2019-01-09, 11:53
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Han måste ha någon demenssjukdom.... eller?
Kanske en demenssjukdom och även en lungsjukdom men framförallt led han av långt framskriden homosexualitet...
Senast redigerad av DoktorNo 2019-01-09 kl. 12:09.
Citera
2019-01-09, 11:58
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Homosexbrott är vad jag kallar det när en man ägnar sig åt otillbörligt närmande av pojkar. Att tafsa eller andra olämpliga handlingar av sexuell art. Att sen "homosexbrott" inte är en rättsligt korrekt vokabulär är en annan sak.
Då är nog den korrekta rubriceringen sexuellt övergrepp mot barn och/eller sexuellt ofredande.
Citera
2019-01-09, 11:59
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lennart var väl sambo med David Bonnier under många år fram till sin död -- så tror du har fått det där om bakfoten,

Ja så var det på slutet men jag tror de var ett par innan det.
Det är många år sedan nu.
Historien om något i rumpan och in på SÖS så ingår ju Bo i den historien
Citera
2019-01-09, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Då är nog den korrekta rubriceringen sexuellt övergrepp mot barn och/eller sexuellt ofredande.

Den korrekta rubriceringen är den som amerikanerna sätter på brottet. Det begicks i USA.
Citera
Medlem
Kan Bosse ha fått besked från sjukvården att det snart är slut på grund av hans krämpor och därför går all in mot några gymnastiserande unga vita gossar för att toppa livets kåtrester på gamla dar?

Demens kan ha fått honom att missa USA-tuffa rättsystem och konsekvenser därav om han åker dit när kör all in.

Märklig gubbe.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smygflummaren
Varför väljer man USA om man gillar antasta barn????? Hela nationen har ju pedofilifobi. Straffen är stenhårda.

Och Florida dessutom, Sverige borde försöka få hem honom.
Citera
2019-01-09, 12:02
Medlem
Kreun.Kormans avatar
Det är verkligen typiskt att det var i USA han äntligen åkte dit. Här i Sverige skyddas pederasterna till varje pris. Det är ju så gulligt och PK med alla små teddybögar och det är så fiiint att de engagerar sig i barn och ungdomar.
Det finns mängder av exempel på hur den här sortens vidriga as kunnat hålla på i årtionden utan att åka fast trots att alla i omgivningen vet vad de håller på med. Viljo och Bosse är långt ifrån ensamma.
Citera
2019-01-09, 12:02
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Den korrekta rubriceringen är den som amerikanerna sätter på brottet. Det begicks i USA.
Du missade nog det hela, detta gällde ett inlägg som sa att BH var misstänkt för "homosexbrott".
Citera
2019-01-09, 12:03
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Om han nu ska syssla med bögsex och pedofili, varför drar han inte till Thailand istället?

Men han gillar ju inte svartingar och dyl. Det måste vara vitt kött.
Citera
2019-01-09, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Håller med. Att han är ungkarl räcker liksom inte som "bevis".
Nej, jag får inte bögkänsla av Bosse.
Har inte läst hela tråden men finns det konkreta bevis? Tvivlar.
Håller med Casey om vandringssägen. Synd om Bosse som var duktig kommentator.
Men så typiskt för FB att tracka helt oskyldiga. Hade detta hänt mej hade jag beställt Flashbacks ägares huvud på silverfat.

Om det nu stämmer att han tafsat eller försökt tafsa småpojkar så har du bevis där.

Endast bögar(bi inräknat) tänder på pojkar.
Heterosexuella pedofiler attraheras av flickor.
Citera
2019-01-09, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Och Florida dessutom, Sverige borde försöka få hem honom.

Klart Bosse ska hem!

Tänk vad fränt om SVT kunde ge honom hedersuppdraget som kommentator till den kommande hovrättsförhandlingen mot topptrådstvåan Glenn här på FB

Någon som vet om Bosse har peruk, färgat hår eller är hårt skönhetsopererad runt ögonen?

Ser ut så.
Citera
2019-01-09, 12:07
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Kanske en demenssjukdom och även en lungsjukdom men framförallt led han av långskriden homosexualitet...
Jag tror inte att homosexuella är pederaster i högre grad än heterosexuella män eller kvinnor... Snarare kan det vara vanligare bland heterosexuella.

Homosexualitet är ingen sjukdom, det är inget som går att bota, och det är accepterat bland de flesta normala människor. Jag har inte några problem med att folk är homosexuella, däremot så är det synd om dem som inte törs leva öppet med det.

Bosse har givit sig på någon utan att den har varit med på sex, och framför allt så är det ett barn som han har givit sig på. Troligtvis så finns det en massa grabbar här i Sverige som har blivit offer för hans pedofili om det är det han lider av.

Jag hoppas att han har kontrollerat sina sjuka lustar tidigare, och att det här är hans första o sista offer, men tyvärr så finns det nog fler offer från tiden han var sexuellt aktiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in