Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Ta en roadtrip till bonnen

Kan även rekommendera Knallhatten i Nordanå, riktigt trevlig herre som har detta ställe. Billigare än bonnen på vissa saker samt att han hade väldigt billiga Svea saker.
Köpte själv 3x Wipeout satser av han för 600kr och då kostar dom 599kr hos andra återförsäljare. Han är dessutom väldigt fyrverkeriintresserad själv, och pratar gärna gamla produkter med en. Sen har han även en del gamla saker för uppvisning i sin butik samt gamla tabloider man kan få titta i. Riktigt kul ställe faktiskt. Han är dessutom generös som bara den. Där var ett ställ med massa raketer i, och då fråga jag han vad han kunde göra för paketpris på alla dom raketerna. Då fick jag dom för 550kr och då var där nog raketer för 1200kr
Fyrverkerifabriken i Ljungby är värt ett besök, Dom produkter han har som bonnen också har, kör han samma priser som bonnen. Har också en del gammalt i en utställning, om man nu är intresserad utav det. Har dock aldrig träffat ägare till stället. Men folk pratar gått om han.
11ans fyrverkerier ska också vara bra har jag hört. Går också att dela till sig lite paketerbjudande. Samt min vän som handla där fick en massa extra produkter för han handla "mycket"