2019-01-22, 02:26
Bannlyst
Incels har en offermentalitet som heter duga. De verkar njuta av att påstå sig vara förtryckta offer.

Garanterat någon psykisk störning som ligger bakom detta beteende.
Citera
2019-01-22, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durzduran
Ledsen, du kan inte skylla på "psykisk störning" när det börjar handla om miljontals, ja MILJONTALS män i väst, som börjar inse hur samhället faktiskt fungerar.

Den enda som har en offermentalitet är du, ingen annan. De flesta kvinnor är absoluta experter på att framstå som offer, ni använder det av verktyget varenda jävla gång ni blir ställda mot väggen, "muhuu stackars mig jag är bara en liten tjej!!" för att någon ska komma och rädda dig, ni är helt otroligt jävla patetiska och svaga.

Som svar på tråden:

Svenska män är de mest jämställda, snällaste i världen, som gett kvinnan mer än någon annan man. Dessa svenska män är extremt attraktiva ur en nationell synpunkt, men ändå dissas de av medelmåttiga 35åriga kedjerökande singelmorsor som bor i soc-2or.

Det är inte männen, som ska förändra sig, det är kvinnor som behöver tas ner på jorden och inse att deras lilla självbild som social media och nuvarande politiska feministiska klimat lurat i dom är falsk, dom är inte "all that", i själva verket är dom inte mycket alls förutom en livmoder. Exakt vad har kvinnor rent historiskt bidragit med, mer än att föda barn då?

Det är män som skapat samtliga broar, brunnar, avloppssystem, dragit kablar, snickrat och murat ihop hus och byggnader. Det är män som skapat internet, datorn, telefonen, stolen, pianot, tallriken, spisen, mikrovågsugnen, biografen, tvn, videon, dvdn, wifi, vattenkranen, stekpannan, bilen, cykeln, infrastrukturen.

Det är män som skapat i princip ALLT i vårat samhälle, som kvinnor använder sig av.

Det är även (vita) män som uppfunnit den såkallade "jämställdheten", det är VITA män som gett kvinnan mer frihet än någon annan manlig folkgrupp i hela den mänskliga historien.

Fattar ni det, era bortskämda jävla fitthoror? Inser ni hur jävla mycket män har gjort för er och samhället eller? Sen har ni make att klaga, det är då fanimig helt jävla otroligt vad sjuka i huvudet ni är.

Fortsätt klaga ni bara, MGTOW och incels växer så det knakar, snabbare än någon annan subkultur någonsin gjort, till slut kommer vi till en punkt där det slår över en viss procent och då blir elden ett inferno som sprider sig otroligt snabbt.

Kanske ni då kommer uppskatta de gamla goa männen igen, för särskilt bra behandlade kommer ni antagligen inte bli efter erat jävla fittiga gnäll.

Svara nu på detta inlägg med något ironiskt eller sarkastiskt typiskt kvinnligt passivt aggressivt så jag kan fortsätta slå in pannan på dig rent verbalt, ditt jävla luder.
Orkade inte riktigt läsa igenom utan vill bara meddela att omkring en miljard människor lär lida av olika störningar och liknande som påverkar det mentala. Individen blir inte friskare av att tillhöra en större, sjuk grupp.
Citera
2019-01-22, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Ja men hur många kvinnor vill vara madrass åt män som inte bryr sig om dom öht?

Vill man ha något speciellt så måste man jobba på sig själv. Det handlar inte om att bli en helt annan människa. Idag har vi ju även nätet som ger alla möjlighet att hitta svar.

Samma grej gäller där med tyvärr. Som tjej funkar det kanske att ”jobba på sig själv”. När tjejer ”jobbar med sig själva” så kan dom hitta någon. Om en kille ”jobbar på sig själv” kommer inte tjejer bry sig. Tvärtom så är det ett tragiskt att du ger ett sänt här råd till killar för dom kommer bli totalt mobbade och förudmjukade om dom följer det. Går en snubbbe ut med att han läser sjäövhjälpsböcker så kommer många skratta ett hårt och driva länge med det.
Citera
2019-01-22, 04:52
Avslutad
Om det är något som borde utmanas är det kanske frågeställningen: Varför.

