Citat:
Ursprungligen postat av
FiffelMona
Fyfan vad uppenbart att de la in Homeland för att hon skulle kunna svara. Alla som har hört henne mer än fem min på radio/tv vet att hon nästan alltid nämner att hon älskar Homeland.
Riggat.
Ja denna konstellation är säkerligen den som de har 'utsett' som vinnare; den illustrerar ju bara alltför väl det nya Sverige, den utdöende bildade generationen som ska ersättas med den inkvoterade nyanlända adeln. Budskapet är tydligt: bejaka berikningen.
Och att allas vår så kära och dagsaktuella Annie fick göra ett politiskt korrekt inslag i det alltid så objektiva SVT säger ju inte bara det mesta utan allt.😐