2019-01-12, 21:25
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Ja absolut! Dock så finns det få eller inga heterosexuella män som skulle bära sig åt på det sättet.

Dröm vidare.

En tredjedel av alla pedofilbrott begås av homosexuella. Det gör det visserligen relativt sett vanligare att en homosexuell person är pedofil än att en heterosexuell är det. Å andra sidan hjälper det inte brottsoffret.
Senast redigerad av HerrGickhan 2019-01-12 kl. 21:30.
Citera
2019-01-12, 21:29
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Det är nog vitt men ser nog gulaktigt ut på fotona beroende på ljuset i rummet som fotot är taget. Dessutom har Bosse ett pigment som gör att han lätt blir brunbränd av solen vilket gör att hans hår lyser ännu starkare.

Ok, ja så kan det vara. Jag skojade lite med min frågeställning, men lite undrar man ju om han har en polska som frisör.
Citera
2019-01-12, 21:41
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
En massa ord men ingen källa alltså? Torde bero på att du inte har någon
Tror inte du är intresserad av några källor.
Däremot tycker jag att du ska intressera dig för att skaffa dig en bildning, då kan du se Bosse i ljuset av vad han är.
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Dröm vidare.

En tredjedel av alla pedofilbrott begås av homosexuella. Det gör det visserligen relativt sett vanligare att en homosexuell person är pedofil än att en heterosexuell är det. Å andra sidan hjälper det inte brottsoffret.
Låter väldigt märkligt, om nu det du skriver stämmer så borde det finnas forskning kring detta? Är ärligt intresserad av att läsa detta.
Citera
2019-01-12, 21:44
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Låter väldigt märkligt, om nu det du skriver stämmer så borde det finnas forskning kring detta? Är ärligt intresserad av att läsa detta.

Du verkar inte alls intresserad att läsa något som talar emot din uppfattning, men väldigt pigg på att använda rykten och påståenden som talar för det du tycker.

Jag säger som du, du får väl leta. Jag tänker inte göra jobbet. Börja med att söka information om könet på brottsoffren.
Senast redigerad av HerrGickhan 2019-01-12 kl. 21:46.
Citera
2019-01-12, 21:46
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Det är nog vitt men ser nog gulaktigt ut på fotona beroende på ljuset i rummet som fotot är taget. Dessutom har Bosse ett pigment som gör att han lätt blir brunbränd av solen vilket gör att hans hår lyser ännu starkare.
Vitt hår blir ibland gulaktigt på en del. Det finns ett speciellt shampoo, "silverschampo" som tar bort dom gula tonerna.
Citera
2019-01-12, 21:47
Medlem
DreamTwisters avatar
Oh nvm
Senast redigerad av DreamTwister 2019-01-12 kl. 21:53.
Citera
2019-01-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Han vill väl se ungdomlig ut? En pedofil är ofta störd men han vet väl att barn inte tänder på grått hår? Märkligast är att han var svarthårig förr. Kanske ett kamouflage då många brottslingar förändrar sitt utseende när det osar hett. Han har ju sprungit runt i dom här parkerna i åratal och bott på samma billiga motell. Som gjort för skumrask och då behövs inte det riktiga namnet ens ges i receptionen. Bosse är en slug och vanepedofil då ingen gör debut vid 85 års ålder för att mätta sitt begär. Alla borde inse och förstå att Bo är en kronisk och destruktiv pedofil sen urminnes tider.
Karln har väl plumsat omkring i överklorerade pooler el nåt?
Citera
2019-01-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rake1234
Det BH har gjort är knepigt och inte bra. Alla som varit med under åren och följt sport på TV har en slags relation till dessa sportkommentatorer ; Arne Hegerfors , LG Björklund , Hyland mfl . Så även BH
Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om honom. Att han är bög har ju alltid varit "känt"....och så ensam på ålderns ( 85 år !)höst åker han ensam till Usa och tar in på ett billigt hotell och går till parker och antastar unga grabbar.... Men för helvete Bosse....
Vill hellre minnas dig från alla dina sportinsatser : minns när du kommenterade 10000 m skridsko... Din fängslande och korrekta röst varv efter varv... tittaren (jag ) visste exakt hur åkaren låg till för du förklarade så bra ! Alla fotbollsmatcher du beskrev briljant. Alla roliga och smarta ord i Sportspegeln !

För helvete! Hur gammal är du? Jag minns BH som totalt utbuad och mer eller mindre petad efter hans insatser i början på VM 1994 - han hade noll koll på spelet och spelarna redan då, refererade typ på 50-talssvenska: "och en långboll till sjuan.. som spelar vidare till fyran".. katastrofalt.
Citera
2019-01-12, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Tvärtom, jag är väldigt intresserad av källor. I min (ut)bildning ingick dessutom konsten att vara kritisk mot dem. Men du har ju inga källor... har du någon (ut)bildning öht?
Översittarfasoner.
Citera
2019-01-12, 21:51
Medlem
Likbents avatar
USA får smaka svenskt kulturberikande..
Citera
2019-01-12, 21:53
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Översittarfasoner.
Till skillnad mot den argumentation som praktiseras av Tryckkokaren menar du? Det är inte alltid dumhet måste premieras.
Citera
2019-01-12, 21:56
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rake1234
Det BH har gjort är knepigt och inte bra. Alla som varit med under åren och följt sport på TV har en slags relation till dessa sportkommentatorer ; Arne Hegerfors , LG Björklund , Hyland mfl . Så även BH
Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om honom. Att han är bög har ju alltid varit "känt"....och så ensam på ålderns ( 85 år !)höst åker han ensam till Usa och tar in på ett billigt hotell och går till parker och antastar unga grabbar.... Men för helvete Bosse....
Vill hellre minnas dig från alla dina sportinsatser : minns när du kommenterade 10000 m skridsko... Din fängslande och korrekta röst varv efter varv... tittaren (jag ) visste exakt hur åkaren låg till för du förklarade så bra ! Alla fotbollsmatcher du beskrev briljant. Alla roliga och smarta ord i Sportspegeln !

Tack! Bra skrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in