Citat:
Ursprungligen postat av
Fallskarmsjagare
Den som vägrar se risken att H blivit lurad vid testamentet kan aldrig ha bevittnat ett testamente. När vi dessutom konstaterat att hennes underskrift nästan inte fick plats på grund av täckpapperet så kan hon inte sett något av det hon skrev under. Märkligt att några i tråden inte kan ta in det.
Jag instämmer i att testamentets utformning, eller snarare brist på utformning och innehåll är förvånande.
Detta testamente som skulle vara något av det absolut sista två mycket kompetenta och erfarna jurister lämnar efter sig. Det har troligen sammanställts under bägges ledighet, det bör inte ha funnits så mycket stress, och det undertecknades flera dagar innan de dog. Varför ser det ut så här?
Jag tror att en viktig fråga som grävare och journalister kanske bör bolla tillbaka till polisen är om det finns
andra verifierade bevis än testamentet på att det var två som ville genomföra detta dåd. Testamentet i sig är en väldigt svajig företeelse, i mitt tycke.
Den postare du riktar frågorna till ovan, har inte riktigt
mentaliseringsförmågan att ta till sig andras kloka tankar och funderingar - trots sin ödmjukhet

(inga
källor redovisas)
Citat:
LeifGWP. Dessutom betraktas jag av de flesta som ödmjukast i världen..