Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Moa var min elev och hon var hur pigg/ normal som helst. Agnes träffade jag en enda gång. Hon var en helt normal tonåring. Men dom som såg Agnes på LU; säger dom att hon såg sjuk ut så tror jag på dom för facit i hand var allt som hände i huset var sååå onormalt så om man är helt normal innan så blir man - vill inte uttrycka mig så men är tvungen - onormal. Man blir sjuk av psykisk press
Jo, du är väl den som kört detta friskhetskort tydligast i tråden som sen används som referens och den ultimata källan. Den som fullständigt förtalat O som drivkraft.
Grunden i den här tråden är dels en stor misstro rent generellt gällande ME.
Fortsättningsvis förfalskade intyg är nästa del.
Det kan man ignorera helt - dels är det ett tyckande (stundom en ren klappjakt och ignorans mot patienter) och dels en fet lögn.
Sen så övergår fokus mot pappan mer riktat - att han varit drivande gällande denna diagnos.
Förutom grundlurat skolan vill säga som Oskar den Onde.
Att förklara vitsen med att ägna sig åt detta sen 2015 för att mörda sina barn några år senare tycks falla bort helt.
Det är med andra ord både långsökt och ren överkurs på mördarfronten.
Åter mer specifikt till M.
ME:s symtom varierar men i centrum står utmattning efter aktivitet.
Hur M betedde sig efter pianolektionerna? Det har du ingen aning om.
Hur länge såg du M? 45 minuter per vecka?
A har du sett EN ENDA GÅNG i ditt liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Moa var inte sjuk i nån kronisk trötthetssyndrom och jag ifrågasätter starkt om Agnes var sjuk i det överhuvudtaget.
Fortsättningsvis har du inte sett M sen i april-maj och hur hennes försämring såg ut har du inte den blekaste aning om.
Fick hon värk? Svårt att sova? Behövde vila mer och mer?
Att dessa patienter försämras över tid är ett faktum och att personerna kan ha sämre och bättre dagar likaså.
Det är en ren skam mot både ME-patienter och M om hon de facto hade de symtom som sjukdomen innebär.
Gällande A så är det ingen lärare som betvivlar att hon hade det svårt.
En bekant berättar hur hon försämrades och fick göra avkall på aktiviteter - först fotboll, sen dans och tennis.
Hur FAN kan du sitta och förringa ett barn på detta sätt?
Du diskuterar att det är sååå onormalt. Jag skulle snarare vilja påstå att det är fullständigt onormalt det du argumenterar för.
Vuxna som sitter och snackar sån skit om personer och sjukdomar och använder de döda barnen som slagträ i en enda stor konspiratorisk soppa.
...och bl.a den här meningarna från dig är fullständigt vedervärdiga. Du vet NOLL om A, har sett henne nån timme i ditt liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Agnes var deppig säkert för hon var hemma. När Agnes blev tonåring o gick mot sin pappa så vad hände då? Barnen mördades.
Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Agnes; lika fin tjej . Intelligent. Förstörd av sin pappa. Kanske också på nåt sätt mest lik honom.
... och här går det i samma anda med rena skitargumenten som grund utan att ha träffat barnen.
Man kan tydligen läsa ut mycket via födelsedagsgratulationer och en uttråkad tonårings nick.
Att A var uttråkad betvivlar jag inte som pga av sjukdom fick göra så stort avkall i sitt liv.
Ni saknar all respekt för både barnen och sjukdom.
Mördade av föräldrarna till allt jävla elände med fortsatt brist på respekt efter döden. Fy fan.
Citat:
Ursprungligen postat av
pita55
Tror heller inte på att Moa var sjuk , hennes barnvakt skrev inte någonting om att hon var sjuk.
Är inte helt säker på Agnes sjukdom , för hon säger att agnesisbored o a girl has nothing to say...blir så ledsen för flickorna som inte fick växa upp. Tänker på er !
Det går ju heller inte att se om man har ME på proverna, Så då får man lyssna på vad pappa säger.