Varför bör en man vilja träffa en kvinna? Varför förändras för någon annans skull?
Förändringar som inte kommer inifrån är sällan äkta, så varför gå igenom något sådant, för något så ogynnsamt
som lite fitta?

Nej män, skaffa er en plastic pussy istället om torkan är outhärdlig eller knulla en hora om ni behöver få sex avdramatiserat och låt ingen övertyga er om att ni behöve skämmas för det, believe me, pussy is WAAAAY overrated, tänk på det, varenda kvinna besitter en, således är pussy overrated och ännu mer så idag än någonsin. Men! Har en kvinna verkligen mycket mer än så att erbjuda er?

Tro mig, ni vill inte ha huvudvärken som kommer med engagemangen till en enda kvinna, håll hellre dessa på avstånd, knulla när ni får chansen, njut av kvinnor till er bästa förmåga, men bind er inte, ni kommer inte att bli lyckligare av det.

Alla singelmän i min bekantskap som varit visa nog att hålla kvinnor på avstånd kör bilarna DE vill ha, inte bilarna "familjen" behöver. Har otroligt mer mycket pengar att disponera på sig själva, lever sina liv utefter deras egna mallar och är helt enkelt lyckligare, än männen som lever svenssonlivet och slavar för att få det hela att gå ihop.
Detta är vad de ägnar deras bästa år åt, det kommer att bli bortkastat för många av dem då många av "deras" kvinnor kommer helt enkelt att lämna dem, kolla statistiken själva om ni inte tror mig och låt veta att det kommer bli långt värre.

Kanske är vi helt enkelt inte ämnade för monogami eller kanske är jag helt enkelt inte det.

Traditionalism, feminism, manchauvinism, same cancer, same shit.
Skit allt det där, gör er egen grej och skäms inte för den ni är. Tell the world the fuck itself, because the world doesn't give you to eat, the only one that will do that is YOU.
Citera
2019-01-22, 15:51
Medlem
GatlingGunnars avatar
Citat:
Ledsen, du kan inte skylla på "psykisk störning" när det börjar handla om miljontals, ja MILJONTALS män i väst, som börjar inse hur samhället faktiskt fungerar.

Den enda som har en offermentalitet är du, ingen annan. De flesta kvinnor är absoluta experter på att framstå som offer, ni använder det av verktyget varenda jävla gång ni blir ställda mot väggen, "muhuu stackars mig jag är bara en liten tjej!!" för att någon ska komma och rädda dig, ni är helt otroligt jävla patetiska och svaga.

Som svar på tråden:

Svenska män är de mest jämställda, snällaste i världen, som gett kvinnan mer än någon annan man. Dessa svenska män är extremt attraktiva ur en nationell synpunkt, men ändå dissas de av medelmåttiga 35åriga kedjerökande singelmorsor som bor i soc-2or.

Det är inte männen, som ska förändra sig, det är kvinnor som behöver tas ner på jorden och inse att deras lilla självbild som social media och nuvarande politiska feministiska klimat lurat i dom är falsk, dom är inte "all that", i själva verket är dom inte mycket alls förutom en livmoder. Exakt vad har kvinnor rent historiskt bidragit med, mer än att föda barn då?

Det är män som skapat samtliga broar, brunnar, avloppssystem, dragit kablar, snickrat och murat ihop hus och byggnader. Det är män som skapat internet, datorn, telefonen, stolen, pianot, tallriken, spisen, mikrovågsugnen, biografen, tvn, videon, dvdn, wifi, vattenkranen, stekpannan, bilen, cykeln, infrastrukturen.

Det är män som skapat i princip ALLT i vårat samhälle, som kvinnor använder sig av.

