Citat:
Ursprungligen postat av
ricardo22
En ännu bättre fråga än trådstarten är : Varför ska män behöva förändra sig för att träffa kvinnor?
Något är fel när det inte räcker med att vara en vanlig man, med vanlig utbildning/jobb och med ett vanligt utseende. Är det verkligen "jämställt" när en vanlig kvinna med ett alldagligt utseende som jobbar i kassan på ica behandlas som ett eftertraktat pris, samtidigt som en man i samma situation behandlas som luft.
Snälla, vi är alla fullständigt medvetna om att kvinnor inte vill ha jämställdhet, kvinnor vill ha kvotering och positiv särbehandling, hade de önskat jämställdhet hade det märkts. Lika lön för olika arbete är feministens motto.
Jämställdhet inför lagen till att börja med, utan speciella lagar för bögar, kvinnor och andra "utsatta". Sånt här får gehär hos en mikroskopisk andel kvinnor, i en jämställd värld hade kvinnor som medvetet lurar män till att ta hand om andras bastarder och blöder dessa män på omtanke, ork, kärlek och en helvetes massa tid och ekonomiska medel samt möjligheten till egna biologiska barn inom en vettig tidsram, dömts som de vidriga bedragerskorna av den värsta sorten som de är. I en jämställd värld hade faderskapstest varit standard (notera ej obligatorisk) så att stigman hade hamnat på otrogna kvinnor och inte osäkra män som vill begära testet. Kvinnor skiter i rättvisa, de har aldrig brytt sig om den, de vill bara ha på mäns bekostnad, detta är sanningen och detta är varför en man aldrig är älskad för den han är, bara vad han kan förse sin kvinna med.
Jag går inte med på något av det, jag håller subborna på avstånd och knullar den jag känner för varje tillfälle jag får. Att se en kvinna bryta ihop för att hon inte får som hon vill trots att mannen (jag) varit fullkomligt ärlig med hans intentioner visar bara på hur banala den överväldigande majoriteten av dessa är, kommer aldrig att se kvinna som en jämlike, aldrig någonsin och jag skiter i vad vita riddare, feminister och andra varianter av manjinor har att säga om saken.
Sist så skiter jag i hur långt upp i vädret kvinnan har hennes näsa och hur självgod hon är, jag skiter fullständigt i hennes uppblåsta attityd och hennes övertro på hennes egna värde. Är hon inte exceptionell mot mig kan hon förvänta sig att bli behandlad som damm tillbaka. Det är lika mycket männens fel att kvinnor agerar som de gör, är rätt säker på att kvinnor skulle betee sig på ett helt annat sätt om män tog tummen ur och slutade jaga världens mest övervärderade valuta (fitta) och faktiskt behandlade dåliga kvinnor som luften de är istället för att belöna dem och placera dem på berg. Men män är slavar till kuken occh då blir det som det blir. Kan inte tänka mig att det kommer bli bättre så antingen anpassar man sig eller så blir man utan, simple as that.