2019-01-16, 18:09
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Spelar ingen roll hur många ggr du upprepar det. Gå till närmaste tingsrätt och hämta ut statistik så får du se.
Det finns ingen statistik över spermastöld. Tok heller! 😁
Citera
2019-01-16, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Varför ska vi komma åt det?

Och du bevisar min poäng helt klart. Feministen vill inte ha jämställdhet, ni vill bara ha fördelarna, och skyller sen allt på mannen. Inte undra på att ni slutar ensamma och bittra i Gambia.
Citera
2019-01-16, 18:13
Citat:
Och du bevisar min poäng helt klart. Feministen vill inte ha jämställdhet, ni vill bara ha fördelarna, och skyller sen allt på mannen. Inte undra på att ni slutar ensamma och bittra i Gambia.
Varför ska vi komma åt kvinnor som gör abort?
Citera
2019-01-16, 18:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Men ju fler barn som aborteras desto färre snyltare.

Socialkontoret kommer aldrig släppa igenom singelkvinnor som bara inte vill jobba.
Citera
2019-01-16, 18:17
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Lever han på skattepengar utan att söka jobb är han en snyltare ja. Det är beteendet som gör snyltaren, inte könet.

Nej vi snackar om vad han hade blivit kallad för här på Flashback om han hade varit kvinna.
Citera
2019-01-16, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Men ju fler barn som aborteras desto färre snyltare.

Socialkontoret kommer aldrig släppa igenom singelkvinnor som bara inte vill jobba.

Dessa kvinnor hamnar sällan hos soc. De är smartare än så. De går på olika bidrag från försäkringskassa, pengar från fadern, barnbidrag... Är hotet om soc nära så kommer nästa graviditet som ett brev på posten.
Citera
2019-01-16, 18:20
Medlem
Citat:
Nej vi snackar om vad han hade blivit kallad för här på Flashback om han hade varit kvinna.

Jag kan inte tala för andra, men jag har gett min definition av snyltare, och det gäller oavsett kön.
Citera
2019-01-16, 18:20
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
På samma sätt som vi kommer åt kvinnor som får kalla fötter och gör abort.

Fast hur kommer vi åt männen som får kalla fötter?
Citera
2019-01-16, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Varför ska vi komma åt kvinnor som gör abort?

Inte lätt när intellektet tar slut så man inte vet vad man frågar. Tycker synd om dig.
Citera
2019-01-16, 18:22
Medlem
Citat:
Fast hur kommer vi åt männen som får kalla fötter?

T.ex. genom att ta mer ansvar och inte sära på benen för varje krogragg kanske?
Citera
2019-01-16, 18:24
Citat:
Inte lätt när intellektet tar slut så man inte vet vad man frågar. Tycker synd om dig.
Jodå, jag vet vad jag frågar: varför ska vi komma åt kvinnor som gör abort?

Men du vet inte alltså?
Citera
2019-01-16, 18:26
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Dessa kvinnor hamnar sällan hos soc. De är smartare än så. De går på olika bidrag från försäkringskassa, pengar från fadern, barnbidrag... Är hotet om soc nära så kommer nästa graviditet som ett brev på posten.

Ah ok, du har full koll på det vita slöddret. Gött.
Försäkringskassan kan du nog glömma förresten.

Det enda jag någonsin tagit åt mig av WordWarriors propaganda är att en planskatt på 20% borde råda. Då hade myndigheter varit tvungna att prioritera. Då hade det vita slöddret sanerat sig själva. Eller blir det som i USA, vad vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in