2019-01-13, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Han snedställer skridskorna, Steen hjälper till bra för att få in honom genom båsdörren.

http://www.imagebam.com/image/c737bf1091042564

Bara att stanna då! Så, bättre formulerat av mig. Ja båda hjälpte till men Händemark kunde dragit sig ur stångandet för att inte hamna i båset.
Citera
2019-01-13, 12:27
Medlem
Illusioners avatar
Tacklingen av Malmöspelaren (Hetta?) blir alltså 3 matcher. Andersens blir 5. Lite skevt kan jag tycka.
Citera
2019-01-13, 12:56
Medlem
Displaceds avatar
Och Hetta får 3. Korrupta jävla pissliga.
Citera
2019-01-13, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced

Ja denna märkliga inkonsekvens. Lindqvist fick tydligen två matcher enligt Aftonhoran.
Citera
2019-01-13, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronartskocka
Varför är det bättre? Svårt att mäta, det är ju bara mina subjektiva åsikter. Jag har svårt att förstå bara hur man kan tycka att något med Växjö är intressant. Deras bäste spelare förra säsongen var en norrlänning i deras småländska lag.

Växjös framgångar är ju sprungna ur plånboken, inte traditioner eller någon form av anknytning till platsen de kommer ifrån. Om inte hockeyn handlar om att man känner samhörighet i staden man bor i och vill heja på sitt lag för att det är en slags stolthet i det hela så förstår jag inte ärligt talat varför man ska bry sig. Inget fel med att vara Växjö supporter, men jag kan inte för mitt liv fatta hur man kan heja på sitt lag som består av en massa ihopplockade talanger från lite överallt som förmodligen aldrig varit i Småland innan. Jag förstår det lika litet som svenskar som helt fanatiskt följer brittiska fotbollslag.

Skulle Växjö vinna igen konmer jag bara se det som ännu en parentes i svensk hockeyhistoria, med fullständig avsaknad av spänning och engagemang. Dock verkar denna säsong vara betydligt jämnare än förra, så känner mig förhoppningsfull att slutspelet blir fullt av ovisshet och drama och inte som den förra som alla visste hur den skulle sluta innan den börjat.
Så sant så.

Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Härlig omgång med mycket folk på läktarna! Djurgården mycket sevärd. Målrikt. Växjö Brynäs. Mycket bra hockeymatch. HOCKEYmatch. Sedan vet jag att många tycker att pajaseriet mellan FBK och Malmö är bra. Känslor tycker vissa osv. Det är bra med känslor men hantera dem och visa klass istället. Händemark gör det riktigt proffsigt i FBKs bås när de gröna kycklingarna försöker provocera fram något genom att putta in honom i sitt bås och vara alla mot en tills sylvegård kommer flygande och börjar veva. Känns mer som en gäsgårdmatch och är inte alls förvånad att sylvegårdarna fick kolla från läktaren

Hetta och Lindqvist anmäls. FBK anmäls alltid för riktigt fega saker den här säsongen. Sedan har jag stor respekt för lindqvist och tror att det var en olyckashändelse. Men börjar bli lite väl många anmälningar för riktigt fega saker där.
Och du ordbajsar ännu en gång, vilket inte är överraskande! Din idiot!
Många anmälningar för för fega saker? Svet nej då Kvinnomin inte är anmäld eller Bokk för sitt filmande.
Du är lika själslös som ditt äckliga lag. Förstår inte att du som fd HV fans nu har ett sådant hjärta för Fjollsjö?
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Han snedställer skridskorna, Steen hjälper till bra för att få in honom genom båsdörren.

http://www.imagebam.com/image/c737bf1091042564
Steen gör inget annat än ska åka och byta.
Frölundas nr 7 spelade inte igår?
Citera
2019-01-13, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Score123
Färjestad kan vi skicka över till KHL, Koffee паром to KHL!

Färjestad har inte ens flest sm-guld, ändå snackar roenick som att klubben är guds gåva till hockeyn överlag
Färjestad har flest guld sedan nuvarande seriesystem infördes!
Frågor på det?
Citat:
The CoffeeClowns till KHL hade varit trevligt. Förutom att alla FBK-troll hade lämnat den här tråden så vi kunde snacka lite go hockey så skulle det bara ta någon månad innan konken vore ett faktum. Win win!

En gång i tiden respekterade man ju FBK och vad de gjort men blir mer och mer pajas från deras fans och klubb.

Angående dagens omgång. Intressant kamp runt topp6-sträcket idag!
Vart snackar du go hockey?
Jag är väldigt säker på minst 90% i tråden inte har respekt för dig eller ditt lag. För varken du eller ditt lag tillför något i tråden eller i SHL.

Vi som sett hockey i dom 30-40 senaste åren vet vad hockey är. Att kalla ett innebandylag för ett hockeylag eller ett Fjollsjö fult av filmande kvinnor är varken hockey eller gött hockeysnack!
Citera
2019-01-13, 19:17
Medlem
SHL!
Hetta får färre matcher än Andersén.
Pajasliga.
Citera
2019-01-13, 20:03
Moderator
vfs avatar
Släpp antalet sm-guld nu, kan diskuteras i (FB) Allmänt om all hockey/hockeyrelaterat /Mod
Citera
2019-01-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Tacklingen av Malmöspelaren (Hetta?) blir alltså 3 matcher. Andersens blir 5. Lite skevt kan jag tycka.

Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Ni vet väl vem som är ordförande i SHL?
Och man kan undra varför vissa skådespelare klarar sig helt utan straff.

Hettas tackling är betydligt "värre" än Anderséns.
Citera
2019-01-14, 09:26
Moderator
vfs avatar
Läs på om regel 0.06/Mod
Citera
2019-01-14, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Jag har alltid fördömt filmare. Även så dom som spelar i Färjestad. Är läskunnig din idiot?

Så Bokk filmade inte? Såg du ens det?

Nej det gjorde han iuppenbarligen nte för då skulle domarna eller DN dömt honom. Bättre att du fokuserar din tid på att kritisera filmarna i FBK som uppenbart filmar och låter mästarna vara tills straff dömts ut.

Sluta bölla om allt nu och bete dig!
Citera
2019-01-14, 12:14
Medlem
Citat:
Nej det gjorde han iuppenbarligen nte för då skulle domarna eller DN dömt honom. Bättre att du fokuserar din tid på att kritisera filmarna i FBK som uppenbart filmar och låter mästarna vara tills straff dömts ut.

Sluta bölla om allt nu och bete dig!
Kul att vi alla andra kan se hur Fjollsjö och dess fittor beter sig på isen med Kvinnomin i spetsen. Vad det gäller Bokk så pratade man om hans filmande i C More studion.

Vilka HV posters har du haft på din vägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in