Det är även (vita) män som uppfunnit den såkallade "jämställdheten", det är VITA män som gett kvinnan mer frihet än någon annan manlig folkgrupp i hela den mänskliga historien.

Fattar ni det, era bortskämda jävla fitthoror? Inser ni hur jävla mycket män har gjort för er och samhället eller? Sen har ni make att klaga, det är då fanimig helt jävla otroligt vad sjuka i huvudet ni är.

Fortsätt klaga ni bara, MGTOW och incels växer så det knakar, snabbare än någon annan subkultur någonsin gjort, till slut kommer vi till en punkt där det slår över en viss procent och då blir elden ett inferno som sprider sig otroligt snabbt.

Kanske ni då kommer uppskatta de gamla goa männen igen, för särskilt bra behandlade kommer ni antagligen inte bli efter erat jävla fittiga gnäll.

Svara nu på detta inlägg med något ironiskt eller sarkastiskt typiskt kvinnligt passivt aggressivt så jag kan fortsätta slå in pannan på dig rent verbalt, ditt jävla luder.

😂 Rigiditet, antagonism, impulsivitet, bristande affektkontroll, underlägsenhetskomplex och projicering. Nog kan det tänkas finnas personlighetsproblem här. För övrigt roar det mig oerhört att du skrivit "make" stället för mage.
Senast redigerad av GatlingGunnar 2019-01-22 kl. 15:52. Anledning: Slarv korrigerat
Citera
2019-01-22, 16:11
Medlem
GatlingGunnars avatar
Citat:
Åh men ser man på, ännu en hobbypsykolog, du blev mobbad i skolan va?

Nejdå, jag har giltig yrkeslegitimation och jag känner en liten smula med dig eftersom jag förstår att du verkligen inte mår bra. Dina barnsliga utbrott med invektiv och pejorativa termer är däremot bara pinsamma. Låt för all del din ilska vara övertäckande för den egentliga skam, sorg och skuld du undertrycker.
Citera
2019-01-22, 16:41
Medlem
GatlingGunnars avatar
Citat:
Psykologi = Psuedovetenskap, ren nonsens i regel. Du kan även sluta med dina patetiska avancerade ord för att på ett så löjligt sätt som möjligt framstå som intellektuell eller högutbildad.

Du bidrar inte med ett skit i tråden så du kan antagligen lämna nu, hejdå.

Utmärkt argumenterat för att din åsikt om denna 'vetenskapliga disciplin' är den rätta. Abstraherat hade du kunnat slå till med psykologi != vetenskap istället, då hade du sluppit kalla psykologi vetenskap alls.

Det är korrekt att rent pragmatiskt sett kan jag kunna göra både det ena och det andra. För att övertyga mig behöver du använda ratuonella- istället för känsloargument. Du beter dig som att du har kvinnor i dina känslor.

Jag är faktiskt både intellektuell och högutbildad och har sålunda inget behov av att framställa mig som det, dessutom förefaller det rimligt att någon med din "överlägsna verbala förmåga", hur nu verbal förmåga är relevant i en asynkron/assymetrisk kommunikationsform, inte borde ha några som helst problem med avancerade ord.

En smula lustig tautologi skönjer sig vid användandet av patetiska och löjlig i samma mening. För att ha en "överlägsen verbal förmåga" förefaller din vokabulär vara högst begränsad, din retorik helt pathos-inriktad samt fylld med argumentationsfel.

Gällande råd i hur man väljer att representera sig själv kan en tanke vara att du försöker ta ett steg tillbaka och funderar på hur du själv kan tänkas bli uppfattad. Läs: som ett skrikande barn som aldrig lärt sig frustrationskontroll. Dina föräldrar var inget vidare på vare sig uppfostran eller kärlek, va?

Farväl söta känsloprinsessa, vi kände dig knappt.
Citera
2019-01-22, 16:48
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel

Varför bör en man vilja träffa en kvinna? Varför förändras för någon annans skull?
Förändringar som inte kommer inifrån är sällan äkta, så varför gå igenom något sådant, för något så ogynnsamt
som lite fitta?

