Var är h*n?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in