Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Det låtar hur bra som helst i mina öron, men förklarar inte ett skvatt av varför du vill tvinga på andra din syn på sex men fascistiska metoder. Vad ger dig rätten liksom? eller vad är det som driver dig så starkt? Att ta till sådana metoder?
Jag har sagt flera gånger i tråden att jag böjer mig för bordeller som är starkt kontrollerade gällande att man just kan fastställa frivilligheten genom att svenskt medborgarskap måste innehas av de arbetande, samt någon form av utbildning, liksom andra yrken har.
Vad jag däremot är enormt emot är att ha en marknad likt den Tyskland eller Amsterdam har, med skyltning, reklam och annat. Rena vansinnet.
Vad min sen personliga åsikt kring sexköpande män är får stå för mig, och den har jag rätt till liksom du har till dina åsikter.
Mina föräldrar har heller ingenting med min åsikt gällande detta att göra, det var du som drog in dem.
Citat:
Vad ger dig rätten liksom? eller vad är det som driver dig så starkt? Att ta till sådana metoder?
Vilka metoder? Att jag skriver min åsikt på flashback? Det jag gör är ju faktiskt inte värre än så.
Frågan är sedan varför det stör dig så enormt att jag har denna åsikten?