Nej män, skaffa er en plastic pussy istället om torkan är outhärdlig eller knulla en hora om ni behöver få sex avdramatiserat och låt ingen övertyga er om att ni behöve skämmas för det, believe me, pussy is WAAAAY overrated, tänk på det, varenda kvinna besitter en, således är pussy overrated och ännu mer så idag än någonsin. Men! Har en kvinna verkligen mycket mer än så att erbjuda er?

Tro mig, ni vill inte ha huvudvärken som kommer med engagemangen till en enda kvinna, håll hellre dessa på avstånd, knulla när ni får chansen, njut av kvinnor till er bästa förmåga, men bind er inte, ni kommer inte att bli lyckligare av det.

Alla singelmän i min bekantskap som varit visa nog att hålla kvinnor på avstånd kör bilarna DE vill ha, inte bilarna "familjen" behöver. Har otroligt mer mycket pengar att disponera på sig själva, lever sina liv utefter deras egna mallar och är helt enkelt lyckligare, än männen som lever svenssonlivet och slavar för att få det hela att gå ihop.
Detta är vad de ägnar deras bästa år åt, det kommer att bli bortkastat för många av dem då många av "deras" kvinnor kommer helt enkelt att lämna dem, kolla statistiken själva om ni inte tror mig och låt veta att det kommer bli långt värre.

Kanske är vi helt enkelt inte ämnade för monogami eller kanske är jag helt enkelt inte det.

Traditionalism, feminism, manchauvinism, same cancer, same shit.
Skit allt det där, gör er egen grej och skäms inte för den ni är. Tell the world the fuck itself, because the world doesn't give you to eat, the only one that will do that is YOU.

En ännu bättre fråga än trådstarten är : Varför ska män behöva förändra sig för att träffa kvinnor?

Något är fel när det inte räcker med att vara en vanlig man, med vanlig utbildning/jobb och med ett vanligt utseende. Är det verkligen "jämställt" när en vanlig kvinna med ett alldagligt utseende som jobbar i kassan på ica behandlas som ett eftertraktat pris, samtidigt som en man i samma situation behandlas som luft.
Citera
2019-01-22, 16:56
Medlem
GatlingGunnars avatar
Citat:
Ok mer svammel alltså, ingen bryr sig, hej på dig.

Next.

Äntligen ett påstående som är värt att besvara då med: pffft, bara så. Jag antar att vi är klara då? Ännu en fjäder i hatten, en vinstpokal och en överdimensionerad check till Gunnar. Tack för en god match!
Citera
2019-01-22, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel

Varför bör en man vilja träffa en kvinna? Varför förändras för någon annans skull? Förändringar som inte kommer inifrån är sällan äkta, så varför gå igenom något sådant, för något så ogynnsamt som lite fitta?

Nej män, skaffa er en plastic pussy istället om torkan är outhärdlig eller knulla en hora om ni behöver få sex avdramatiserat och låt ingen övertyga er om att ni behöver skämmas för det, believe me, pussy is WAAAAY overrated, tänk på det, varenda kvinna besitter en, således är pussy overrated och ännu mer så idag än någonsin. Men! Har en kvinna verkligen mycket mer än så att erbjuda er?

Det hoppas jag verkligen. Jag tycker att du förenklar det och nedvärderar kvinnor. Att utforska bröst, fitta och andra utstående kroppsdelar, och att äga varandras kroppar på andra sätt, är aldrig OK! Drömmer du inte om känslan att vakna upp och veta att din andra hälft sitter i köket och redan dricker kaffe, och får livsmening av att undra om hon kommer att ge dig en smörgås, en smäll, fråga dig om du sov gott, skälla ut dig eller försöka sätta på dig?

Precis som min mamma brukade göra. Kvinnor är ett äventyr, en gåta. De skapades för att ge män spänning och för att styra upp dem, särskilt de dominerande männen. Det är något väldigt vackert. Eller bara något som vi hittills har gått på, som bibeln.
Citera
2019-01-22, 17:18
Medlem
GatlingGunnars avatar
Citat:
Vinstpokal? Ok du är garanterat oskuld, maken till tryhard har sällan skådats.

Leksaken har förlorat nyhetens behag då den inte ens ids generera förolämpningar som inte är kreativt bankrutta. Du är inte torr bakom öronen och har inte fått fitta sen fitta fick dig. Å andra sidan är du ju faktiskt en fitta, jag må vara ett rövhål men du är inte ens hälften så tajt, och nu är det blodigt allvar som att du blir tagen på sängen med din mödomshinna spräckt och ditt livs första mens i samma stund. Du har överlägset prepubertal oförmåga. Återgå till din plats i begåvningsreserven och följ Helen Kellers exempel och håll käften blint.
Citera
2019-01-22, 17:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
En ännu bättre fråga än trådstarten är : Varför ska män behöva förändra sig för att träffa kvinnor?

Något är fel när det inte räcker med att vara en vanlig man, med vanlig utbildning/jobb och med ett vanligt utseende. Är det verkligen "jämställt" när en vanlig kvinna med ett alldagligt utseende som jobbar i kassan på ica behandlas som ett eftertraktat pris, samtidigt som en man i samma situation behandlas som luft.

Snälla, vi är alla fullständigt medvetna om att kvinnor inte vill ha jämställdhet, kvinnor vill ha kvotering och positiv särbehandling, hade de önskat jämställdhet hade det märkts. Lika lön för olika arbete är feministens motto.
Jämställdhet inför lagen till att börja med, utan speciella lagar för bögar, kvinnor och andra "utsatta". Sånt här får gehär hos en mikroskopisk andel kvinnor, i en jämställd värld hade kvinnor som medvetet lurar män till att ta hand om andras bastarder och blöder dessa män på omtanke, ork, kärlek och en helvetes massa tid och ekonomiska medel samt möjligheten till egna biologiska barn inom en vettig tidsram, dömts som de vidriga bedragerskorna av den värsta sorten som de är. I en jämställd värld hade faderskapstest varit standard (notera ej obligatorisk) så att stigman hade hamnat på otrogna kvinnor och inte osäkra män som vill begära testet. Kvinnor skiter i rättvisa, de har aldrig brytt sig om den, de vill bara ha på mäns bekostnad, detta är sanningen och detta är varför en man aldrig är älskad för den han är, bara vad han kan förse sin kvinna med.

Jag går inte med på något av det, jag håller subborna på avstånd och knullar den jag känner för varje tillfälle jag får. Att se en kvinna bryta ihop för att hon inte får som hon vill trots att mannen (jag) varit fullkomligt ärlig med hans intentioner visar bara på hur banala den överväldigande majoriteten av dessa är, kommer aldrig att se kvinna som en jämlike, aldrig någonsin och jag skiter i vad vita riddare, feminister och andra varianter av manjinor har att säga om saken.

Sist så skiter jag i hur långt upp i vädret kvinnan har hennes näsa och hur självgod hon är, jag skiter fullständigt i hennes uppblåsta attityd och hennes övertro på hennes egna värde. Är hon inte exceptionell mot mig kan hon förvänta sig att bli behandlad som damm tillbaka. Det är lika mycket männens fel att kvinnor agerar som de gör, är rätt säker på att kvinnor skulle betee sig på ett helt annat sätt om män tog tummen ur och slutade jaga världens mest övervärderade valuta (fitta) och faktiskt behandlade dåliga kvinnor som luften de är istället för att belöna dem och placera dem på berg. Men män är slavar till kuken occh då blir det som det blir. Kan inte tänka mig att det kommer bli bättre så antingen anpassar man sig eller så blir man utan, simple as that.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in